Het influencertopic #24

Ik luisterde Borrelpraat (ja, vraag me niet waarom) over Cannes o.a. en volgens mij is Thijs echt een beetje dom(mig). Hij stond daar om merken te promoten en had snel moeten doorlopen van de organisatie, maar wilde perse zijn tijd claimen en is nog teruggelopen voor meer foto’s. Beetje last van grootheidswaanzin.

4 likes

Zoals Soundos al zei, hij is gewoon knap en dom.

Al vind ik dat knap ook wel meevallen, hij vindt zichzelf vooral heel knap :smiling_face_with_tear:

15 likes

‘Hij heeft geen spanningsboog, het is gewoon een punt.’

14 likes

Nee vind hem totaal niet knap, maar goed, smaken verschillen!

5 likes

Ik keek even op z’n insta en hij ging de tas van hun dochter inpakken voor de crèche en dat kon hij alleen omdat Anna hem precies vertelt had wat er in moest anders zou hij van alles vergeten; het waren in totaal 5 dingen :joy: en hij deed er ook echt tering lang over omdat allemaal bij elkaar te krijgen. Maargoed hij kwam wel vriendelijk over verder, de rest kan ie weinig aan doen natuurlijk.

10 likes

Ach zoveel mannen die een veel jongere, niet al te snuggere, vriendin hebben en niemand die er naar kraait. Ik vind het wel verfrissend bij Anna en Thijs dat het bij hun andersom is.

26 likes

In video’s van hen samen vind ik het ook overkomen als een leuk stel. Alleen allebei nogal vol van zichzelf.

6 likes

Ik kom toevallig zo’n reel tegen van Serena dat ze zegt “ik dacht 40 jaar dat ik geen krullen had maar ik heb ze toch” en dan na een of andere behandeling bij de kapper en curly girl methode “ik had nooit verwacht dat ik zoveel natuurlijke krullen zou hebben!!!”
Maar sorry dit is toch niet natuurlijk :joy: je ziet ook zo’n montage dat die kapster strengetje voor strengetje draait en met drie potten gel dat aan het scrunchen is

Heb van die hele curly girl methode nooit echt wat begrepen trouwens, je ziet het altijd meteen als iemand dat ineens gaat doen :grimacing:

Misschien niet als iemand wel echt krullen heeft die hierdoor mooier tot hun recht komen hoor, daar heb ik geen verstand van maar in dit geval denk ik: nee

26 likes

Haha had Cynthia niet ook van die vreselijke slierten laatst

8 likes

Klopt, vond ik ook niet echt een succes.

6 likes

Die beelden van Kelly Caresse waarin ze danst in haar lingerie en even later haar kinderen weer in beeld brengt :joy:
Waarom hou je die dingen niet privé?:joy:
In hoeverre wordt met de kinderen rekening gehouden?

2 likes

De enige rekening voor hun kinderen is de bankrekening :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

33 likes

Nou vraag mij vooral af of ze een villa hebben laten bouwen omdat ze zoveel meuk koopt bij de action. En weer waterflessen gekocht. Ik kijk niet dagelijks op haar insta maar zie zo vaak voorbij komen dat ze weer nieuwe flessen heeft.

5 likes

:joy: Die villa staat ook zo haaks op het leven dat ze altijd wilde leiden. Financieel onafhankelijk en een camper om te reizen. En kijk nu. Man in loondienst en een hypotheek. Ook van het spirituele hoor je niets meer. Komt wat oppervlakkig over

9 likes

Geen fan van haar (vooral om de hoeveelheid dat ze haar kinderen in beeld brengt) maar ik vind het juist leuk dat ze dat dansen laat zien. Ze heeft het duidelijk naar haar zin en ik hoop dat haar kinderen later denken ‘wat cool dat ons mam leuke dingen deed voor zichzelf’.

6 likes

Nouja ze heeft wel golven, geen krullen. Als je helemaal geen slag of iets hebt kun je draaien war je wil, maar dan krijg je indd Cynthia’s slierten. Maar om het nou krullen te noemen???

6 likes

Ja dat wel maar inderdaad geen “natuurlijke krullen” einde van dat filmpje zegt ze ook “het blijft de hele dag zitten!” Ja ok dan zijn Roy Donders krokante krullen ook natuurlijke krullen

4 likes

Ja dat vind ik dus ook, ook mensen die wel echt krullen hebben. Misschien een impopulaire mening maar ik vind curly girl methode krullen echt lelijk, je ziet dan echt dat ze zo per streng gekruld zijn. Love juist een wilde bos krullen.

18 likes

CelineCharlotte is weer zwanger. Na een miskraam opnieuw IVF gedaan en nu dus weer zwanger. Dat zal ook wel de reden zijn dat ze gaat verhuizen.

9 likes

Ze was ook al weer een tijdje stil op insta. Vaak komt ze dan terug met weer lifechanging nieuws😂

11 likes