Ze heeft wel een substack met (betaalde en niet-betaalde) video’s mocht je het interessant vinden, ook over no-buy en sowieso bewuster omgaan met kleding. https://offmode.substack.com/
oh nice ga ik checken, merci
Die reis van Huismuts is zo mooi, leuk om te zien! Ik wil ook meteen, maar het is vast onbetaalbaar ![]()
![]()
Jaaa echt geweldig, ik wil ook ![]()
Heerlijk!
Maar gaat Cynthia nou een cursus of een opleiding doen?
Ze gaat 100% er een (online) cursus over geven nadat ze de opleiding/cursus gevolgd heeft ![]()
Uiteraard. Een hobby niet omzetten naar een verdienmodel is een gemiste kans in het leven Cynthia. En het blijft waarschijnlijk niet bij een (online) cursus. Ik voorspel alvast retraites in het buitenland.
Ja zoiets zei ze volgens mij ook, dat ze dit dan kon verwerken in haar retraits. Hoor nu niks meer over haar personal training-cursus. Zo typisch allemaal weer, maar misschien heeft ze dit geleerd van die coaches John & Janet ![]()
Dit doet ze toch al?
Ja maar volgens mij nog geen yoga retraites.
Nee maar wel yoga lessen tijdens de retraite die ze nu zelf wil geven. Ze geeft de sportlessen ook zelf, dat zal het PT deel zijn denk ik?
Enerzijds denk ik: wat tof dat Cynthia retraites kan organiseren en al haar favoriete activiteiten kan doen - schilderen, plannen, yoga, wandelen, wijnproeven, sporten. Maar anderzijds stel ik me voor dat het als gast best intimiderend zou zijn als je eenmaal daar bent en al die verschillende dingen net niet kan.
Opzich hoef je toch ook niet alles te kunnen? Gewoon het doen en ervaren is voor veel mensen denk ik ook al voldoende en leuk
Mij lijkt het leuker om op een retraite verschillende workshops van verschillende experts te volgen, niet alles door één iemand. Iets met jack of all trades, master of none.
En dan yoga met iemand die hiervoor alleen maar filmpjes van yoga met kassandra heeft gedaan en haar training heeft uitgezocht ‘omdat ze flexibel waren met de aankomst en vertrekdatum’
Het gaat hier al uitgebreid over in het mommybloggerstopic.