Ik las zojuist een artikel van Linda nieuws dat Rianne Meijer haar appartement verkoopt voor €2.600.000. Ik weet dat ze onwijs veel volgers heeft, maar blijf dit zo bizar vinden.
Nou dat is geen appartement hoor. Maar gewoon een villa
Maar die man van haar is toch ook arts? Dus ze hebben ook gewoon naast haar baan een goed salaris.
@JustinBieber een Villa direct naast Schiphol, lijkt me wel echt kut om in Badhoevedorp te wonen. Helemaal voor dat geld.
Hahaha hij is in opleiding tot huisarts, bijna iedere dokter krijgt beter betaald dan dat
Nee hoor ff gestalked, vorig jaar afgerond. Maar denk ook dat ze allebei uit rijke gezinnen komen als ik hun profielen bekijk.
Kan toch niet anders of ik weet niet in wat voor andere wereld ik leef maar ik had nog niet eens gedacht dat twéé chirurgen bij elkaar 2,6 miljoen voor een huis zouden hebben (maargoed ik heb geeen idee hoe veel artsen verdienen bedenk ik me nu en influencers weet ik sl helemaal niet)
Een arts verdient echt niet zo veel om zo’n huis te bekostigen. Bovenmodaal zeker, maar niet zo veel. Denk dat het vooral influencer money is.
Oja en natuurlijk je huis op goede tijd kopen/verkopen etc etc. Ik weet niet of het haar eerste koophuis is, maar wellicht hebben ze ook goed kunnen instappen.
Niet alleen naast Schiphol, de achtertuin grenst aan een N weg. Lekker rustig.
Zij is al jaren succesvol model en influencer met 1,5 miljoen volgers, maar laten we vooral naar haar man kijken voor het geld. Hij is ten slotte de man.
Hahahahha
That one friend that’s too woke
My god je kunt ook overdrijven hoor, dit is totaal niet wat er wordt gezegd
Haha kon het niet vinden, maar in het artikel stond appartement dus vandaar
Owww ze is zwanger van de tweede lees ik.
Nou inderdaad een hele goeie reden om te gaan verhuizen want het ziet er uit dat er in dat huis niet genoeg ruimte is voor 2 kinderen !!!
En misschien allebei een jubeltonnetje
Daar wordt ie meer waard van
Valt me vooral op dat ze vreselijk basic dingen heeft die zó onwijs duur zijn. Snap niet dat je zoveel uitgeeft voor een wit shirt, alleen omdat er in het kaartje in je nek een designer staat.
Teennagels knippen
Naakt door het leven gaan, ook geen schoenen.
Best een prima prijs voor deze blouse van dit merk hoor haha