Dit vind ik van meer influencers. Gio zei ook dingen in zijn vlog waarvan ik dacht: ??? Hou dat lekker privé. Hij was bijvoorbeeld teleurgesteld in zijn vrienden, omdat ze hem geen kaartjes hadden gestuurd voor de geboorte van z’n zoon. En dat hij altijd het eten betaalt voor z’n vrienden in een restaurant. Vond hij ook niet leuk. En zijn vrienden komen 90% van de tijd bij hem over de vloer en dan moet hij elke keer betalen voor hun drinken. Daarom wilde hij 50 cent oid vragen voor een blikje drinken. In een latere vlog zei hij dat het een grap en niet serieus bedoeld was, maar dat geloof ik niet
Hahahahahaha nee toch
Stel je voor dat je bij een vriend op bezoek gaat, of die nou miljonair is of niet, en hij vraagt of je iets te drinken wil dus jij zegt lekker cola en dan krijg je een tikkie van 50 cent Moet je dan ook betalen als je naar de wc moet want wc-papier kost ook geld.
Het is deze vlog. Dan kopen ze een koelkast + blikjes. Vanaf minuut 10 ongeveer. En ook op 15.30 las ik in de comments
Een pinapparaat ook echt
Kijk dit nooit maar dacht ff kijken en dit stukje vond ik wel een beetje zielig. Ja hij is fucking rijk, maar buiten z’n familie weet ie wss zelf ook dat de meesten met hem omgaan voor het geld of iig er professioneel van profiteren. Lijkt me echt wel kut als mensen amper om je geven en wel alles van je nemen.
Terechte comments dat die vrienden (mede) zijn content maken en Gio daarmee z’n centen kan verdienen om dat lillukke huis in de parel van Brabant mee te financieren. En dan miepen over blikjes energydrank pfff
Normaal gesproken zou ik dit ergens wel sneu vinden, maar voor Gio lukt het me niet om sympathie op te brengen.
Vind het wel nuchter overkomen juist. Die jongen lijkt zo vaak naast zijn schoenen te lopen maar kan zich er dus eigenlijk ook gewoon druk om maken dat iedereen 9 vd 10 bij hem langskomt en dan de koelkast leegdrinkt zonder te denken: laat ik zelf ook ff een keer een tray red bull meenemen. Ik snap 'm wel. Niet chill toch als het voor lief wordt genomen dat die koelkast altijd maar vol ligt?
Hij wil juist dat mensen bij hem langskomen vanwege z’n grote huis en tuin dus hij moet niet zo zielig doen
Het alternatief is dat hij een leuke persoonlijkheid ontwikkelt.
Ik keek vanaf 15:30 en dan is het volgende shot dat hij een broodje kip eet en zegt “dit is wel een vibe” ja dat trekt geen kwaliteitsvrienden aan
Hij heeft dat nooit gedaan. Alleen zijn zus heeft het eens voor de grap gedaan.
Daarnaast betaalt hij meestal als ze met vrienden naar een restaurant gaan oid.
Dat zeg ik ook niet, maar hij wilde het wel. Ik geloof nooit dat dit een grap was. En hij is niet verplicht om voor zijn vrienden te betalen in een restaurant, dat doet hij zelf. Het ging er gewoon om dat hij dingen over zijn vriendschappen deelt (net als Veggilaine), die ik privé zou houden. Niet over het feit dat hij gierig is
Ik snap dat echt niet? Als ik miljonair zou zijn zouden mijn vrienden ook heeeerlijk meegenieten duh
Wat een figuur met zijn gezeik om die 50 cent per blikje. Daarna ook nog zeggen dat mensen alleen een blikje mogen pakken als ze komen gamen en niet als ze gewoon komen chillen, krijg je dan niks te drinken daar ofzo en 2 minuten later zegt die dat hij 80K heeft betaald om alle spullen en decoratie in de tuin over te nemen. Daarna weer gierig 1 broodje knakworst voor zijn ouders en zus maken en janken dat het zijn laatste worstjes waren. Alsof die nu de rest van de maand op water en brood moet gaan leven.
En hoe hard aait hij dat kind steeds?? Alsof die een hond aait ofzo, heel wild. In de auto ook al die dozen opstapelen naast die baby.
Ik ben na deze review bijna in staat om een vlog van hem te bekijken. Klinkt als een hoop satire.
Ik heb denk ik de helft bekeken. Vanaf het gedoe over die 50 cent van die blikken tot aan de karige knakworsten voor die ouders en ik heb me alleen maar geërgerd
Eindelijk iemand die ouder dan 20 is.
Ben benieuwd of ie voldoet aan alle wensen die hij had in deze video van Dook waarin hij en Dook een relatie/partner manifesteren.