Ik bewonder die Celine echt. Oke ze heeft veel geld maar ze doet het allemaal alleen…
Ik heb 2 kinderen en wij doen echt alles 50/50, ik werk ook maar 24u en toch vind ik het echt bijna altijd
Ik bewonder die Celine echt. Oke ze heeft veel geld maar ze doet het allemaal alleen…
Ik heb 2 kinderen en wij doen echt alles 50/50, ik werk ook maar 24u en toch vind ik het echt bijna altijd
En ze is al verhuisd naar Amsterdam!
Dat moet je niet vergelijken. Zij en jij doen niet hetzelfde. Zij doet sommige dingen alleen die jij met je partner deelt, maar zij heeft weer veel (ingehuurde) hulp en flexibiliteit bij dingen die je partner en jij zelf doen.
Ik vergelijk ook niet perse. Ik bewonder haar echt !
Zij heeft er nog geen 2 he met 1 is het allemaal nog wel te overzien in je eentje, en met veel (ingehuurde) hulp. Ben benieuwd hoe ze 2 gaat vinden straks.
Nee klopt !
Denk dat ze ook “alleen” maar hulp inhuurt voor te werken, maar dan kunnen wij alleen maar gokken natuurlijk.
Nou ik had dat echt niet zien aankomen van Celine Charlotte. Haar kindje is ook nog best klein, dan heeft ze er straks 2 onder de 2. En om dat allemaal in je eentje te doen lijkt me echt heel zwaar. Zelfs met ingehuurde hulp.
Al komt het wel over alsof zij echt een geboren moeder is die heel erg geniet van haar kindje dus misschien gaat dit haar straks ook wel heel goed af
volgen mensen hier the wizard liz? ze heeft ontdekt dat haar man is vreemdgegaan en ze maakt tegelijkertijd bekend dat ze vier maanden zwanger is. zo naar voor haar
De mensen die ik ken die het doen zien er ook altijd uit alsof hun haar nat is. Snap nooit dat dat het eindresultaat is.
Zij is ook altijd - ofja bijna altijd - mega enthousiast het moederschap, zelfs over de babyfase. Dat ze het echt zo leuk vindt en ook makkelijk. Vind ik ook wel eens leuk om te lezen.
Totaal unrelated, maar las haar naam als wizard lizard en dacht toen aan zoiets
Maar wel echt super naar en sneu. Maar wel mooi wat ze doet met haar verlovingsring
Steil haar heeft ook over het algemeen helemaal niet die extra producten nodig, dat maakt het snel slierterig. Dus dat ben ik wel met je eens.
Maar binnen die cg-methode kun je ook kiezen voor lossere krullen. Voor mij staat de cg-methode in ieder geval niet gelijk aan de wetlook curls/krokante krullen. Je kan bijv. werken met foam ipv gel.
Is zij niet een beetje het vrouwelijke equivalent van Andrew Tate? Ik ken haar alleen maar van deze podcast;
hmm ik volg haar alleen op tiktok, vroeger maakte ze grappige video’s in het nederlands. dus deze content ken ik niet, maar ik vind het altijd een beetje een dooddoener om een vrouw vanwege haar video’s (want dit gebeurt bijv ook bij drew afualo) te vergelijken met iemand die bijna een halve generatie vrouwenhaat aanpraat en daarnaast wordt beschuldigd van verkrachting en mensenhandel
Ja de vergelijking met Andrew Tate is wat kort door de bocht (in de podcast geven ze ook aan dat de manosphere veel schadelijker blijft) maar neemt niet weg dat ik de boodschap die ze aan jonge vrouwen meegeeft echt schadelijk vind (én ze dus indirect ook draagvlak creëert bij vrouwen voor gedachtengoed dat aansluit bij dat van Tate).
welke boodschap dan? ik heb die youtubevideo’s nooit gekeken want ik haat van die motiverende praat sowieso haha. vroeger maakte ze gewoon sketches enzo, nu zie ik haar alleen af en toe voorbij komen met random dingen
Dat wordt in de podcast die ik heb gelinkt heel goed uiteengezet (ik bedoel dat overigens niet passief-agressief maar ik vind de podcast echt wel het luisteren waard)
oh ja sorry ben aan t werk (zoals je ziet) dus ik had alleen ff snel geklikt haha ik ga later luisteren
Kun je het in 1 zin zeggen wat ze dan voor boodschap verspreidt? Geen idee waar ik aan moet denken nu (en ook geen mogelijkheid om t luisteren)
Oke heel kort door de bocht; ze verkondigt online een conservatief beeld van de vrouw die afhankelijk is van de man. Ze vindt bijvoorbeeld dat mannen altijd voor vrouwen alles moeten betalen en zelfs een financiële bijdrage moeten geven aan de vrouw. De man dient ook de “leider” te zijn binnen de relatie
Ze promoot ook wel zelfvertrouwen onder vrouwen maar wel echt heel conservatief en gefocust op dat je de juiste man (met dus genoeg geld en “leiderschap” moet aantrekken