Het influencertopic #24

Min duizend likes voor Luitingh Sijthoff. Die zijn overigens ook van het boek van Vera Camilla.

4 likes

Wat is die story van Vera over negeer m’n emo gedrag?

5 likes

Aandachttrekkerij

18 likes

Snap ook niet waarom dit nou weer op insta moet.

6 likes

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje en kan het me wel erg voorstellen dat verdriet en de teleurstelling terwijl je toch wel wat hoop hebt na overtijd te zijn. Ik vind het juist wel fijn om te weten dat dit soms bij anderen ook gedeeld wordt, omdat zwanger worden soms zo vanzelfsprekend lijkt. En misschien wil ze ook gewoon haar hart luchten. Zou ik het zelf doen? Nee, maar ben ook geen influencer. Snap ik het? Ja, dat wel.

12 likes

Ze heeft het toch al weggehaald? Dus misschien hoeft het hier niet te worden besproken?

7 likes

tuurlijk wel

9 likes

Ik zat vanmiddag achter Anna Nooshin + thijs boermans met kiddo in het vliegtuig, wel echt een dotje 🥹 en Anna is zo prachtig in het echt omg

34 likes

Oh ik zag alleen die story van “negeer mijn emo-gedrag”. Dacht dat het over deze ging (die staar er nog op).

4 likes

Zij had (in die tijd dat ze last had van sociale fobie en daar veel over deelde) ook een keer gepost. Met dat iemand op Schiphol haar juist had aangesproken met;
“Huh ben jij het echt Anna Nooshin, had niet verwacht dat je zo slons/casual zou zijn ih echt ” en daar zat ze daarna heel erg mee. Zoiets, kan iemand dit nog herinneren?
Wat ik ook wel snap dat het zo een rare gare manier is om iemand aan te spreken ?!
En van vliegen knapt niemand echt op

8 likes

Ugh wat vreselijk als iedereen je altijd overal maar herkent. :confounded:

10 likes

Dat is in dit geval een keuze en een business model…

13 likes

Haha ik ga echt stuk om dat verhaal over het bushokje in de vlog van Bram vandaag :joy:

6 likes

Ik zat net op insta dat Channah Koerten wéér zwanger is… die laat er geen gras over groeien haha

12 likes

Ja er zaten ook 2 kloterige pubermeisjes een rij achter ons die duidelijk onder de indruk waren en toen stiekem gingen filmen toen Anna’s baby ging huilen. Echt super fucked up. Lijkt me idd heel kut als iedereen je herkent

8 likes

wtf, al die kinderen hebben hun eigen instagram account?! echt een verdienmodel voor haar

6 likes

Hengelen naar gesponsorde items gaat ook steeds schaamtelozer he. Ook bij relatief kleine accounts (onder de 50k volgers). Zo schaamteloos ‘ik heb er geen geld voor maar ik wil vast vooronderzoek doen (tagt elektrische bakfiets merken) hihi’

15 likes

Wat verwacht zo iemand dan ook als antwoord van Anna, echt absurd

8 likes

En dan vermoed ik dat die @felyx fiets ook al gesponsord is :joy::see_no_evil: vreselijk

3 likes

was dat die vrouw die haar thuisbevalling in haar eentje deed (ongepland) en dat op het internet zette?

9 likes