Het influencertopic #24

Eindelijk iemand die ouder dan 20 is.

25 likes

Ben benieuwd of ie voldoet aan alle wensen die hij had in deze video van Dook waarin hij en Dook een relatie/partner manifesteren. :sparkles:

6 likes

Het is niet helemaal duidelijk of hij zijn vriendje is toch?

7 likes

Volgens mij zijn ze nog aan het daten idd. Maar wel leuke guy! En eens wat anders :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Leuke jongen inderdaad! En leuk voor Bram.

3 likes

What the fuck heb je aan rijk zijn als je dat niet met de mensen die het dichtst bij je staan wil delen :sob: Dat lijkt me juist het leukste. Dan moet ie misschien toch echt ff zijn vriendschappen gaan evalueren. Ik moet zeggen dat alle snippets die ik ooit (onvrijwillig) van hem heb gezien altijd een soort desperate “ik wil erbij horen!!!” vibe uitstralen.

17 likes

Ik denk dat zo’n ventje als Gio vooral veel ‘vrienden’ heeft die met hem omgaan voor en door het geld en de fame. En dat hij dat nu extra merkt nu hij een kind heeft gekregen en verwachtingen heeft van wat echte vrienden dan doen (e.g. interesse tonen enzo). Denk dat dat hele tikkie grapje vooral voortkomt uit dat gevoel dat iedereen van hem profiteert ipv tijd met hem doorbrengt omdat zij dat willen (wat wss ook zo is) :smiling_face_with_tear:

19 likes

Valt me op dat Lotte minder kritisch is op haar kleding en waar het vandaan komt, materiaal, pasvorm etc zodra het spon is. Hele bestellingen plaatsen en weer terugsturen omdat ze niet kan slagen maar bij een #spon slaagt ze ineens wel voor van alles. Snap het ergens wel want: gratissssss en brengt geld op. Maar het valt wel op.

23 likes

Vind het zo typisch contrasterend dat ze zoekt naar kwalitatief goede kleding en maar reclame blijft maken voor flut merken.

14 likes

Ik heb altijd het idee dat ze doet alsof ze op zoek is naar duurzame kledingmerken om samenwerkingen binnen te hengelen.
Als je echt zo duurzaam bezig bent, dan ga je toch ook niet tig dingen bij verschillende webshops bestellen om vervolgens alles weer terug te sturen

13 likes

Jaa dat had ik er indd ook wel uit opgemaakt. Ik bedoelde meer te zeggen: als hij er krenterig tegenover staat ipv juist wil delen omdat zij op hun beurt ook “geven”, dan lijkt me dat het ultieme signaal dat hij zijn vriendschappen moet herzien. En dan bedoel ik met wat zij “geven” niet per se geld, maar met de oprechte interesse en investering in de band. Als ik nu zo rijk zou worden als hij is, lijkt het me jĂșĂ­st het mooiste wat er is om mensen in je meest hechte kring te verwennen. Maar dat zal bij hem wel aardig verstoord zijn omdat hij op zo’n jonge leeftijd al zo rijk werd en toen al zoveel aasgieren om zich heen verzamelde.

Wow nooit gedacht dat ik nog zo “diep” over Gio’s leven zou nadenken lol

12 likes

Heb ook niet het idee dat zij nog een beetje normaal kan verdienen als zogenaamd influencer? Dus ja dan moet je toch wat :joy: maar idd heel typisch na al dat geblaat over kledingcrisis, slechte kwaliteit etc

4 likes

Tattle wordt opgedoekt :face_with_hand_over_mouth: Revealed: Identity of Tattle Life's publisher is finally unmasked after 7 years, and it's a male influencer

8 likes

En dan heeft ze nu een #spon lopen met een winkel waar ze waarschijnlijk normaal nooit van haar leven naar binnen zou lopen als ze die deal niet had. En een potje enthousiast dat ze is. Komt echt heel nep over.

5 likes

Ik vind haar sowieso heel anders? Snap ik ook wel als je moeder bent geworden - ik ben haar weer gaan volgen omdat we tegelijk zwanger waren. Maar ik weet het niet wat het is is, heel saai ofzo

7 likes

Ik zag een post van Lotte Ballijns voorbij komen over twijfel voor een buikwandcorrectie, moet ze lekker zelf weten natuurlijk. Maar deze commentđŸ˜”â€đŸ’«

16 likes

Ze gaat natuurlijk allang die buikwand correctie doen, maar het proces moet natuurlijk even uitgemolken worden. Zij is zĂł cringe geworden. Heel vroeger rond 2019 was ze leuk om te volgen. Heel nuchter.

12 likes

Weet amper waar m’n milt zit, laat staan dat ik d’r hoor fluisteren :confused:

70 likes

Mijn eerste reactie is: ‘Hahahaha wtf je MILT’. Maar toen realiseerde ik me dat ‘naar je hart luisteren’ net zo debiel is want je hart is ook maar gewoon een spier die bloed rondpompt :thinking:

17 likes

Ja maar dat is gewoon een metafoor voor luisteren naar je gevoel.

Je milt is wel next level.

30 likes