Dit is toch geen Starbucks? Die hebben geen letters boven het logo. Ik zie een “We”
Misschien verbergt ze het logo wel omdat ze geen reclame wil maken, niet omdat ze iets geheim wil houden.
Ik denk dat ze het verbergt omdat ze geen commentaar wil krijgen omdat het Starbucks is
Dit is echt wat er mis gaat in activisme hoor: mensen aan de zijkant die iedereen proberen te betrappen op een kleine misstap, zodat ze dan direct kunnen zeggen: ‘AHA! Ik wist het!! Je doet het niet 1000% goed!’
Sorry, maar wat heb je daar aan? Je maakt het in ieder geval niet makkelijker om de goede zaak te joinen, want door dit soort reacties zullen sommige mensen zich dan maar niet uitspreken, omdat ze bang zijn dat ze het niet helemaal goed doen of weten.
Houd het gewoon bij jezelf.
Maar waarom voelt zij dan toch zo nodig de drift om haar kop koffie te delen? Doe dat dan gewoon niet.
Ik snap wel wat je bedoekt ik was vorige week op weg in de trein naar DH voor het protest. En er zaten meiden tegenover me in de trein heel activistisch te praten, maar wel met hun starbucks koffies in de hand. Intern was ik het zo ah veroordelen, maar toen moest ik ook mezelf aanspreken, op wat jij eigenlijk zegt.
Wat een gezeik over dat boycotten altijd, ik word er niet goed van op TikTok zie je dat ook constant in de reacties . Medicatie van teva mag ook niet meer?
Uhm, boycotten doe je niet voor de lol, hè? Het is bewezen effectief. Elkaar steeds belerend aanspreken vind ik onnodig en lijkt me ook niet effectief, maar dat het er over gaat is toch niet zo raar gezien de staat van de wereld?
Het gaat mij om het aanspreken constant van elkaar, iemand op TikTok doet een review van Lidl en in de comments alleen maar boycotten en waarom kom je daar
Oh idd.
Wie en waarom?
Vanwaar deze obsessie?
Godver wat stond er?
Namen van onbekenden en of ze nog een relatie hadden. Het was een reactie op een vraag die ze zelf eerder stelde of ze nog bij elkaar waren.
Dan ga ik dood.
Ik vind die plat snuiten altijd zo zielig. Net als die honden met die kleine schedels.
Mijn leven zou een stuk onaangenamer worden maar ik heb hele petities gezien om het merk te boycotten