Het influencertopic #24

Ja nouja ja dat kind floepte er inderdaad gewoon uit en dat stond op video ja

16 likes

Dit leeft rent free in mijn hoofd. Dat kind viel er gewoon uit terwijl haar andere kind ook rond liep.

16 likes

Haha ja! Inmiddels heeft ze dus een nieuwe relatie waar ze baby #4 mee krijgt en haar jongste is ook nog maar net een jaar en ze is alweer 24 weken :dizzy_face: en haar ex die zit al 10 seizoenen in EOTB geloof ik. Nou wat een soapserie weer

12 likes

Valt toch wel mee? Ze heeft gewoon een relatie met iemand anders. Een huis, zorgt goed voor haar kids en krijgt nu kind nummer 4. Jij doet echt alsof ze 18 is en zwanger is van nummer 4 van babydaddy nummer 4.

25 likes

Ja en ik vond die bevallingsvideo juist heel mooi en sterk.

22 likes

Er is echt veel meer te zeggen over wat voor vader die sneuneus van een Quentin is dan over Channah :joy:

45 likes

Same geen poespas, gewoon zoals het is.

6 likes

Ja en met Quentin 2 kinderen en met dr nieuwe vriend ook 2, het is niet alsof ze 4 babydaddy’s heeft.

4 likes

Als je social media moet geloven heeft Channah een stabieler leven dan Quinten.

11 likes

Huh zij heeft er toch al 4? Eerst 2 kindjes en toen n tweeling of haal ik haar nu door elkaar met iemand anders

1 like

Blijkbaar

9 likes

Oke bedankt voor deze nuttige reactie

3 likes

Je vraag is toch net zo dom als je alle opmerkingen leest :joy:

7 likes

Jij bedoelt Rodanya denk ik

4 likes

Echt heel erg schaamteloos en misplaatst. De volgende post is ook over een taart voor haar zoontje, want waar moet ze die 2,5 week van te voren nog vandaan halen? Ze is altijd van top tot teen gekleed in dure kleding en bezit meerdere designertassen. Als zij een maand niet winkelt, dan kan ze twee bakfietsen kopen.

Viel me bij laviesanne gisteren toevallig ook op, die weet zogenaamd niet wat leuk is voor een housewarming.

4 likes

Die laviesanne is ook altijd chronisch op vakantie

3 likes

‘Wat is nou leuk???’
Hahahaha

‘Wat kan ik gratis krijgen???’

33 likes

Dus je koopt een enorme miljoenenvilla, wil dan een housewarming organiseren en je event is vervolgens…buiten?!

2 likes

Ja je gaat een foodtruck toch niet binnen zetten :joy:

15 likes

Waarom überhaupt een foodtruck is meer mijn punt😂

6 likes