Het influencertopic #24

Lowlands is laatste jaren al vrij groot geweest en heeft ook altijd al gewerkt met grote sponsoren. Ik ben er de laatste 10 jaren geweest, ik heb niet de beginjaren meegemaakt. Hoorde dat ze in het begin nog drank schonken in glas :laughing: moeilijk voor te stellen.

Het zou wel kunnen dat ze het commerciele aspect hebben uitgebreid hoor. Het wordt steeds duurder voor festivals, dus ook steeds lastiger om de ticketprijs enigszins betaalbaar te houden. Denk aan de inflatie, de verhoging arbeidskosten, logistieke kosten, statiegeld (alle blikjes van barren verzamelen kost een hoop werk extra). Snap wel dat mensen er kritiek op hebben, maar als ze daardoor de ticketprijs nog enigszins kunnen drukken vind ik het prima (ja die ticketprijs is al ontzettend hoog).

5 likes

Jezus ik kan die bruiloft spam van Vera echt niet meer aan. We get it, je bent getrouwd, whooptiedooo

27 likes

Lowlands is een grote cashcow, heeft niet zoveel met inflatie te maken maar is een enorm goed verdienend evenement. Mede dankzij de merken.
Onder andere Ikea, Bol, Andrelon, Miele, en McDonalds hadden allemaal enorme gesponsorde activiteiten. Misschien nog meer, maar dit heb ik gezien. Ze willen zoveel mogelijk uit hun sponsoring halen en dat doen ze door influencers uit te nodigen, die hun achterban weer bereiken met hun leuke content over het merk op het populaire festival.

3 likes

Dit heb ik bij bijna iedereen die veelvuldig over hun huwelijk praat of post. Totaal niet boeiend :joy:

7 likes

Iemand meegekregen dat Aspyn Ovard haar scheiding heeft bevestigd? Dat betekent dus de geruchten dat ze de scheiding heeft aangevraagd rondom de bevalling van haar laatstje kindje waarschijnlijk kloppen. Vind het zo heftig! Wel knap hoe ze ermee omgaat en zoveel mogelijk privé houdt, ook al ben ik natuurlijk nieuwsgierig naar het verhaal.

11 likes

Ik zie het overal op TikTok maar ik heb geen idee wie het is?

9 likes

Ja en dat ze nu ook naar California gaat verhuizen. In haar laatste TikTok had ze het nog wel over dat Parker meeging naar Disney enz? Heel vaag.

2 likes

Ik zeg nergens dat het niet een grote cashcow is. Maar vind ook niet te onderschatten hoe het steeds moeilijker wordt een festival te organiseren. Misschien had je al gezien, maar op lowlands wordt steeds vaker afgesloten met een Nederlandse artiest. Echt niet zonder reden.

Ik houd mijn hart vast voor de BTW verhoging voor kunst en cultuur.

6 likes

Jaa had het gezien. Parker woont wel nog in het California huis met ze. Dus ben benieuwd hoe ze het voor zich zien met de scheiding en 3 hele jonge kindjes.

2 likes

Ik ook niet, maar de y in Aspyn vertelt me dat ze uit Utah komt. Dat vertelt me weer dat ze blond is, waarschijnlijk rond de 25 is en meerdere kinderen heeft.

52 likes

Mormon tradwife!!!

5 likes

Ding ding dinggggg :sparkles:

5 likes

Ze is juist anti-mormon.
Ik volgde haar (en die hele club) vroeger toen ze studeerde in LA :’)

5 likes

Ik heb nog nooit van haar gehoord, de naam nog nooit gezien
 ik open tiktok en ik zie precies het filmpje voorbij komen waarin ze dit bevestigt.

Mijn telefoon bespioneert me!!!

11 likes

Ja dat had ik ook, eerste filmpje wat voorbij kwam. Ik ken haar ook niet verder!

4 likes

Ik ook!! Voor die forum post nog nooit van haar gehoord of haar gezien haha

3 likes

Er zijn genoeg festivals die nog wel enigszins betaalbaar zijn, maar een LL-kaartje kostte dit jaar €325, hoe is dat enigszins betaalbaar? Daarvan kan een gezin een maand lang eten. Het is gewoon één grote geldmachine. En dat is ook niet iets van de laatste jaren, dat is al sinds minstens midden 00s.

6 likes

Je snapt toch wel wat ze bedoelt. Grote meerdaagse festivals zijn nooit echt betaalbaar geweest, maar de ticketprijs moet zonder dingen als sponsoring nog hoger.

10 likes

Wel betaalbaarder dan een maand boodschappen voor een gezin. De prijzen zijn echt compleet de pan uit gerezen.
En de prijs moet zonder sponsoring niet per se hoger, dan moet alleen wel de winst lager, maar ja, dat wil natuurlijk geen enkel bedrijf, want het gaat echt niet om de kunst/muziek, het gaat gewoon om ordinair geld verdienen

11 likes

Hier kom ik weer eens mijn avatar eer aan doen

Maar ‘vroegah’ was een kaartje Lowlands 110 euro (en dat vonden we toen al duur). 325 euro is echt bizar hoor en dan is de line-up ook nog eens niet zo goed als vroeger?

/oma-uit

28 likes