Het influencertopic #24

Ge wit ooit nooit nie

16 likes

In Den Bosch kan je een engel bellen dus dan kan Jezus ook wel appen.

11 likes

Ik dacht dat ze dit nog steeds deed?
Best wel tegenstrijdig als je die sessies nog kan boeken bij haar.
Maar heb de speciale Reddit pagina maar half meegelezen dus weet het niet zeker

4 likes

Dank je voor de uitleg. Begin nu een beetje te begrijpen wat dit allemaal weer inhoud.

1 like

Nou er is nu een 2e reddit geopend en die gaat hard nadat de nieuwste video van Widya is geplaatst. Ook met alle tegenreacties van vroegere “vriendinnen”.

5 likes

Ik heb dit op 2x snelheid gekeken en zij is echt insane en ook een diep egoïstisch en onaardig persoon.

7 likes

Linkje?

Sorry ik ga er echt kapot om dat ze letterlijk 3 weken geleden is gedoopt.
In een jacuzzi. Door een tienermoeder influencer.

En nu spreekt de Heilige Geest al zo sterk door haar heen dat ze zélfs The Passion of the Christ heeft gekeken. :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

32 likes

is zij serieus gedoopt door zaar goedemans

15 likes

Is Zaar een tienermoeder?
Die is toch ook 25 ofzo?

5 likes

oh geen idee was gewoon een conclusie die ik trok

9 likes

ja sorry ik moest zo kk hard lachen toen ik die foto zag, lijkt ook echt alsof zara haar keel aan het dichtknijpen is :rofl: die tekst er ook bij echt een death threat

gedoopt worden door een kind van 21 die je net 2 maanden kent, it’s giving manisch

ben wel heeeeel benieuwd nu wat haar volgende persoonlijkheid word, kan niet lang duren dit. denk opgenomen patient in de ggz!!
of een wappie zoals okkie of die andere complotvent die zn kinderen niet mag zien van jeugdzorg als op een gegeven moment sowieso instanties betrokken gaat raken

35 likes

yes we can clinics blijft maar influencers binnenharken he

3 likes

Nee joh, die was 19 ofzo toen ze zwanger werd. Kan haar ook echt niet handelen.

4 likes

Hahahahaha meen je, oeps.
Ik dacht echt dat zij veeeeel ouder was. Ze ziet er ouder uit

1 like

nee joh, is toch echt een meisje van 21 als je haar ziet & hoort praten?

12 likes

https://www.reddit.com/r/NLinfluencersGossip/comments/1ky5ict/from_new_age_spirituality_to_christianity_how_do/

4 likes

Ja kan iemand me uitleggen, waarom doet zij dit op bijna elke foto? Is dat een ding nu? Ik vind het iemand niet mooier/leuker maken maar ik ben wel oud.

Hoe oud is Widya trouwens? Toch wel een dertiger neem ik aan? Want ze zei dat ze al 12 jaar new age deed voor ze Jezus een kleine maand geleden leerde kennen.

8 likes

Ik snap er zo weinig van hoe komen mensen hier nou ineens bij
Niet bij God maar deze specifieke roedel meiden bedoel ik, ze lijken wel allemaal exact hetzelfde te doen, net als deze vrouw uit B&B vol liefde bijvoorbeeld https://www.instagram.com/babetteantonette
Of die corona vrouw ik weet even niet meer hoe zij heet gelukkig (die zo anti vax was en ook met Willem Engel rondhing)

11 likes

Jaaa Isa Kriens!

Ik vind het echt een fascinerende beweging die gaande is en hoe ontzettend all in deze mensen gaan.

9 likes

Ja dit vroeg ik me ook af! Zie haar website nog wel online staan, maar misschien dat die binnenkort ook gedoopt wordt tot haar nieuwste obsessie

2 likes