Dat ouders vaak onderdeel van het probleem zijn is echt kort door de bocht. Wat je als ouder meemaakt als je kind anorexia heeft is met geen pen te beschrijven. Vaak hebben ze alles geprobeerd om hun kind aan het eten te krijgen. Dwang (met vreselijke ruzies aan tafel), beloningen, smeken, bidden, omkopen, tot de gekste dingen ben je in staat om je kind aan het eten te krijgen. Tot slot kun je niet anders dan je erbij neerleggen en hopen dat de hulpverlening iets voor elkaar krijgt. En als je in dat stadium bent beland kan het inderdaad lijken alsof je aan het probleem bijdraagt.
Het ‘probleem’ is trouwens wel een ernstig ziektebeeld met een mortaliteitsgraad van 20%.
Ik denk vooral dat veel volgers wel hopen op het beste en op de hoogte willen blijven hoe het gaat, niet alleen naar ramptoeristen
Al denk ik dat er weinig mensen echt alleen geïntresserd zijn in de tekeningen.
Vind het ook vreemd dat de eerdere verhalen nu weer weg zijn
Nou, ze zullen vast niet actief hopen dat ze dood gaat, maar mensen smullen helaas vaak wel van dit soort accounts. Hoe vaak ik niet ineens een account van een moeder met een extreem prematuur geboren drieling op mijn FYP krijg omdat mijn overbuurvrouw die dan ineens is gaan volgen en bij elke post hartjes moet plaatsen.
Of de accounts van Over Mijn Lijk-deelnemers die explosief groeien als het eind in zicht komt.
Ik ril er echt van.
Het is helaas een heel menselijk (en afschuwelijk) verschijnsel om elkaars leed te volgen om je beter te voelen over je eigen leven en je problemen die dan in verhouding veel kleiner lijken.
Hoe geloofwaardig is die spon van Wakuli bij Bram nou echt als hij na afloop van de samenwerking een abonnement neemt op een andere koffiedienst en toen kreeg ik tijdens de vlog ook nog reclame van douwe egberts die de halve vlog lang is afgekraakt
Ja en los daarvan kan je het natuurlijk prima lekker vinden, zeker als je betaald krijgt het te drinken, maar het te duur vinden of wat anders willen proberen oid als de samenwerking stopt. Plus dat het zakelijk gezien misschien dom is, want waarom zouden ze je nog betalen als je het ook gratis drinkt en laat zien.
Ze vertelde altijd dat ze hun vorige huis helemaal hadden afbetaald, dus het geld daarvan + een hypotheek van €1000 (? geen idee of dat echt zo is?) zal best een duur huis zijn. Maar hoe dan ook, sneue situatie, vooral met kinderen.
Ja heel sneu voor hun, hopelijk kunnen ze voor de kinderen een leuke omgang houden. Ze deden voorheen altijd leuke uitjes met zijn 4. Ze hebben ook een tweede (huur)huis in Antwerpen. Misschien gaan ze birdnesting doen daarmee? Leek wel door te schemeren dat het niet haar keuze is geweest om te gaan scheiden.
Trisha Paytas heeft de geboorte van haar zoontje aangekondigd. Na Malibu Barbie en Elvis heet het derde kind Aquaman Ik vond die eerste twee nog wel een vibe, maar dit is wel heftig haha.