Het influencertopic #24

Ze heeft het over Vera

3 likes

Zie net bij Reality FBI dat de huismuts in een traject van schuldhulpverlening zou zitten en dan de verkoop van het park niet genoen opgeleverd heeft om alle schuldeisers terug te betalen.

2 likes

Ja ik vind het wel bijzonder dat ze een nieuw huis konden / mochten kopen als er zoveel schuldeisers nog zijn, terwijl ze oa de auto moesten verkopen omdat ze prive aansprakelijk zijn. Zij deelt het alleen maar als in ‘zooo dankbaar voor alles!!’ en ‘de kinderen wonen hier echt liever!!’

3 likes

Ik verbaas me de hele tijd over alle dingen die ze nog doen. Een groot feest geven, luxe kinderfeestjes, pottenbak cursussen. Het kan natuurlijk dat er een groot deel gesponsord is, want anders kan ik me niet zo goed voorstellen dat je je zulke luxe kunt veroorloven als je in de schulden zit.

26 likes

Dat huis is volgens mij uit de verkoop gehaald en zij mogen dr (tijdelijk?) in

4 likes

Geen idee hoe het op papier allemaal is geregeld natuurlijk, er zijn best wat constructies te bedenken om dit mogelijk te maken. En wij zien ook alleen maar hoe zij het presenteren naar de buitenwereld natuurlijk

5 likes

Idd! Veel gesponsord en ze brengen een verhaal/zetten een plaatje neer, zoals iedereen op social media.

2 likes

Ze hebben het niet gekocht. Ze huren het

3 likes

En die Martijn dan? Is hij ook alles kwijt?

5 likes

Ah oké, dat wist ik niet! Dacht dat ze zeiden dat ze het gekocht hadden.

4 likes

Was hij niet er al langer uitgestapt na zijn burn-out ?

1 like

Heeft iemand zich hier al doorheen kunnen worstelen? De comments zijn overwegend kritisch. Ze noemt New Age nu duivels

10 likes

Kan iemand mij uitleggen wat new age inhoud? Kom niet verder dan nieuwe tijds denken en iets met tarrot en UFO’s?

7 likes

Het is een verzamelnaam voor moderne alternatieve spirituele mensen/bewegingen dus je zit goed hoor. Denk astrologie, healings, ayahuasca, ecstatic dance, cacaoceremonies, tantra, veel bezig met energie, intuïtie etc. Soms ook bezig met iets van een hogere macht maar vaak vooral op zelfontplooiing gericht.

Ik ken veel mensen die wel íéts van dit doen.
Maar die online New Age types die nu christen-bekeerling zijn geworden hadden er vaak hun hele identiteit van gemaakt en deden zowat alles van dit. En duiken nu dus ook weer zo compleet in het christendom. Ziet er van een afstandje uit als één lange identiteitscrisis…

24 likes

Ik zag net een tiktok van haar en daarin benoemt ze vooral:
Ze kiest voor liefde en niet voor angst
Dat ze niet meer alleen is
Dat Hij van haar houdt hoe ze is en ze daar dus niet 100 sessies/manifestaties/retreats voor nodig heeft

1 like

Ik haakte af bij het stuk dat ze is aangerand door demonen in haar slaap ???

11 likes

ja denk dat de lege en individualistische vorm die new age heeft mensen uiteindelijk ook naar het christendom trekt, maar het is uiteindelijk beide soort van één pot nat waarin je niet zelf hoeft te denken en reflecteren (want of god doet het voor je of het universum) en je je ego kan voeden met een duidelijke vijand (lage vibraties/de duivel). beide totaal disconnected van de rest van de maatschappij imo… en jezelf uiteindelijk. echt 1 lange identiteitscrisis ja :weary:

16 likes

Hahahhahahaha

65 likes

dit is echt een veel voorkomende pipeline he? van spiritueel naar christen en dan achteraf alles duivels noemen. ik ken ook iemand in het echt die zo is, zij ging letterlijk van dagenlang niet praten in een boeddhistische tempel in thailand naar reposten dat trump jezus is hahaha (ik kan haar ook niet ontvolgen want het is een leuke hatewatch). het lijkt net een soort spirituele psychose maar daar vind ik dingen sowieso snel op lijken dus geen idee of dat klopt

23 likes

Was het ook niet widya haar werk om van die spirituele sessies te doen?

1 like