Wat is er 18+ aan dit verhaal?
Heb de hele thread gelezen, 1.5 uur verder vind het wel goed dat mensen wat kritischer zijn op influencers en niet klakkeloos aannemen wat ze zien en horen.
Zegt ook niet perse alles
Ik ben nieuw op Reddit en zie dit topic wel maar klopt het dat er over Nederlandse influencers maar 2 onderwerpen staan? Of zit ik dan nog totaal verkeerd
Haha nee, dat zie je goed! Volgens mij is die hele subreddit (ongeveer hetzelfde als een topic hier) geopend voor die thread over Widya en Coco
Hmm het enige 18+ achtige wat ik lees:
- Dat Widya uitspraken heeft gedaan dat ze een seksverslaving had, meer seks wilde dan Felix en door hem niet tevreden was
- Dat Widya in de podcast haar neus ophaalde Coco haar sexy fotoās op insta, terwijl ze zelf ook regelmatig exact dezelfde soort fotoās postte
- Weet niet hoe Reddit religie/politiek beoordeeld maar er staan ook comments over dat ze Gaza alleen support als de rest van de influencers iets posten en dat ze eerst demonologie uitoefende (zie haar tattoo van Baphomet) en nu dus ineens volop in het Christendom zit. Ik vind de ironie van die tattoo echt chill
vind ze trouwens wel soms erg hard/fel over widya en haar jeugd. ook dat ze āeen probleemkindā zou zijn geweest en dat haar ouders haar wel zat zouden zijn geweest⦠kinderen zijn geen āprobleemākinderen omdat ze uit kwade intentie hun ouders het leven zuur willen maken maar kinderen waarbij er thuis ergens iets niet goed zit. ook dat ze erover zou liegen omdat haar ouders en zusje van 5 jaar jonger het anders zien. natuurlijk zien dr ouders het anders, die zullen waarschijnlijk net zo weinig zelfreflectie hebben als zij, en een gekleurd beeld op haar zusje overbrengen. niet om haar gedrag als volwassene goed te praten maar vind het zo kwaadaardig om dan ook te doen alsof haar gedrag geen diepere reden heeft.
edit: als ik ook lees wat coco in die tiktok live had gezegd dat ze niet zou exposen omdat ze niet verantwoordelijk is voor widya haar downfall, ik denk echt dat zij voor zichzelf en de buitenwereld zoān gecureerd beeld van haarzelf en de werkelijkheid heeft dat als dat instort zij zelf mentaal helemaal kaput gaat. vind het wel echt zielig eigenlijk, en 1 van de miljoen tekens dat commerciele new age spiritualiteit en imo ook de fanatieke jonge ājezusā volgers echt een cult kan zijn
Was zij niet nog mee naar bruidsjurken passen (miss heb ik de verkeerde voor me)?
Volgens mij zijn zij en Whitney nog wel vrienden, maar minder close? Of wil ze minder op beeld sinds ze een hoofdoek draagt oid? Aimee had er iets over gezegd ooit in een vlog.
Nee was er niet bij! Ik denk dat je een andere vriendin bedoelt waar ik de naam even niet van weet haha, maar daar is ze wel al lang mee bevriend en ik denk dat zij ook met Romane bevriend was, dus begrijpelijke verwarring wel!
Edit; Leonie bedoel ik!
Ooh ja die was het. Ik haalde hun 2 idd door elkaar.
Nog meer dan aan die taalfout erger ik me aan die kop van hem.
Och, bestaan die twee nog steedsā¦
Wie is de oempaloempa die zich geinspireerd voelde door edvard munch?
Waarom zou je ā¬350,- uitgeven aan een home selfcare retraite??
Ja klopt, Leonie is een van de enige YouTubers die ik nog kijk. Ze is fulltime influencer maar heeft een heel normaal en rustig leven, houdt van rust en kookt vaak leuke recepten. En vind haar echt een leuk persoon.
Ik skip de videoās met AimĆ©e vaak omdat ik AimĆ©e vaak echt vervelend en overheersend vind.
Ja ik schrok best wel van die prijs! Benieuwd hoeveel mensen dat geld er voor over hebben.
Als je geld als drek hebt⦠ja, lijkt me heerlijk.
Maar dit! Ze zegt dat dit ook prima kan als je kinderen thuis hebt. Nou, no way dat ik dan de rust voel om te gaan zitten mediteren.
Dan zou ik liever een echte retraite doen haha is ook slechts 2000⬠ofzoš