Geen disrespect aub
Ik moest juist meteen aan die kat van Leonie ter Veld denken.
Ohja! Misschien was dat mn associatie, of die koffietent. Echt zoān naam die 10 jaar lang oooooveral is en dan weer uitsterft.
Maargoed als zij er maar blij mee zijn.
Dat is het toch gewoon; typerend voor hoe zij is? Zij zal eens ergens niet een ongemak of pijn benoemenš
Maar goed als zij later een update geeft waarin ze een uitzonderlijke pijn bij de bevalling omschrijft kunnen we een excuus van de posters hierboven eisen.
Verder hartstikke leuk voor ze en ik ben neutraal over de naam š©µ
Heet het zoontje van Yvonne Coldewijer ook niet zo?
Het hoeft toch geen uitzonderlijke pijn te zijn om voor haar van betekenis te zijn?
Een van de zoons van Jaap Reesema sowieso ook. Maar ja, beter dan Muck.
Haha, bij haar zeker niet š«£
Zo leuk voor Bonnie en Nick! Leuke naam ook.
Volgens mij was ze er op het eind best klaar mee (zwanger zijn, en logisch ook), dus fijn dat ze toch nog in mei bevallen is en ik vind Ted leuk bij hun passen.
Bonnie ākennendeā gaan we nog wel in geuren en kleuren over de bevalling horen Maar wat een mooie fotoās en het worden denk ik echt hele lieve leuke ouders
Nou dat wilde ik ook komen zeggen, wat een lieve fotoās. Dat āie al zo op zān duim zit te sabbelen, ahhh
BEVALLINGSVLOG 1 tot en met 45 komen er het komende half jaar wel aan denk ik.
Haha ja ik ook aan die stomme beer. Vind het zelf ook geen leuke/mooie naam, vind het in het NL ook lelijk uitspreken, zo hard/plat: ātetā
Maar het is idd wel een hypenaam
Ik dacht dat ze āpijnlijkā niet bedoelde als fysiek pijnlijk maar emotioneel, omdat ze misschien moesten uitwijken naar een ziekenhuis in Capelle a/d IJssel of Zwijndrecht ofzo.
Haha wat
Hahaha dat zou ik echt heel grappig vinden
Waarom weet je dit?
Hij heeft het best vaak over ze in hun podcast. Is niet echt een geheim ofzo