Het influencertopic #24

Ik dacht misschien is het je onderbuikgevoel. Maar je milt zit linksboven in jw buik, dus dat is het ook niet😆

9 likes

Milt is voor mij echt zoiets als je schildklier, waarvan je denkt dat het in je buik zit maar dan zit het in je hals ofzo (maar al durf ik wel te zeggen dat milt in je buik zit :joy:). Maar meer zo’n lichaamsdeel waar ik geen connectie mee voel, laat staan dat het tegen me fluistert. Lekker zweverig, ik voel geen connectie met mn milt, help! Maar voelt toch anders dan je hart, ogen, longen…

7 likes

Je kan ook gewoon leven zonder milt dus je hoeft je er ook niet te veel aan te hechten!

63 likes

Gelukkig maar, want geen zin om geld uit te geven aan een ‘hoe ontwikkel ik een band met mijn milt’ cursus.

9 likes

Dus als ik minder wil wegen, wat kan ik dan allemaal lozen? Mn blindedarm uiteraard en dus milt, één nier, is er nog iets overbodigs? Amandelen in neus en keel kan ik ook nog knippen natuurlijk. Mn verstandskiezen zijn er al uit, hmmmmmm

30 likes

Je lever groeit ook weer aan toch dus die kun je als tijdelijke oplossing ook nog een stukje kleiner maken, zal toch weer 50 gram schelen

10 likes

Ah ja, thanks! Volgens mij kunnen je darmen ook wel ingekort worden toch? Of zit ik dan met een stoma?

10 likes

Je kunt ook prima zonder galblaas

6 likes

Ja je galblaas en appendix en amandelen zou ik als eerste lozen, dan een nier, dan je milt. Als je geen milt hebt moet je wel extra gevaccineerd worden en snel aan de antibiotica bij infecties, dus ik zou die ff houden als het kan. Wellicht kun je ook nog een been amputeren?

12 likes

Ik heb denk ik net ontdekt dat ik lipodeem heb, terwijl ik dacht oh dat zijn gewoon mijn dikke stalpaardbenen dus ik zeg dubbele amputatie.

12 likes

Wow scheelt echt veel kilo’s!!! En misschien kun je dan nog een Paralympische carrière maken! Ben je ergens goed in? Tafeltennis ofzo?

9 likes

Denk het ook niet meteen, maar hoe korter je darmen zijn, des te minder voedingsstoffen je opneemt en dus meer uit zult poepen dus eigenlijk is dat win win :white_check_mark:

12 likes

Breakdance

13 likes

Leip ouwe. :facepunch:

10 likes

Wat ribben verwijderen kan ook prima

7 likes

Borsten kunnen er ook af!

3 likes

Haar afscheren als je lang haar hebt scheelt denk ik ook best wat.

5 likes

Kunstgebit, die kun je uit doen als je moet wegen

3 likes

Eelt verwijderen

6 likes

Flink poepen scheelt ook alweer wat, voor korte duur, dat dan weer wel.

10 likes