Ik begrijp ook niet hoe zo’n platte snuit mooier moet zijn dan zo’n lief rond koppie.
Ah jezus die arme exotic
Ik vind dit ook zo’n gek contrast met haar diervriendelijke make up gebeuren…
Die honden stammen nog uit de tijd met die hooligan ex toch. Misschien zou ze nu ook wel iets anders gekozen hebben.
Ja klopt. Haar hondjes zijn al wel wat ouder. Maar dat een platsnuit geen adem kan halen is al ook al langer bekend. Maar mensen vinden uiterlijk belangrijker dan dierenwelzijn. Zie ook nog steeds honden rondlopen die gecoupeerd zijn. Worden uit het buitenland gehaald, want het is mooier.
Haha dit dacht ik stiekem ook
Ik neem het ook niet voor haar op haha. Vind dat gewoon typische aso hondjes.
Hooligan ex haha ik ga stuk
En het feit dat de grijs witte hond z’n naam (bollie) eer aan doet heeft ook geen voordeel samen met die platte snuit.
Haha ja love it, zij achterop die brommer en dan met die vrienden voetbal kijken en peukies roken op het dakterras (al dan niet in badjas).
Nu ineens hippe ‘duurzame’ meid, grappig hoe veel invloed je relaties toch op je hebben.
Tweede versie oogt wel gelukkiger. Die stinkbadjas in dat intens lelijke huis was het ook echt niet.
Yfood ad, #cringe
Ja echt blij voor dr dat die periode voorbij is. Herken het ook van mezelf vroeger! Opluchting!!!
Omg ik vind britse kortharen cute maar wist niet dat die een platte snuit hadden. Kwil wel een kat maar ga dan wel 1 nemen uit een asiel. Maar is niet voor direct.
Btw ook echt leuk voor Bonnie dat t zo goed gaat met ze. Was eerlijk gezegd een beetje bang voor veel huilstories.
Ik word zoooo teringboos van die nare comments onder de video’s van Nadeche en Mo, zijn echt (voor zover je dat kan inschatten via tiktok) leuke lieve mensen en dan krijgt Nadeche haat over zich heen van gefrusteerde tienerjongens bah.
Vind het ook echt heftig dat dezelfde soort reacties onder iedere video geplaatst worden. Knap dat ze toch videos blijven posten, terwijl je weet dat die reacties weer geplaatst gaan worden.
Zelfde geldt voor Jade Anna en die Nicola, die worden ook helemaal kapot gemaakt onder elke video.
Eerst meer, dan klaar
Kent iemand porterenee? Ik vind het gek dat je haar man nooit meer ziet, niet in het zakelijke deel maar ook niet in privé dingen /stories die ze maakt.