Hahaha ik heb denk ik de halve video lang gedacht dat het een sketch was
Also I dont care about the cats
Ik kreeg haar (PvdH) net ineens op TikTok in beeld en wtf zeg, schrok me echt de tyfus-tering. En al die lieve/leuke/casual reacties over haar mooie wimpers en lekkere shake zijn echt net zo ziekelijk. Wat erg zeg, voor het eerst dat ik er ook een beetje bozig van word.
Edit: oh nou m’n reactie wordt niet geplaatst of direct verwijderd, interessant.
Haha wow al die likes?? Ik zie het maar als extra support thankssss
Misschien heeft ze bepaalde worden op de zwarte lijst gezet, dan worden ze idd niet geplaatst.
Ja dacht ik al, waarschijnlijk het woord “ziek” ofzo.
Ik heb haar gemeld, vindt het echt niet oké dit soort content
Moet toch een beetje gniffelen om die trouwfoto’s van wouter en elise, waar wouter overduidelijk al zn modelposes in de strijd gooit alsof het een job is.
Ik kreeg laatst al zo’n vlakje eroverheen dat het wazig wordt op insta, met dat het een shockerende foto is ofzo. Goed dat insta daar dus echt wat mee doet. (Nu nog heel veel andere meuk ook weren van dat platform aub, maar oke)
Wat voor reactie wilde je plaatsten dan?
Dat alle mensen die hier casual op reageerden zich moesten afvragen of ze het gezonde of het zieke supporte op die manier - iets van die strekking.
Ja snap ik wel. Ik vraag me dan alleen af of je het daarmee niet ook in stand houdt want zo krijgt ze ook meer engagement. Ik denk dat rapporteren dan toch meer zin heeft.
Ja is ook, was ook een beetje in een geïrriteerde/boze bui, haha heb ook gerapporteerd, maar TikTok vindt het allemaal geen probleem zie ik.
ze heeft laatst een viral video gehad met haar kat, dus nu gaat ze internationaal denk ik
Noor blijft maar goed der best doen om Thijs uit beeld te houden. Ze is duidelijk niet alleen op vakantie met Olivia.
Zo lijkt het niet nee maar ze postte wel dingen van te voren met ‘‘alleen met Olivia op vakantie’’ en ‘‘quality time met ons 2e’’ etc.
Ja en dan drie bordjes aan de ontbijttafel. Filmen dat ze op vakantie gaat met de auto vanuit de passagierstoel zit en Olivia erachter.
Oh ja nu we het toch over Noor hebben. Ik vind die TikTok era waar ze nu in zit, waarin alles zo ‘echt’ en ‘rauw’ is en ze veel deelt over hoe gemaakt ze vroeger eigenlijk was, uiteindelijk nog veel meer gemaakt dan vroeger. Ze doet nu duidelijk zo haar best om relatable te zijn omdat het perfecte plaatje iedereen langzaam de strot uitkomt. Dus legt ze er maar extra dik bovenop dat ze eigenlijk heeeeel normaal is en het liefst zonder make-up en in een pyjama op de bank ligt en alle trends maar onzin vindt. De kardashians proberen nu hetzelfde te doen.
Het zal wel een charmeoffensief zijn in de hoop dat mensen haar nog leuk vinden als ze een relatie met Thijs Romer heeft. Die relatie zal ook niet eeuwig onzichtbaar blijven
Waarbij ze de krant pretendeert op zn kop te lezen bedoel je?