Is bij elke bruiloft toch zo? Als ik een bruidspaar 'savonds laat een preview stuur staat die ook de volgende ochtend online inclusief de 839201 stories van vrienden. Laat mensen lekker
Nouja online delen is ook de manier hoe ze dâr bruiloft kan betalen dus denk niet dat ze het vervelend vindt
Cringe, zo ver was ik nog niet gekomen. Heb een opruimfilmpje gekeken ![]()
Heee niet zo over onze forumvriendin hè
Of misschien heeft hij een burn-out en is hij daarom helemaal uit beeld?
En wat ze deelde was ook al zo crytpisch, met haar âloslaatspier trainenâ en idd, hij lijkt meer in antwerpen te zitten dan in NL
Wat is dit nou weer voor hilarische humble brag reel van Cynthia? Dat ze filmt dat ze bij vertrek uit het hotel het beddengoed altijd even afhaalt en drie chocoladerepen en 20 euro erop neerlegt ![]()
Liever dat ze mensen daarmee beĂŻnvloed dan dat je weer shit moeten kopen.
En beter dan rode henna in de badkuip!
Haha ik overnachtte vandaag in een hotel en moest toevallig aan de henna-rel terugdenken ![]()
Zijn bij jullie de highlights van Veggilaine ook weg op insta? Ze had altijd een groepje met recepten, vakantie tips etc en die kan ik nu nergens meer zien⌠anderen wel??
Zijn bij mij ook weg, ja.
Emmy was door Vera ingehuurd om mee te denken over hun interieur.
En ook Emmy adviseert haar om de lelijke groene bank weg te doen: Week van Emmy â week 26 ⢠Cynthia
Ja daar hoef je geen expert voor te zijn om te zien dat dat er als eerste uit moet
Ik vraag me af of ze die bank niet kan laten stofferen? Goedkoper dan een heel nieuwe bank en ook duurzamer.
En welke zot koopt die lelijke bank over ![]()
Of mensen met een villa waar deze bank dan in een kamer komt te staan waar nooit iemand komt. Of nog beter, in het gastenverblijf ![]()
Ik heb een paar keer gekeken naar het laten stofferen van fijne, maar wat oudere bank, en dat was bepaald niet goedkoop. Daar kun je een medium dure bank voor kopen. De laatste keer was het 1900 per bank, een 2,5 zitter, en het waren er 2. De stof was een mooi maar niet super exclusief. Ik heb niet gedaan, maar leef nog even door op mijn oude maar fijne banken.
En ik vind nieuwe hoezen voor mijn ikea bank al pricey⌠![]()
OkĂŠ ja toch een serieuze prijs maar Vera heeft nu drie banken gekocht waar ze de kleur lelijk vond.