Het influencertopic #24

Echt jammer! Want vind het supertof hoe ze in korte tijd zoveel heeft bereikt met haar Instagram en kookboek en alle deals die ze daarmee heeft bereikt zoals de Allerhande. Blijf gewoon lekker je authentieke zelf :weary:

13 likes

hahaha echt genant
Het doet me een beetje hieraan denken:
https://www.ad.nl/binnenland/henk-krol-feliciteert-weer-dode~a7b703a4/

21 likes

Wat ontzettend onpersoonlijk.

Ik kan me voorstellen dat dat op een gegeven moment ook tegen je gaat werken. Ik snap wel dat het gros van haar volgers het niet opvalt, maar dit soort reacties maakt iemand niet sympathieker.

10 likes

Wordt zij straks de Akosua van TikTok

32 likes

Ik geloof er niks van dat zij hiervoor een bot gebruikt :stuck_out_tongue: ik denk dat zij echt zo “spontaan” is

8 likes

Nee stop, hou op. Ik vind haar leuk en wil me niet gaan ergeren aan dingen die ik niet eens door heb :weary::joy:

19 likes

Het zal sowieso een strategie zijn maar Jezus je moet wel echt al je cringe filters voor jezelf uitzetten als je wil groeien als content persoon zeg. It’s not for the weak :weary:

24 likes

Dit!!! En haar recepten zijn echt fantastisch, zij heeft mijn kookvocabulaire echt verruimd. Maar ik vind haar sowieso in haar manier van praten, kijken etc al lichtelijk irritant maar dat ligt aan mij. Ik heb dat gewoon met sommige mensen. Maar dat commenten alsof ze met iedereen t graf in gaat vind ik legit irritant.

11 likes

Spijtig dat er straks een generatie is die geen idee heeft wie Akosua is :disappointed_relieved:

33 likes

Denk je? Ik denk dat ze dat zelf doet. Iemand sprak haar erop aan en toen zei ze

“Het was lief bedoeld, sorry! :yellow_heart:”

3 likes

Ik vind Veggilaine’s recepten echt top, maar van mij hoeft ze niet zonodig een instagrampersoonlijkheid te zijn :sweat_smile:

Ze had laatst wel dit filmpje geplaatst waarin ze (uiiiitgebreid) vertelt over een vriendin van haar die het cringe vond dat ze influencer werd, en dat ze in het begin niets persoonlijks durfde te plaatsen maar nu zich opener daarin voelt. Ik heb een beetje dubbele gevoelens over dit alles (heb wel de hele video zitten kijken lol :teapot:)

2 likes

Voor lekkere voedzame gerechten hoef je haar ook niet meer te volgen tegenwoordig, heb haar inmiddels ook ontvolgd. 10% van de content is lekker eten en de rest rocky roads en influencermeuk.

17 likes

Ho ho, vergeet de girldinner bordjes niet :smiling_face_with_tear:

9 likes

Wel echt zo ironisch dat je een vlog (voor 186k volgers) van 8 minuten maakt waarin je constant voorbeelden geeft hoe kut diegene is. En de reden dat die vriendschap verbroken is, is omdat die vriendin heel negatief en kut was en niks goed kon zeggen over anderen.

8 likes

Ik vind haar leuk (los van deze commentslijmsessies) maar die katten :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:. Ik krijg er iedere keer weer rillingen van

10 likes

Ze had inderdaad geen positief woord te zeggen over die ex-vriendin.

Het doet me een beetje denken aan van die ‘AITA’ reddit posts waarin de auteur de vriend met wie ze in conclaaf liggen afschilderen als de ergste kutlul ooit, en zichzelf daarbij neerzetten als een soort lijdende engel die alles voor de ander heeft opgeofferd

5 likes

Ja heb het ook gezien en dacht toen zou graag ook de versie van die vriendin willen horen😂

10 likes

hahaha same, nu gaat het me ineens opvallen van die comments :joy:

5 likes

Toen Veggilaine zei dat die ex-vriendin negatief over andere influenza’s praatte dacht ik: zou ze een forummer zijn? :eyes:

Verder wel een treurige video, hoor. Als je dit kwijt moet bel je toch ff met een vriendin ipv dat hele verhaal online te plempen, nota bene over iemand die zich duidelijk niet prettig voelt bij jouw oversharing.

14 likes

Sinds het me opvalt dat veggilaine steeds met haar wijsvinger aan het wijzen is stoort me dat echt. Super onnodige ergernis maar aarrghh zo irritant

3 likes