Het influencertopic #24

Ze beweerde ook eens in een interview in zo’n ‘mamatijdschrift’ dat ze nooit korte broeken/rokken aanheeft omdat ze ontzettend lelijke benen heeft.
Toen ik jaren later toch een foto van haar in kort jurkje zag was ik echt teleurgesteld :weary:

4 likes

Haha ‘teleurgesteld’ omdat iemand jaren later toch beter in zijn vel zit, wat zuur zeg

7 likes

Grapje natuurlijk. Maar ik had me echt een totaal ander beeld bij die benen gevormd. Haar figuur was in tussentijd verder ook niet veranderd ofzo, waarschijnlijk overdreef ze gewoon flink zoals nu dus ook. Kan ook oprechte onzekerheid geweest zijn. Ik vind haar een leuke en mooie vrouw en boeit me verder niet maar moest er hierdoor ineens weer aan denken.

3 likes

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom laat je je zo beïnvloeden door een influencer? Snap dat echt niet, ze verkopen een beeld van zichzelf dat zowel herkenbaar als inspirerend moet zijn, daar zit ontzettend weinig echtheid in.

Instagram is echt fucking nep. Al die influencers tonen een beeld dat niet hun realiteit is en al helemaal niet de realiteit van ons tyfusnormalo’s. Snap niet waarom je buiten irritainment zou luisteren naar wat zo iemand zegt of deelt.

20 likes

Haha jeeeeetje mensen het was een grapje! Dat juist jij dit niet snapt :joy:
Als er iemand zich niet onzeker laat maken door social media ben ik het wel.
Ik zal volgende keer deze smiley weer gebruiken: :joy:

21 likes

Hoezo? Ik denk niet dat we bepaald dezelfde humor hebben.

6 likes

Geloof er niks van dat dit een grapje was

3 likes

Dan niet.

@Zemraluani geen idee wat jouw humor precies is maar volgens mij doe jij ook vaak uitspraken die men niet zo serieus moet nemen

14 likes

Was toch overduidelijk een grapje van @Pininhetweb. Vind het gewoon bijna flauw om daar nu heel semi verbaasd/met ongeloof op te reageren.

49 likes

Omdat ze toch geen lelijke benen bleek te hebben? Zegt meer over jou :joy:

3 likes

Ja dit punt bedoelde ik precies inderdaad. Zo ‘relatable’ doen.

7 likes

Conclusie is volgens mij: er is niet een bepaald lichaam dat je het ‘recht’ geeft om ergens onzeker over te zijn (edit: iedereen kan onzeker zijn dus, iedereen heeft dat ‘recht onafhankelijk van hoe je eruit ziet) en influencers zijn hier niet om ons beter over ons lichaam te laten voelen. En tegelijkertijd: onze maatschappij is echt harder voor mensen met een dik lichaam.

Ik heb zelf een lichaam dat binnen ‘het schoonheidsideaal’ (:nauseated_face:) valt, maar dieetcultuur heeft alsnog een grote invloed hoe zeker ik mij voel. Dieetcultuur is voor iedereen slecht, vooral als je niet voldoet aan de norm, maar ook als je dat wel doet. Dat zij in een tijdschrift zegt dat ze lelijke benen heeft kan voor haar ook echt zo voelen. Echt niet body positive om het zo te omschrijven, maar ik denk dat zij haar eigen struggles heeft als je dit soort gedachten over jezelf hebt.

13 likes

Bonnie is bevallen !

9 likes

Ik dacht toevallig vanochtend nog dat ik al een tijdje niks van haar op Instagram gezien had, normaal heeft ze iedere dag wel meerdere stories. Leuke naam wel!
En ben wel benieuwd naar haar bevallingsverhaal, omdat ze schrijft dat het een pijnlijke bevalling was (met haar lage pijngrens en ik denk dan meteen iedere bevalling is pijnlijk toch?)

22 likes

Voor wie het wil weten, de baby heet Ted en tweede naam is Willem. Denk naar Bonnies vader? En hij is geboren op 25-5-'25 echt een coole datum haha.

41 likes

Hahaha ik dacht ook meteen elke bevalling doet pijn toch?

7 likes

Ah wat een leuke naam! En ja elke bevalling is pijnlijk maar Bonnie vindt alles pijnlijk dus dan zal dit wel echt een megashock zijn geweest

10 likes

Omg jullie zijn echt erg. Een been breken doet ook altijd pijn, maar daar kijkt niemand raar van op als je dat uitspreekt. Maar een vrouw die benoemt dat ze pijn had bij haar bevalling is opeens vettttt opvallend en daar moet wat van gezegd worden. Echt een achterbakse manier van haten op vrouwen. Zeg dan gewoon dat je vindt dat ze zich aanstelt

84 likes

Haha wow lezen wij dezelfde posts?

11 likes

Ze stelt zich niet aan het doet ook fucking pijn, maar het benoemen vond ik vrij komisch😂 alsof er bevallingen zijn die geen pijn doen.

12 likes