Dit zijn toch geen normale porties of ben ik zo’n veelvraat?
Dit is een voorgerechtje.
Neee dit stop ik echt in mn holle kies
Hoop dat de roddels over Anne Vedder niet waar zijn. Maar ze gaf in haar laatste vlog aan dat ze momenteel alleen zorgt voor haar zoontje…. Zo sneu…
Kunnen we een keer kappen met dat gezaag over eetporties.
Ik denk het wel. Esther postte vandaag ook iets van: ‘Zo trots op Anne hoe ze alles met Maas doet.’
Ik vind dat deze ravioli’s wel heel erg vullen
Bij een goede Italiaan krijg je precies deze portie hoor. Die dingen zijn gevuld en super machtig.
“de crisp”
Maar bij de Italianen komt er dan nog wel een gang achteraan
Omdat pasta bij een echte Italiaan een primi piatti is en geen hoofdgerecht, dat is dus ook geen volwaardige maaltijd
Edit: oh lol wat @Elanor zegt
O ja ik heb niet bij d’r gegeten dus
Zit er een sponsor deal aan vast?
Jade Anna gaat ook naar Sziget, Coachella, maar dat is dan een samenwerking voor kleding of frisdrank.
Dan zie je alleen maar mooie esthetische foto’s, en echt 0 van de optredens. Volgens mij vindt ze dat ook helemaal niet eens leuk.
Oh dit was een reactie op een post over mascha op LL
Volgens mij is hun bezoek gesponserd door bol.
want daar hebben ze al hun benodigdheden gekocht…
Ja sorry, ik zat in t verkeerde topic. Zie beautyblogtopic😆
Ja veel mensen die door bol werden gesponsord. Zag trouwens ook Andrelon voorbij komen.
Vond Bol trouwens wel een meerwaarde voor het festival zelf hebben. Je kon er dingen kopen en s avonds waren er in het magazijn ook feesten.
ja weet niet of t aan mij lag maar zag zelf veeel meer influencers op t terrein dan me andere jaren is opgevallen. Lijkt alsof ze nu idd ook vaker gesponsord meemogen dan normaal? Beetje coachella vibes krijg ik ervan
Ooh ik heb dat tijdens het festival echt helemaal gemist. Maar wellicht heb ik een andere muzieksmaak dan de influencers.
Maar viel me wel op qua tiktoks ja dat er veel bol en andrelon voorbij kwam (voorafgaand aan het festival).
Had nog wel mijn haren willen laten fohnen bij Andrelon, maar de rij was mij te lang.
ja ik weet t ook niet hoor, het was mijn 4e keer LL en is me nooit eerder opgevallen, kan ook toeval zijn natuurlijk