Ik zag op insta ook dat ze 8 paar schoenen mee heeft
Vorige keer waren ze daar toch voor een paar maanden? Miss nu weer.
Ja maar in Dubai kan je niks kopen hĂš, dat ligt echt super afgelegen.
Ik vond het erger dat ze dan zoân foto maakt van haar tas op het tafeltje in economy en dan die foto van haar kast daarna.
Waren ze er net geen maand. Zelfs coor een maand heb je dit niet nodigđ
En als ik het goed zie zijn ze in barcelona deze keer @Zemraluani
Lol ja, wat doet ze allemaal met haar gezicht
Vreselijk dit toch!
Wat doet zij daar ook? Is zij internationaal zo bekend of is dit een of ander uitgenodigd sponding ofzo?
ik zag op tiktok dat thijs (haar vriend) een soort fancam/edit van zichzelf had gemaakt en gepost haha en er stonden ook allemaal comments van âmaak je dit nou van jezelfâ dus wel een goed koppel
Het hele bachelorette programma is gejat van Benthe Liem. Behalve dat het bij Benthe er wel gezellig en niet geforceerd uit zag.
Volgens mij was ze mee met een merk. Is magnum daar niet altijd?
Er zijn best veel influencers die echt niks met film te maken hebben, vraag me idd af wat ze daar doen. Bijv die Sheida Alhoei?
Vind haar en die vriendinnen ook een stuk leuker overkomen đ«Ł
Mag dat daar verkocht worden?
Magnum is de sponsor van het filmfestival zelfs. Robert Rodenburg, Eloise en Stijn van Vliet enzo waren daar ook allemaal met Magnum.
Ik vraag me af hoe de organisatoren de vele influencers/z-listers handelen. Mogen zij in een bepaald tijdsvak de rode loper over, tussen 17 en 18u. Want ik zie al die mensen niet als het de beurt is aan Jennifer Lawrence &co
Oh je bedoelt het ijs, ik dacht aan de condoomsâŠ
Ik ga echt stuk om dat filmpje van die Thijs Boermans, hoezo loopt hij daar alsof hij Brad Pitt himself is en dan ook nog zo even achterom kijken en zwaaien alsof er een hele schare fans op hem staat te wachten??
De Franse fotografen: âcâest qui ça encore?!â
Wat dat betreft de perfecte match met Anna!