Het influencertopic #24

Dit doet me eraan denken dat ik vroeger in groep 3/4 een vriendinnetje had dat soms moest huilen omdat ik in de hel kwam omdat ik niet gelovig was :pleading_face: Ze ging me ook een keer proberen te zegenen in de speeltuin in de hoop dat dat werkte. Ze vroeg me ook heel vaak of ik al geloofde, zodat ik dan naar de hemel mocht. Echt sneu eigenlijk. Nooit zo bij stilgestaan, maar zij maakte zich echt zorgen om mij. Maar ja, ik was vrij hardnekkig ongelovig.

Ik ben ook nog eens mee geweest naar één of andere kinderdag van de kerk en ik vond de liedjes met dansjes heel leuk, haha. “De wereld is een parel in zijn haaaaand” :notes:

26 likes

Ik vind het eigenlijk echt zielig voor een kind, want zij weten niet beter en hebben ook niet de keuzevrijheid als volwassenen.

Vind Widya ook best heftig met al die kinderbijbel foto’s enzo. An sich niets mis mee, maar zij gaat wel heel hard en sleurt haar kind daar net zo hard in mee.

8 likes

Ik vraag me ook af hoe een partner (nu Felix) omgaat met zo’n drastische omkeer in leven. Dat kind lijdt waarschijnlijk aan het manische gedrag toch? Daar moet je als andere ouder ook mee dealen.

17 likes

Zit door dat hele widyia verhaal even op de tiktok van zaar goedemans te kijken, maar die heeft gewoon op elke video een ander kledingstuk aan met usa of de amerikaanse vlag erop. Ik heb ook zon RL trui, maar ik schaam me gewoon als ik die aan zou trekken in deze tijd :clown_face:

3 likes

Ik zag ook allemaal reacties voorbij komen van mensen die zeiden dat ze de cyclus herhaalt, dat haar kindje later ook op een nare manier terug kijkt op haar jeugd en band met haar moeder net zoals zij dat zelf ook heeft. Dat dit nu al zichtbaar was omdat haar kindje liever bij haar vader is en afwijzend reageert op haarzelf.

Best heftige uitspraken, maar ze is niet echt een steady persoon blijkt wel. Hopelijk heeft haar kindje daar niet echt last van verder.

5 likes

Oh wat erg. Dit doet mij ook denken aan iets van vroeger. Ik ben opgegroeid in een christelijk dorp en toen ik aan het buitenspelen was zei een kind tegen mij: ‘jij gaat naar de hel want je draagt een broek en dat mag niet van God.’

:japanese_ogre:

8 likes

Ik had buren die jehova’s getuigen waren en die vrouw heeft ooit gezegd “jammer dat we geen vrienden kunnen zijn want jij komt niet in het paradijs”

13 likes

Excuuuus

8 likes

Nara Smith is, op haar 22e, zwanger van haar 4e kind met die Luke. Eewwww get off her! Haar lichaam kan niet eens volledig herstellen.

13 likes

En een van haar kinderen heet Slim easy smith? Wel fascinerend hoe ze altijd in zo’n baljurk staat te koken

9 likes

Ik vind hun hele vibe echt zo eng

25 likes

Oh ze is ook nog eens stiefmoeder van nog een kind.

May this love never find me :pray:t3:

Edit: ze is trouwens bijna 24, geen 22 maar alsnog yikes. Oudste kind kreeg ze toen ze net 19 was, toen had ze dus ook al een stiefkind van 3 erbij.

12 likes

Enews heeft haar leeftijd verkeerd dan. Maar dan heeft die Lucky Luke cosplayer 5 kinderen?

8 likes

Volgens wiki heeft ie er 4, met de 5e dus op komst.

Eerste kind was ie net 19, net als nara met de hare. Het is een meisje en ze heet Gravity. Dan met Nara 3 kinderen: Rumble, Slim Easy en Whimsy. Hij is net 27 geworden.

5 likes

Ingrid Nilsen heeft weer een video geplaatsf! Voor wie haar ooit volgde :). Moet 'm nog kijken maar grappig om haar terug te zien na zoveel tijd (4 jaar sinds haar laatste video).

18 likes

Ik krijg helemaal een nostalgisch gevoel van Ingrid. Toen ze voor het eerst vlogmass deed (14 jaar geleden :older_woman:t2:) met haar toenmalige partner en zijn huisgenoten heb ik haar dagelijks leven van alle hoeken gevolgd.

9 likes

Wooow brings back memories haha, zo leuk.

Sinds een paar mensen zeiden dat Veggilaine overal op reageert valt het me ineens op.

Kelly Mexy plaatst op TikTok een stukje over dat ze haar (overleden) ex nog steeds mist en dat het nog steeds zeer doet. Dat ze alle therapie heeft gevolgd, EMDR, alle drugs, alle alcohol. En dat het 15 jaar geleden is en dat ze er nog steeds niet overheen is.

Veggilaine: “het wordt ooit beter :yellow_heart::yellow_heart::yellow_heart: geef het tijd”

Haha WTF heb je het filmpje niet gezien ofzo?

37 likes

Lijkt wel een bot

11 likes

Dit dacht ik vandaag ook weer precies! Ook bij de plotseling bekeerde Widya, wat toch een béétje omstreden is, zie ik haar weer met haar hartjes eronder. Ook heel vaak van die slijmerige berichtjes onder zoveel mensen die ik volg, het valt echt op haha.

11 likes