Echt he. Koop een beige opbergbak voor in je beige japandi keuken en klaarrrrr
Kan me niet voorstellen dat dit mooi blijft, maar je kan het allicht proberen.
Wat ik alleen niet snap aan dit filmpje is dat ze zegt aah spannend met de primer en brr de kleur, maar ze het meteen overal doet. Probeer eerst 1 tegel ofzoš
En beige tuitbekers of tandenborstels jeeemig. Een vriendin van mij is ook zo en die kinderen leven echt in een beige wereld, met af en toe wat oudroze of roestbruin wat voor oranje door moet gaan op Koningsdag zoān Konges Sjold wereld vind ik dat
Widya was een tijdje toch zo close met een andere influencer? Maar die zie je ook nergens meer terugā¦
Aimee toch?
Ik kon even niet op haar naam komen, maar Paula (Cococenteno).
Ja met Coco Centeno. En daarvoor had ze ook een bestie. Weet even niet meer hoe zij heette. Ze was mua.
Bij allebei was ze dan helemaal lovend, was alles geweldig aan ze, waren ze zussen voor het leven etc. En bij beiden leek het alsof die vriendschap in een knal van de aardbodem was verdwenen.
Lijkt alsof zij mensen gebruikt voor persoonlijke groei en als die vriendinnen niet aan het perfecte plaatje voldoen ze ze dan dumpt. Weet niet of dat echt zo is en miss heeft ze dit zelf ook helemaal niet door vanwege traumaās oid. Maar lijkt me een moeilijk persoon om mee om te gaan.
Ohh dan ben ik bij Aimee in de war met iemand anders, zij had ook zoān bestie en ineens was die weg. Dacht dat haar naam ook met een w begon.
Er is blijkbaar een hele reddit over wat er nu tussen die twee is gebeurd
Nee heb ff terug zitten zoeken en het was Whitney!
Serieus? Hahaha omg ik zie het! 447 comments. In for a riiiiiide
Daar is ze volgens mij nog steeds bevriend mee. Eerder Sabrina die ineens foetsie was haha
coco deelde daarna ook wel eens tiktoks waarin het dan ging over eigen grenzen aangeven en je niet meer gegaslight laten worden enz en ik vind dat wel passen bij widya ook. maar ze hebben zich er beide nooit direct over uitgesproken, wel netjes ook.
denk trouwens niet dat widya mensen bewust gebruikt maar door haar verleden gewoon lastig met dualiteit in mensen kan omgaan, en daar over controle probeert te houden zodat ze in haar perfecte beeld passen. ze komt ook over als iemand met niet altijd evenveel zelfinzicht, het is allemaal niet heel uitnodigend om een persoonlijke behoefte of grens bij haar aan te geven die niet in haar perfecte beeld van jou zelf of de vriendschap en haar behoeftes past.
begrijp van mezelf ook niet waarom ik haar nou zo lang al in mn feed/fyp houd maar ze blijft me toch intrigeren, ga ff die reddit checken ook
Dat eindfeest van de huismuts in hun miljoenenhuis met die speech over hoe geweldig ze het allemaal doet. Pffff
bedoel je niet romane? Die twee gingen altijd met elkaar om, kringlopen etc en ineens helemaal niks meer
Ja daar dacht ik ook aan inderdaad, die zit nu ook heel erg in die spirituele hoek. AimĆ©e zei laatst ook vaag iets over āiemand waarmee ze nu niet meer bevriend wasā oid in haar vlog en ik vermoed dat dat over Romane ging.
Aimee en Whitney waren inderdaad ook erg close samen, vlg mij nog steeds wel af en toe. Maar niet dat ze veel meer posten of filmen samen
Denk dat er wel even een bodemonderzoek uitgevoerd mag worden na alle āchemieā die er dat weekend genuttigd is
En hoeveel liefde er heerste, ⦠Ik word gek van die vrije liefde/vrij leven cosplay.
Lijkt me niet met alle kinderen die erbij waren?
Oh wauw ik wil je echt bedanken voor deze reddit threat over Widya, wat een tea! En Widya die nu damage control probeert en alle oude posts op insta en youtube heeft verwijderd