@EllaFitzgerald Oeps mocht ik dat niet zeggen?
O nee was niet naar jou! Lueur schreef laatst eens dat ze het nog nooit had gehoord ofzo, terwijl het âheengaanâ toch zo vaak opduikt hier, precies wat jij zegt dus.
Ah op die manier
Het is volgens mij Gronings
Nee wat ik vergelijk is dat je voor het bedrag van 5000 euro veel langer en verder weg zou kunnen incl vlucht.
Wie is âdie ouweâ? Haar vader?
Ik ben vrij zeker dat het Nedersaksisch is. In Twente en de Achterhoek zeggen ze het iig ook, zelfs nog een treetje âergerâ; naar huis heen gaan. Deze Twent weet ergens dat het niet klopt, maar heen gaan met als betekenis overlijden komt er bij mij echt niet in.
Maar dan wel Twent zeggen ipv tukker
Ik ben een Tukker maar heb nog nooit iemand ânaar huis heen gaanâ horen zeggen.
Wel âop thoes an goanâ maar dat is toch wel anders.
Hier is Drenthe zeggen we ook altijd âwaar ga je heenâ ipv waar ga je naar toe.
Waar ga je heen zegt iedereen, even gebruikelijk als waar ga je naartoe. Het gaat om het woordje âerâ, ik ga erheen. (Locatie.)
Sanne geeft net aan op stories dat ze zo graag meer samenwerkingen wil doen zoals deze post: Sanne đž zwanger - plussize - autisme - politiek - openhartig on Instagram: "Geweldig genoten bij @tuinhoteltralala đ©· wat een rust en fijn plekje midden in de natuur. đ» Echt een aanrader waar we zeker nog eens willen terug komen. đ„° #tuinhoteltralala #vinkeveen #vinkeveenseplassen #babymoon #wegineigenland #tuinhuis #uitgenodigd #samenwerking #nospon" Wat ik me dan afvraag, is waarom ze niet wat meer haar best doet op het fotografische aspect? Ze plaatst vaak zulke slechte fotoâs. De accommodatie komt op deze manier helemaal niet goed tot zijn recht. Ik zie alleen maar fotoâs van haar haar, Peppie en een broodje kaas.
Haha jeetje die verwarring ook elke keer alsof waar ga je heen geen gebruikelijke zin is.
Het gaat inderdaad om âik ga heenâ of âheengaanâ als je ergens naar toe gaat. Waar ga je heen is inderdaad normaal Nederlands maar dat wordt niet bedoeld als mensen heengaan verbeteren.
Haha ja alsof we in de Randstad dan wel âik ga morgen naartoeâ zouden zeggen
Hahahaha peppie kijkt ook altijd zo angstig
Ik vind het echt sneu vinden hoe sommige mensen hier bezig blijven met een vrouw met het aantal followers van een populaire meid op de middelbare school (zelfde voor die Sharelotte trouwens). Ontvolg haar gewoon.
#samenwerking #nospon achter elkaar
Door die eerste foto vraagt zelfs iemand of het een luchtbed is
Waarschijnlijk mocht ze er gratis verblijven, maar krijgt ze niet betaald voor het verblijf en de insta post.
Japke Janneke is volgens mij weer aan het schooien om een gravelbike als ze naar Zwolle verhuist. Als ik me niet vergis, werd ze gesponsord door Canyon en Cannondale, dus zou wel weer een balletje worden opgegooid.