Het influencertopic #24

Damn, pimp daddy Jeff was wel de Gregor van de blogmeisjes zeg

92 likes

Onze fashionista was sowieso de populairste jongen.

2 likes

Ik dacht altijd dat Sanne eerst met hem was!

10 likes

Oh dus het is helemaal niet ontstaan tijdens dat disneytripje!! Weg butterfly effect.

5 likes

Haar voorbeeld is meer het domino effect, toch? Butterfly effect zou iets van “Wat als ik nooit een youtube video / blogpost had gepost” (Sanneke nooit ontmoet etc). Volgens mij wordt de trend verkeerd gebruikt :,)

11 likes

Ja, je hebt gelijk!

7 likes

Heeft iemand zich al aangemeld voor dat gebeuren van Annic? Ben zo vreselijk benieuwd.

7 likes

Ik ben ook benieuwd !

5 likes

Ik ook! Benieuwd of ze iets persoonlijks gaat vertellen, of het dus echt waar is dat ze nog een zoon heeft gekregen etc

En je ziet haar hoofd steeds niet helemaal op die filmpjes, why

5 likes

Confession: ik heb me aangemeld (en inmiddels opgezegd). Er was een life recap/update van bijna 50 paginas (geen grap) die ik in grote lijnen gelezen heb, de podcasts heb ik overgeslagen want toen was mn interesse wel op. Ik heb geen zin in een bekende advocaat op m’n dak dus ik weet niet wat ik verder over de inhoud kan zeggen :wink:

17 likes

Zoo benieuwd haha

5 likes

Is opzeggen makkelijk? Anders ga ik me er ook aan wagen haha

7 likes

Het ging grotendeels over haar werkleven, een sabattical en de boos uitzending. Maar echt enorm in detail en veel herhaling dus ik was op een gegeven moment ook wel uitgelezen.

@JustinBieber ja was makkelijk te doen

6 likes

De laatste keer leefde Peter r de vries nog dus ik denk dat ie intussen wel is afgehaakt als meelezer.

7 likes

Z’n zoon die ze had ingehuurd is nog springlevend

15 likes

Heeft ze nog een kind gekregen?

6 likes

Dat heb ik niet gelezen.

5 likes

Jezus we hebben echt niks aan jou

30 likes

Het is oprecht niet benoemd in de proloog. Ik heb me er net even doorheen geworsteld. Laten we het erop houden dat ik het woord verwonderen niet meer kan lezen de komende 10 jaar. En dat ze eigenlijk helemaal niks boeiends verteld.

15 likes

Biebs, we willen details. Is ze nog met die piloot?

24 likes