Hooligan ex haha ik ga stuk
Haha ja love it, zij achterop die brommer en dan met die vrienden voetbal kijken en peukies roken op het dakterras (al dan niet in badjas).
Nu ineens hippe ‘duurzame’ meid, grappig hoe veel invloed je relaties toch op je hebben.
Tweede versie oogt wel gelukkiger. Die stinkbadjas in dat intens lelijke huis was het ook echt niet.
Yfood ad, #cringe
Ja echt blij voor dr dat die periode voorbij is. Herken het ook van mezelf vroeger! Opluchting!!!
Omg ik vind britse kortharen cute maar wist niet dat die een platte snuit hadden. Kwil wel een kat maar ga dan wel 1 nemen uit een asiel. Maar is niet voor direct.
Btw ook echt leuk voor Bonnie dat t zo goed gaat met ze. Was eerlijk gezegd een beetje bang voor veel huilstories.
Ik word zoooo teringboos van die nare comments onder de video’s van Nadeche en Mo, zijn echt (voor zover je dat kan inschatten via tiktok) leuke lieve mensen en dan krijgt Nadeche haat over zich heen van gefrusteerde tienerjongens bah.
Vind het ook echt heftig dat dezelfde soort reacties onder iedere video geplaatst worden. Knap dat ze toch videos blijven posten, terwijl je weet dat die reacties weer geplaatst gaan worden.
Zelfde geldt voor Jade Anna en die Nicola, die worden ook helemaal kapot gemaakt onder elke video.
Eerst meer, dan klaar
Kent iemand porterenee? Ik vind het gek dat je haar man nooit meer ziet, niet in het zakelijke deel maar ook niet in privé dingen /stories die ze maakt.
Ze zei laatst ook al dat ze door persoonlijke redenen even niet zo goed ging, misschien heeft dat er ook wel mee te maken
Hij is uit het bedrijf gestapt, deelde ze pasgeleden.
Ja dat viel mij ook al op. Hij kan wel uit het bedrijf zijn gestapt maar ze laat hem verder ook nooit meer zien. Eerder filmde ze toch vaak dat ze samen op stap waren. Wellicht zijn ze niet meer samen?
Timing lijkt dan wel heel ongelukkig, want ze zijn pas verhuisd naar een groter huis (met zwembad, dat zegt Renée er zelf ook altijd bij)
Dat nooit meer pizza (ofzo) is ook ineens gestopt
Ja en ze is ook nooit meer in hun appartement in Antwerpen lijkt het, eeder met regelmaat.
Hahhaha ik ben ergens echt zo benieuwd naar deze wedding spam
Ik vroeg me laatst af of Jill nog actief is. Was positief verrast dat ze nog video’s maakt, die vind ik best leuk.
Maar nu heeft ze dus weer een gefokt hondje. Wel niet zo’n vreselijke pug maar dan nog
Ja viel mij ook op! En op haar persoonlijke insta deelt ze ook niets meer. Heb idd wel gezien dat ie uit het bedrijf is gestapt, maar vind het zo plotseling. Ook dat kantoor waar ze nog niet zo lang zitten hebben ze opgezegd en nu werken ze in zo’n shared workspace.
Lijkt me wel doodvermoeiend, ze zit nu in haar bruiloftsweekend en eerste foto’s en stories etc zijn al gepost. Zoveel online direct.