Oh tradwife dus, zeg dat dan meteen
Ik dacht dat je juist iets als mega feministisch ofzo bedoelde en dat dan dan nu weer zo geframed wordt als ânet zo erg als Tateâ
Oh tradwife dus, zeg dat dan meteen
Ik dacht dat je juist iets als mega feministisch ofzo bedoelde en dat dan dan nu weer zo geframed wordt als ânet zo erg als Tateâ
Nee het heeft overeenkomsten met tradwife maar het is te simpel om dit ook onder de noemer âtradwifeâ te scharen.
Nee totaal niet, en ook elke lok 1 voor 1 finger curlen is ook maar één manier van stylen en ik denk dat 90% van de mensen daar geen tijd of zin in heeft haha.
True. En ik vind het ook onzin dat mensen met golvend haar dat niet zouden mogen gebruiken.
Juist voor haartype dat tussen steil en krullend valt, maar met veel pluis, is het een goede manier om je natuurlijke textuur beter te leren kennen en uit te laten komen.
De cg-method was volgens mij ook bedoeld voor iedereen met haar dat pluizig was, omdat je het verzorgde volgens de steile haar methode (lees: kammen). Steil haar was de norm en daar was ook veel meer algemene kennis over qua verzorging.
Ik had vroeger echt hele mooie krullen, maar wilde per se steil haar, rip. Die methode haalt bij mij wel echt die krullen naar boven, dus daarvoor is het echt nice! En voor iedereen met steil tot golvend haar is het ook leuk om te experimenteren of het iets voor je doet denk ik.
Jessie Jazz is ten huwelijk gevraagd⊠ik vind dit soort fotoâs altijd zo niet spontaan. Zij in die witte jurk en dan met die camera erbij. Vind het ook echt heel erg op het aanzoek van Elise kijken met dat paard en dat tafeltje, al was het daar beter weer
Haha ik moest ook gelijk aan dat aanzoek denken ja!
Gelukkig kwam Kai niet ook aangereden op een shetlandpony
HAHA dat beeld van Wouter op dat paard met die man ernaast
Ja precies, steil haar was altijd de norm. ik heb golvend haar, soms krullend. Maar reguliere kappers wisten niet wat ze er mee moesten. Er werd rustig nog een stijltang door heen gehaald tegen de pluis.
Ikzelf ook niet. Wist ik veel dat je droog haar beter niet kan borstelen. Mijn ouders hebben steil haar dus die hebben mij dat nooit geleerd.
Die storie van Kae Sutherland om ârelatableâ te zijn op social media met haar âbloated/relaxedâ buik versus âaangespannenâ buik. Zowat 0 verschil?
Ik heb het opgezocht want ken deze persoon niet, maar ik zie zeker wel verschil. En al was het er amper, so what? :â)
Ik zie zeker wel verschil.
Meer dat ze er een punt van maakt dat het âzoveel verschil is hoe je staat op de fotoâsâ maar ik vind dat dus bij haar echt nauwelijks verschil.
Oke haha dan ligt het aan mij! Vind het echt minimaal. Ze heeft in mijn ogen gewoon een retestrak lijf, hoe ze ook staat/hoek ze aanhoudt.
Ja ik ben ook best jaloers op haar wat dat betreft, want ze heeft wel eens aangegeven amper groente te eten en wel veel snoep. Niet perse gezond, maar ik hoef er maar naar te kijken en ik kom al aan đ«
Wat een mega mooie vrouw is het zo zeg
als je veel snoep eet maar verder weinig van alles waardoor je nog in een calorietekort zit ben je misschien wel dun maar ook ondervoed en ongezond zo jaloers zou ik daar niet op zijn
@VanderWoodsen ik zie stories niet maar kan het me wel voorstellen, is toch altijd een beetje van hetzelfde. vind het sowieso irritant als dunne knappe influencers een soort body positivity en ârealnessâ claimen als ze in rare posities een mini vetrol eruit persen en een tijdelijk opgezette buik laten zien. alsof er een taboe zit op & discriminatie gemoeid is met bloaten
Ja die ene rianne deed dat ook altijd, dikke eyeroll
Nee, heb je ook helemaal gelijk in! Maar meer qua âhet lichaamâ. Dus wel veel snoepen maar wel slank zijn.
Alleen maar omdat ze dat zelf beweerd? Je moet niet alles geloven hĂš.