Omdat ze toch geen lelijke benen bleek te hebben? Zegt meer over jou
Ja dit punt bedoelde ik precies inderdaad. Zo ârelatableâ doen.
Conclusie is volgens mij: er is niet een bepaald lichaam dat je het ârechtâ geeft om ergens onzeker over te zijn (edit: iedereen kan onzeker zijn dus, iedereen heeft dat ârecht onafhankelijk van hoe je eruit ziet) en influencers zijn hier niet om ons beter over ons lichaam te laten voelen. En tegelijkertijd: onze maatschappij is echt harder voor mensen met een dik lichaam.
Ik heb zelf een lichaam dat binnen âhet schoonheidsideaalâ () valt, maar dieetcultuur heeft alsnog een grote invloed hoe zeker ik mij voel. Dieetcultuur is voor iedereen slecht, vooral als je niet voldoet aan de norm, maar ook als je dat wel doet. Dat zij in een tijdschrift zegt dat ze lelijke benen heeft kan voor haar ook echt zo voelen. Echt niet body positive om het zo te omschrijven, maar ik denk dat zij haar eigen struggles heeft als je dit soort gedachten over jezelf hebt.
Bonnie is bevallen !
Ik dacht toevallig vanochtend nog dat ik al een tijdje niks van haar op Instagram gezien had, normaal heeft ze iedere dag wel meerdere stories. Leuke naam wel!
En ben wel benieuwd naar haar bevallingsverhaal, omdat ze schrijft dat het een pijnlijke bevalling was (met haar lage pijngrens en ik denk dan meteen iedere bevalling is pijnlijk toch?)
Voor wie het wil weten, de baby heet Ted en tweede naam is Willem. Denk naar Bonnies vader? En hij is geboren op 25-5-'25 echt een coole datum haha.
Hahaha ik dacht ook meteen elke bevalling doet pijn toch?
Ah wat een leuke naam! En ja elke bevalling is pijnlijk maar Bonnie vindt alles pijnlijk dus dan zal dit wel echt een megashock zijn geweest
Haha wow lezen wij dezelfde posts?
Ze stelt zich niet aan het doet ook fucking pijn, maar het benoemen vond ik vrij komischđ alsof er bevallingen zijn die geen pijn doen.
Niemand zegt hier dat zij zich aanstelt toch. Er wordt alleen gezegd dat iedere bevalling pijnlijk is dus dat het niet nodig is om dat te benoemen
Ik vind het juist niet opvallend
Maar waarom mag je niet benoemen dat het mooi, maar ook pijnlijk was. Ik word juist altijd zo ziek van die vrouwen die doen alsof bevallen alleen maar heel mooi is. Het doet toch ook fucking pijn, waarom is het raar om dat op te schrijven??
Oh ja want een vrouw zou ene keer positief zijn over bevallen!!! Ik vind het benoemen iig niet persé nodig haha. We weten allemaal dat t zeer doet, net zoals je been breken etc.
Ik heb nergens gezegd dat Bonnie dat niet mag benoemen. Het enige dat ik zeg is dat ik benieuwd ben naar haar bevallingsverhaal, of iig naar hoe ze het dan ervaren heeft, aangezien ze specifiek benoemt dat het pijnlijk was in combinatie met dat ze vaker heeft gezegd dat ze een lage pijngrens heeft. Ik heb 0 oordeel, alleen nieuwsgierigheid. Ook @quarterlife
Jezus ze beschrijft gewoon hoe ze het ervaren heeft. Laat haar.
Maar dit is net zo goed onzin. Er bestaat ook pijnbestrijding. Juist dat hele âaccepteer nou maar gewoon dat elke bevalling pijnlijk isâ maakt mensen ook onnodig bang.
Bonnie is net vijf dagen geleden bevallen, laat haar lekker daarover praten zoals ze zelf wil
Excuus je hebt gelijk, aangepast
Hahah ik vind het echt typerend voor hoe ze is. Maarrrr love de naam wel, mijn vriend wilde deze absoluut niet anders had ons zoontje ook zo geheten.
Bless
Echt een hondennaam