Het influencertopic #24

Ja bizar wel. Regelmatig dat mensen van het ene extreme naar het andere extreme gaan, dus we gaan het zien

6 likes

Heb je haar bekeken?

7 likes

Ja, ik vind dit zo bijzonder.

Ik had laatst uren een lift van een vrouw die zei dat ze 35 jaar coach was geweest in new age wereld en ook meerdere keren naar india was geweest en er nu achter was gekomen dat new age een cult was. Ze was nu gelovig, maar het was meteen ook een hele strenge vorm waarin yoga en popmuziek niet mochten, omdat dat de deur naar Satan open zou zetten. Dit vertelde ze heel uitgebreid + nog alle andere complotten die er bestaan, maar ik dacht: hoor je jezelf niet praten?? Je noemt new age nu een cult, maar die hele manier hoe ze jezus en god vond was nog echt veel cultiger.

Oh en ze beweerde ook dat hier in NZ in 2019 al 17.000 kinderen zijn ontvoerd (voor orgaanhandel, satanische praktijken en pedofilie), wat bijna 2% van de <14 jarige is, maar daar hoor je natuurlijk niks over, want dat is off record :nerd_face::nerd_face:

13 likes

Ja inderdaad hoe dan hĆØ, hoe kan je zo’n bord voor je kop hebben. En ook weer zo’n slippery slope richting de complottheorieĆ«n. Ik ā€œkenā€ inderdaad ook iemand die van heel spiritueel naar streng gelovig ging, waarbij inderdaad Yoga niet meer mocht omdat ze dan in bepaalde houdingen haar lichaam open zou zetten voor de duivel ofzo. Maar in haar geval was het ook wel een (denk ik) psychisch kwetsbaar/zoekend persoon die dan van het ene het andere in wordt getrokken, mede door rare cult achtige wappies, maar dan kerkelijke wappies ipv spiritueel. De tirades die ze er online over af begon te steken, ik kon er gewoon niet bij. Doodeng.

8 likes

Maar is dit echt een nieuwe afslag? Want ze begon toch al vaker over ā€œdivineā€ zaken? En ā€œgod has a planā€ voor iedereen. Tenminste ik dacht al eerder dat ze gelovig was (van huis uit)

2 likes

jawel ze zegt ook dat ze haar testimony gaat delen, doet bijbelstudie, en heeft het over ā€˜sinds haar wandel met jezus’. misschien dat ze wel zo opgevoed is hoor maar niet echt praktiserend, ik vind god en divine ook wel algemene termen in (new age) spiritualiteit binnen een monotheĆÆstische cultuur. ik gebruik soms ook ā€˜god’ maar ben niet eens (vind ik) new age spiritueel en zeker niet christelijk.

7 likes

Het is weer lente, de beige-mafia verspreid zich ook naar buiten, zelfs de tuintegels zijn niet veilig…

12 likes

Ik vind het wel mooi eigenlijk haha, maar nog mooier als de helft vd tegels eruit waren gegaan.

20 likes

Hier echt ultieme hekel aan beige, maar een nog grotere hekel aan grijs. Ik begrijp haar probleem met grijze tegels echt. Ik vind dit echt een prima idee. Wel benieuwd hoe het houdt op termijn.

13 likes

Haha ik moet wel lachen want veel mensen die ik ken namen keramische tegels omdat ze niet groen zouden worden. Nou dat is ook een grote verkoopmythe volgens mij :joy::see_no_evil:

8 likes

Ja ik ook. Vind het echt zo depri zo’n grijze grote tegels in de tuin, echt zo ongezellig. En lelijk.

5 likes

Dit is wat mij betreft alleen net zo lelijk haha.

7 likes

Ben echt conflicted hierover haha. Zou er zelf in elk geval ook veel tegels uitgehaald hebben, maar los daarvan vind ik het wel een goed idee om dingen die gewoon goed zijn niet te vervangen voor iets anders maar op een andere manier te tweaken. Vind beige alleen niet veel beter dan grijs, ik zou zelf misschien eerder voor een roodoranje/terracotta achtige kleur gegaan zijn.

19 likes

Ja ik vind dit wel minder lelijk, niet veel maar wel minder. En iets ā€˜goeds’ eruit slopen - behalve als je het vervangt voor groen - ook wel zonde.

2 likes

Echt zo jammer dat er geen beige planten zijn. Die natuur geeft ook geen fuck om je aesthetic

12 likes

Ik zag het filmpje ook en vind haar vooral heel dapper dat ze zoiets aandurft. Zou veel te bang zijn dat ik de boel verkloot en dan…

8 likes

Van dat riet met die pluimen past er wel bij

5 likes

Breng ze nou niet op ideeƫn.

4 likes

Ik volg Widya sinds 2 jaar ofzo niet meer en zoek op haar insta naar christelijke dingen maar zie er niets over! Heeft ze stories verwijderd of staat het ergens anders?

edit: gevonden! een insta post van 24 april

Ja maar zij is dan ook de queen of beige. Ze vroeg een keer of mensen merken wisten van kinder tuitbekers en tandenborstels die wat minder fel van kleur waren, want dit stond zo lelijk in je huis :sob: Waar je je al niet mee bezig kunt houden.

4 likes