Het influencertopic #24

Nou dit vind ik raar/stom.

Porterenee is veel afgevallen zegt ze zelf. Daar kreeg ze reacties over en eerder zei ze dat dat mede kwam omdat het op privé gebied niet lekker liep en dat mensen dus niet zomaar complimenten moesten geven als iemand is afgevallen omdat ze niet weten wat er speelt.

Is ze vandaag een afval programma van een dieet coach aan het promoten omdat ze zoveel is afgevallen :face_with_spiral_eyes:

25 likes

lekker uitmelken die handel… :neutral_face:

5 likes

Gio had geannuleerd en Jade is idd met haar zus op een spon-cruise geweest.

4 likes

Reneé en Kasper deden veel aan datenights, onder het mom ‘scheiden is duurder’. Ik denk dat zij nu inderdaad extra cash kan gebruiken, ook laatst al met die nagelstickers.

3 likes

Ik droom soms echt de gekste dingen. Vannacht droomde ik in een flits dat die Kasper op zijn account een filmpje online had gezet, met een behuild gezicht en beelden van een appartement :joy: Waarom droom ik dit?

6 likes

Zijn ze uit elkaar?

5 likes

Hmm ik vind dit niet helemaal fair hoor, ze geeft zelf aan dat ze vorig jaar al begonnen is met het afvalprogramma dat ze promoot en denk bij haar zelfs dat ze mogelijk aan de voorkant al een dealtje gesloten zal hebben dat ze het promoot als het bevalt/werkt.

Misschien dan wel voor het afvalproces een versterkende factor dat ze door een rottijd ging maar ik vind het best binnen de influencerkaders van integriteit vallen dat ze dat afvalprogramma pas achteraf promoot en niet al tijdens :stuck_out_tongue:

1 like

Alles wijst erop. Kasper is niet meer betrokken bij het bedrijf, had al een appartement in Antwerpen, is niet meer te zien in filmpjes thuis (hun kinderen wel). Ze zijn plots gestopt met een podcaat die over meer de alledaagse dingen ging, verwijzen ook niet naar elkaar in hun insta-bio’s. Reneé laat merken dat er privé wat speelt en gaat er alleen op uit, of met vrienden, niet meer met Kasper.

5 likes

Maar vanwaar dit gespeculeer als ze laatst zelf heeft aangegeven dat ze inderdaad even niet zo goed gaan samen en eea aan het uitzoeken zijn?

6 likes

Ik wist niet dat ze het zelf ook heeft gezegd. Tja, ik ben nieuwsgierig en kan niks meer vinden over waarom Kasper uit het bedrijf is, plotseling projecten stoppen etc.

5 likes

Ze heeft dat alleen aan een juicechannel laten weten maar nog niet zelf iets over gedeeld verder, toch?

2 likes

Dat huur appartement was er al een hele poos toch en was om uit te proberen of het leuk voor ze zou zijn als gezin? Kan ik mij herinneren.

3 likes

Misschien dat Vera de bank zou kunnen verven…

2 likes

Misschien heb ik het gemist maar is Liesbeth Rasker uit elkaar met haar vriend? Realiseer me ineens dat ik hem al heel lang niet voorbij heb zien komen.

9 likes

Ze heeft het volgens mij nooit bevestigd maar het lijkt er wel op ja, hij komt nergens meer voorbij of wordt ook niet meer genoemd als haar “geliefde” wat ze nog wel eens deed

9 likes

Ja de laatste dagen is ze ook echt op een Instagram-spree. Constant aandacht en bevestiging vragen, vertellen over een uitgever die haar benaderd heeft om een boek uit te brengen en als de meerderheid in de comments dan aangeeft dat dat nu geen goed idee is omdat ze beter aan haar herstel kan werken dan komt ze een dag later weer met het idee voor een kinderboek. Ze reageert sowieso heel aangevallen en snarky op iedereen. Die meid zit, sorry dat ik het zo moet zeggen, de laatste weken op het randje van de dood zo te zien, snap dat ze een volwassen vrouw is en dat haar ouders ook weinig kunnen doen, maar zij moet echt van social media af.
(dit gaat over pascalvdhaas).

17 likes

En die comments onder haar berichten ook: ‘jaa je straalt weer’ Nee Gerda, ze is net zo ziek of mogelijk zieker dan een paar weken geleden. Dat ze nu tekent/bikiniselfies post, doet daar niks aan af.

6 likes

Moet zeggen dat ik ook wel mensen zie hengelen naar haar ziekte (en herstel) maar het lijkt me beter als ze een break van social media neemt.

6 likes

Het is toch ook gewoon wachten tot zij overlijdt, kan niet lang meer duren

12 likes

Al dan niet voor haar zelf, maar ook voor andere mensen met een eetstoornis

20 likes