Een jubelmiljoentje
Haha druppel op een gloeiende plaat!
Ja true haha
Ruim 350m2 woonoppervlakte wordt wat krapjes ja.
Ze had (heeft?) ook een Saint Laurent satijnen rok waar het Bijenkorf prijskaartje van 2800 nog aanhing te koop. Ik zou een jaar er van wakker liggen als ik dat in huis gehaald had en ik zou het niet dragen haha.
We hebben het over monica geuze die nieuwe kleding ging kopen omdat ze geen zin had om te wassenâŠ
Ja en die elke maand een Chanel tas koopt die al zooooo lang op haar wishlist stond en dan is het een groene tas met haren.
Lijkt me soms best wel eens lekker om gewoon zo alles te kunnen kopen. Zonder dat je hoeft te letten op de prijs, maar alleen of je het mooi vind.
Goed voor het milieu ook ja
Vinted staat vol met acne blouses voor dezelfde prijs maar dan zonder vlekken
Ligt er aan waar je winkelt. Je hebt ook van die 2e hands designer winkels. Zal daar best wel eens heen willen zonder een budget. Maar helaas voor mij zit een blouse van âŹ120,- er niet in voor mij.
En waarschijnlijk koopt toch wel iemand omdat het van Monica is. Zie vaak bij Maike Beunk/Kade ook dat ze dezelfde verkoper heeft die haar kleding verkoopt. Als je daar dan ook ziet hoe snel ze iedere keer uitverkoopt.
Amy Rose is ook ineens Praise the Lord. En allemaal reacties (op tiktok) van âjaaa, Amenâ âyes, you found Himâ, etc. đ«
Jezus is onder influencers besmettelijker dan corona
Triest
Nou hij is verkocht hoor!
ew nieuwe kleding niet wassen i cant
Ik zag dat ie 24 is, maar misschien heeft ie een oude ziel
Minder problematisch, alsnog 19 jaar verschil. Ik kan mij herinneren dat er een tijdje geleden een soort actie/aandacht op social media was voor oudere homoâs die jongere homoâs âveroverdenâ. Die hele vriendengroep is daar flink mee bezig.
Jammer Lize, ondanks je poging te verbergen van welke keten dit is zie ik echt wel dat het van Starbucks komt
Ik dacht dat zij al die grote corporaties die Israël supporten boycotte? Blijkbaar niet! Ze leek me wel een persoon die dat doet dus ik vind dit raar, en ook hoe ze het logo probeert te verbergen. Grappig bijna