Waarom ligt er hout??
Omdat daar waarschijnlijk een los model kachel heeft gestaan? Lijkt me vrij logisch toch
Maar als je veel geld in je huis steekt, is dit toch het eerste dat je fatsoeneert. Of een schouw eromheen, of er helemaal uit. Lijkt me ook vrij logisch
Ja ik vind dit ook echt geen gezicht? En dan die random stapel hout eronder. Haal die schouw er helemaal uit of herstel deze in ere.
Ja omg ik zie die pose net weer meermaals voorbijkomen in een TikTok van haar, zo tenenkrommend.
Vind het sowieso lijken of zij een beetje een typetje speelt. Ze wil volgens mij heeel graag bekend worden en een soort Elise Boers zijn of zo? Praat idd net zoals Elise en vita
Ik denk dat je onderschat hoeveel tijd, geld en moeite het kost om een schouw uit te breken dan
Ik vraag me vooral af of die schouw wel voldoende ondersteuning heeft? Daar hangt een flink gewicht op en het wordt niet ondersteund?
Ze konden ook een peperdure foeilelijke bank kopen. De derde al trouwens.
Sheāll never recover from this.
Vera: koopt een designertas in 2029
Wij: maar ze kocht drie banken op een jaar tijd
Fixed it
Ik heb dit laatst laten doen en ik denk dat die leleke groene bank duurder was hoor⦠of de zoveelste designertas
Laat me raden⦠volgende week krijgt Veggilaine ook zoān e-bike als alle andere influencers afgelopen weken (oa de Bollens)
Want een elektrische fiets kan natuurlijk geen lekke banden krijgen
Vond dit toen ik het zag ook zo opzichtig hengelen naar een elektrische fiets spon
Met een elektrische fiets naar de saints&stars om daar voor een godsvermogen aan je conditie te gaan werken
Ik kende deze sportschool niet en ging even op de website kijken. Een premium abonnement is bijna 200 euro per 4 weken
Kunnen we ergens mensen nomineren voor āon the road to chatgpt psychosisā? Ik zie echt veel instagrammers die zonder gene praten over hun ārelatie met chatgptā en zelfs āchatgpt als zuiver bewustzijnā omschrijven ?! Bizarro
Zooo, ook mensen die ChatGPT als vorm van therapie gebruiken. Jongens je praat tegen een computer. Eh???
Erger nog, een computer die ontworpen is als een echokamer die je alleen maar teruggeeft wat je wil horen.
Ik kijk hier wel eens video essays over en het is echt mega fascinerend. Mensen worden gewoon gemanipuleerd door AI omdat ze denken dat de AI een bewustzijn heeft. Het ondertussen leert het bedrijf heel veel over jou en je zwakke plekken.