Ik kan het ook gewoon niet aanzien, jeetje zeg.
Zoveel vragen.
Het lijkt ook nog steeds elke dag erger te worden. En nu ādrinktā ze een milkshake, kind houd op met dit toneelstuk.
Dit denk iedereen ook al jaaaaren bij Eugenia Cooney en dat is ook echt verbazingwekkend. Sowieso veel filmpjes over Eugenia en dat haar moeder alles ook in stand schijnt te houden voor de views.
Edit: holyfuck ik had al 1 of 2 maanden niks van Pascal voorbij zien komen dus was even op haar insta gaan kijken. En je ziet echt een hele erge achteruitgang zeg. Vind het heel heftig.
Ja dat dus
Jullie hoeven niet te kijken he? Aandacht houdt dit soort accounts in stand. Sowieso zoān ramptoerisme om een duidelijk zieke onbekende te volgen.
Ik hoop dat het Nutridrink is ofzo
Ik snap ook echt niet waarom mensen dit allemaal volgen.
Zoveel volgers???
En er staan ook bekenden van me tussen echt whyyy
Nou dit dus! Ik word helemaal ongemakkelijk van er naar te kijken, maar zie dat heel veel mensen die ik ken haar volgen?
Was toch ook zo met de Haagse Rach.
Ja is echt ramptoerisme. Heel naar.
Wat is er met haar gebeurd?
Die post nog gewoon als altijd. Als ze met haar dochters naar het winkelcentrum gaat schrijft ze ālekker met het geneuk in de mallā.
Toonbeeld van stijl en klasse.
Ik vroeg me dit ook af, maar als je een jaar aan post teruggaat lijkt het best een normaal account met recepten?
Wow ik had sinds dat ze steeds viraal ging met haar snackbaljes ook niet meer gezien. Maar wow zij is echt bergafwaarts gegaan en hard ookā¦
Mag toch hopen dat je meteen stopt met volgen als iemand deze afslag neemt, vind dit echt gewoon pro anorexia content. Dan ben je niet helemaal lekker in je hoofd als je blijft volgen.
Ze was al ziek toen ze nog andere content postte en mensen kunnen ook gewoon begaan zijn met haar toch? Ja ze is ziek, maar ze is meer dan dat en vind de hardheid naar haar toe zo naar⦠Alsof ze het niet al moeilijk genieg heeft. Ze weet dondersgoed dat ze ziek is en naar mijn mening is het ook niet okĆ© dat ze zo overmatig haar lichaam laat zien, maar iemand niet goed noemen wanneer je haar volgtā¦
Maar nu naar haar ziekte en herstel hengelen vind ik oprecht gewoon ziek en daarmee voed je het ook alleen maar. Dit is voor niemand goed.
Nee daar ben ik het mee eensā¦
Is ze genezen? Gaat het goed met haar?
My god wat gĆŖnant. Wie is dit?