Ja is ze nog!
Als âverwonderenâ een drankspel was lag ik nu in coma
Annic Ten Duis - Verwonderen ![]()
Je bedoelt âde allerliefsteâ?
Zo noemde ze hem altijd toch?
Ik vermoed dat Annic hier niets over gaat zeggen: over de piloot en of ze nog meer kinderen heeft gekregen. Ik denk dat ze zo min mogelijk over haar privéleven zal delen.
Wat mij stoort is dat Annic nooit haar excuus heeft gemaakt of verantwoording heeft afgelegd over het debacle rondom mama worden. Ze verkocht toen gebakken lucht, dat zal ze nu wel weer doen. En die safe space die ze nu heeft gemaakt is waarschijnlijk ook alleen maar voor haarzelf bedoelt omdat ze geen zin heeft om aangesproken te worden op haar verleden.
Ik denk oprecht dat zij nog steeds denkt dat ze niets fout heeft gedaan
Precies dit is wat er ook in die update te lezen is.
Denk je echt? Nehhh
Ja joh, als je in zoân (new age) bubbel leeft waarin iedereen elkaar valideert en alle keuzes die ze zelf maken externaliseren aan het heelal, universum of weet ik veel wie, dan hoef je toch nooit verantwoordelijkheid te nemen.
Haar domino effect is dat ze ooit begonnen is met YT, etc etc etc. Het butterfly effect is dat ze zichzelf uitnodigde bij dat uitje en hem toen ontmoette en dat dĂĄt het verschil maakte. Waarschijnlijk had ze hem ook wel ontmoet zonder dat uitje maar wie weet hoe het leven dan was gelopen. ![]()
Ik dacht dat ze elkaar via een dating app (waarschijnlijk Inner Circle) hebben ontmoet?
Ik snap ook echt niet dat ze lekker in de anonimiteit blijft, zeker nu ze op Ibiza zit. Daar wat influencers ofzo coachen en dan met piloten salaris van Robbert moet je wel lekker kunnen leven maar goed.
Ze heeft het over Vera
Zie net bij Reality FBI dat de huismuts in een traject van schuldhulpverlening zou zitten en dan de verkoop van het park niet genoen opgeleverd heeft om alle schuldeisers terug te betalen.
Ja ik vind het wel bijzonder dat ze een nieuw huis konden / mochten kopen als er zoveel schuldeisers nog zijn, terwijl ze oa de auto moesten verkopen omdat ze prive aansprakelijk zijn. Zij deelt het alleen maar als in âzooo dankbaar voor alles!!â en âde kinderen wonen hier echt liever!!â
Ik verbaas me de hele tijd over alle dingen die ze nog doen. Een groot feest geven, luxe kinderfeestjes, pottenbak cursussen. Het kan natuurlijk dat er een groot deel gesponsord is, want anders kan ik me niet zo goed voorstellen dat je je zulke luxe kunt veroorloven als je in de schulden zit.
Dat huis is volgens mij uit de verkoop gehaald en zij mogen dr (tijdelijk?) in
Geen idee hoe het op papier allemaal is geregeld natuurlijk, er zijn best wat constructies te bedenken om dit mogelijk te maken. En wij zien ook alleen maar hoe zij het presenteren naar de buitenwereld natuurlijk
Idd! Veel gesponsord en ze brengen een verhaal/zetten een plaatje neer, zoals iedereen op social media.