Het influencertopic #24

Hahahahaha meen je, oeps.
Ik dacht echt dat zij veeeeel ouder was. Ze ziet er ouder uit

1 like

nee joh, is toch echt een meisje van 21 als je haar ziet & hoort praten?

11 likes

https://www.reddit.com/r/NLinfluencersGossip/comments/1ky5ict/from_new_age_spirituality_to_christianity_how_do/

4 likes

Ja kan iemand me uitleggen, waarom doet zij dit op bijna elke foto? Is dat een ding nu? Ik vind het iemand niet mooier/leuker maken maar ik ben wel oud.

Hoe oud is Widya trouwens? Toch wel een dertiger neem ik aan? Want ze zei dat ze al 12 jaar new age deed voor ze Jezus een kleine maand geleden leerde kennen.

7 likes

Ik snap er zo weinig van hoe komen mensen hier nou ineens bij
Niet bij God maar deze specifieke roedel meiden bedoel ik, ze lijken wel allemaal exact hetzelfde te doen, net als deze vrouw uit B&B vol liefde bijvoorbeeld https://www.instagram.com/babetteantonette
Of die corona vrouw ik weet even niet meer hoe zij heet gelukkig (die zo anti vax was en ook met Willem Engel rondhing)

10 likes

Jaaa Isa Kriens!

Ik vind het echt een fascinerende beweging die gaande is en hoe ontzettend all in deze mensen gaan.

9 likes

Ja dit vroeg ik me ook af! Zie haar website nog wel online staan, maar misschien dat die binnenkort ook gedoopt wordt tot haar nieuwste obsessie

2 likes

Sinds wanneer is behang minimale middelen? In m’n hoofd is behang duurder dan verf? Of denk ik dat maar.

(Behang is :sparkles:gifted :sparkles: natuurlijk maar alsnog)

17 likes

Ja ze zit in de schulden maar wel lekker alles (laten) behangen! Maar dr huis is gehuurd btw

9 likes

Als een bedrijf dat nou aanbied als samenwerking, wat maakt dat dan uit?

16 likes

Rond de 28/29 dacht ik.

9 likes

ā€˜Minimale middelen’ je zal maar zo’n bord voor je verwende kop hebben

60 likes

Dat ze doet alsof het minimale middelen zijn… terwijl behangen echt niet minimaal is haha. Meeste mensen met minimale middelen die zullen gewoon tegen die groene verf aan moeten kijken :sweat_smile:. Toen alles nog wel goed ging, kregen ze overigens ook een hoop voor hun huizen gesponsord

12 likes

Dat behangen niet bepaald minimale middelen zijn. Prima dat ze het gespond krijgt, maar doen alsof een kamer laten behangen minimaal is, is gewoon dom.

6 likes

Zelf verven met ral 9010 van de action is minimale middelen. Dat hippe dure behang van haar, WAT ZE NIET EENS ZELF EROP SMEERT, is zeker niet minimale middelen.

32 likes

Hahaha, door jou kom ik erachter dat dit de before foto is. Ik dacht al wat een lelijk behang.

17 likes

Ik hou niet van dat neppe gedoe waarbij ze de hele tijd zonnig doen voor ā€œthe gramā€ maar als het zo uitkomt, gaan doen alsof ze ā€œhet met minimale middelen toch heeeel mooi kunnen makenā€ (en dan straks een boek uitbrengen over je huis stylen met diezelfde minimale middelen).
Overigens dat pak ook :roll_eyes: Zo lelijk!

10 likes

:flushed::flushed::flushed:

4 likes

Hoe heet de kerk waar ze bij aangesloten is? Die video duurt mij te lang hoor niemand heeft tijd

5 likes

Dat zegt ze niet. Alleen dat ze naar een kerk een paar minuten van haar vandaan in Amersfoort is geweest, nadat ze een flyer kreeg. Lijkt alsof dat de eerste keer in een kerk was. Dat was een dag voor haar tripje met Caudalie met Zaar (en dus de doping)

4 likes