Ik ben gestopt haar te volgen, maar vind dat wel opvallend om te horen, mede door dat te vrolijke hoofd van die man en die was non stop in beeld voor mijn gevoelđ
Ze zei laatst ook al dat ze door persoonlijke redenen even niet zo goed ging, misschien heeft dat er ook wel mee te maken
Hij is uit het bedrijf gestapt, deelde ze pasgeleden.
Ja dat viel mij ook al op. Hij kan wel uit het bedrijf zijn gestapt maar ze laat hem verder ook nooit meer zien. Eerder filmde ze toch vaak dat ze samen op stap waren. Wellicht zijn ze niet meer samen?
Timing lijkt dan wel heel ongelukkig, want ze zijn pas verhuisd naar een groter huis (met zwembad, dat zegt Renée er zelf ook altijd bij)
Dat nooit meer pizza (ofzo) is ook ineens gestopt
Ja en ze is ook nooit meer in hun appartement in Antwerpen lijkt het, eeder met regelmaat.
Hahhaha ik ben ergens echt zo benieuwd naar deze wedding spam
Ik vroeg me laatst af of Jill nog actief is. Was positief verrast dat ze nog videoâs maakt, die vind ik best leuk.
Maar nu heeft ze dus weer een gefokt hondje. Wel niet zoân vreselijke pug maar dan nog
Ja viel mij ook op! En op haar persoonlijke insta deelt ze ook niets meer. Heb idd wel gezien dat ie uit het bedrijf is gestapt, maar vind het zo plotseling. Ook dat kantoor waar ze nog niet zo lang zitten hebben ze opgezegd en nu werken ze in zoân shared workspace.
Lijkt me wel doodvermoeiend, ze zit nu in haar bruiloftsweekend en eerste fotoâs en stories etc zijn al gepost. Zoveel online direct.
Is bij elke bruiloft toch zo? Als ik een bruidspaar 'savonds laat een preview stuur staat die ook de volgende ochtend online inclusief de 839201 stories van vrienden. Laat mensen lekker
Nouja online delen is ook de manier hoe ze dâr bruiloft kan betalen dus denk niet dat ze het vervelend vindt
Cringe, zo ver was ik nog niet gekomen. Heb een opruimfilmpje gekeken
âIk neem het leven met een dikke knipoog.â
Heee niet zo over onze forumvriendin hĂš
Of misschien heeft hij een burn-out en is hij daarom helemaal uit beeld?
En wat ze deelde was ook al zo crytpisch, met haar âloslaatspier trainenâ en idd, hij lijkt meer in antwerpen te zitten dan in NL
Wat is dit nou weer voor hilarische humble brag reel van Cynthia? Dat ze filmt dat ze bij vertrek uit het hotel het beddengoed altijd even afhaalt en drie chocoladerepen en 20 euro erop neerlegt
Liever dat ze mensen daarmee beĂŻnvloed dan dat je weer shit moeten kopen.