Het influencertopic #24

Heeft laviesanne een miljoenenvilla? Zou haar influencer zijn zo dik betalen?

1 like

Oke is dit nodig?

2 likes

Ah ja die bedoel ik!

2 likes

Ja denk wel dat zij goed verdient ermee, grote vrijstaand huis / villa in ieder geval gekocht en vaak op vakanties.

Is dit serieus?

Ook met foodtruck kunnen mensen toch nog naar binnen? Of in de (hoogstwaarschijnlijk grote) tuin zitten? Ken heel dat mens niet maar snap de verbazing niet haha

21 likes

Haha ja als je de ruimte hebt in de tuin, lekker toch :sun_with_face:

3 likes

Nou ik heb het huis gevonden op funda en daar kan prima een foodtruckfestivalletje plaatsvinden

3 likes

De vader van Bonnie die zijn zwemdiploma haalt is wel extreem schattig.

85 likes

‘Natuluk’.

3 likes

Ja was er helemaal door ontroerd. Zo schattig! En wat goed dat dit gewoon kan. Nooit bij stilgestaan dat er zwemlessen zijn voor volwassenen.

19 likes

Zo! En ook gewoon echt knap om dat gewoon nog te gaan doen op latere leeftijd en dat waar hij enigzins bang voor was nu ook weg is. Lief ook met dat klasje erbij nog aan het eind.

18 likes

Zijn hier in de stad echt populair bij immigranten, zie vooral veel Indiërs (mannen en vrouwen) ‘s avonds les krijgen als ik ga baantjeszwemmen. Ze hebben bij ons ook speciaal vrouwen zwemlessen voor bijvoorbeeld vrouwen die een boerkini dragen als ze zwemmen, zijn ook vaak oudere vrouwen in groepjes.

We hebben zo tering veel water hier, alleen maar goed dat zoveel mogelijk mensen leren zwemmen.

68 likes

Janken!! :sob::heart:

5 likes

In lijn hiervan: er worden in veel steden ook fietslessen voor volwassenen gegeven. Daar zoeken ze vaak vrijwilligers voor. Zijn korte klussen gewoon voor de duur van zo’n cursus, mocht iemand hier het leuk vinden om eens bij zoiets te helpen.

13 likes

Ik heb mijn zwemdiploma ook nog niet en dit was voor mij weer een bevestiging dat ik ervoor moet gaan. Ook als volwassen vrouw :pleading_face: zooooo lief dat filmpje haha

155 likes

Awh dat vind ik ook altijd zo leuk om te zien! Ik heb nu 3 keer een volwassene zien leren fietsen en als ze dan zelfstandig wegfietsen voel ik me helemaal trots op hen

6 likes

Misschien wat nieuwsgierig en je hoeft het zeker niet te vertellen als je het niet wil, maar hoe is het gekomen dat je geen zwemdiploma hebt?

Toevallig zag ik vandaag een filmpje van een Olympisch zwemmer die z’n A diploma had gehaald. Was opgegroeid in de UK en wel altijd gezwommen, maar nooit een zwemdiploma zoals wij dat in NL kennen gehaald.

8 likes

Als kind alleen schoolzwemmen gehad maar blijkbaar niet voldoende tijd of zwemuren gehad om via die weg een diploma te halen haha, sws niet goed in zwemmen en niemand uit mijn gezin heeft een zwemdiploma

Zijn ook nooit in situaties geweest (niet op vakanties of de zee in Nederland) waarbij werd gezwommen dus ook een soort van nooit gekend haha? Was jarenlang iets waar ik me voor schaamde maar nu al lange tijd niet meer

Ouders niet in Nederland geboren dus zal ook meespelen wat @Zemraluani noemde hierboven

18 likes

Als zwemjuf die ook volwassenen lesgeeft: wees allemaal van harte welkom zonder enige vorm van schaamte! Weet ook dat er privélessen mogelijk zijn, mocht een groep toch een te grote drempel zijn. Het is voor ons een fijne afwisseling naast alle neuspulkers🤪

119 likes

Veggilaine die een TikTok in het Engels maakt is wel echt nog 100x meer cringe😅

13 likes