Het influencertopic #24

In België is er ook een influencer die over alles zeurt en zaagt. En dus ook over dat andere dingen krijgen en zij niet.

Maar volgens mij willen die bedrijven dus niet geassocieerd worden met die vrouw. Of ze zijn ook bang dat ze negatief zal zijn. Waarom snappen ze dat toch niet :grinning:

2 likes

Wie is dat?

5 likes

Oh lord deze vrouw gaat zo hard opgelicht worden

6 likes

Ja bij vakantievisum moet dat ook voor bepaalde landen. Dan moet je familie/vrienden garant staan of je moet zelf voldoende middelen hebben en moet ook blijken dat je zelf voldoende binding hebt met je land van herkomst zodat er geen vestigingsgevaar hier is.

5 likes

Hahahaha nee leuk voor hem dat hij zijn paspoort heeft. Ik ben wel benieuwd of zijn visumaanvraag goedgekeurd gaat worden.

Verder alles wat @California zegt

5 likes

Ik moest denken aan een influencer maar ik weet haar naam niet meer, iemand? Amerikaanse vrouw van denk ik in de 30, ze had vrij jong een zoon gekregen en kreeg afgelopen jaren ergens nog een dochtertje. Zoon was toen denk ik al iets van 12 jaar. Open relatie met haar partner, ze plaatste veel sexy content, gaf ook advies over seks en intimiteit etc. Ze noemde haar volgers vaak dingen als ‘mango’. Lang, bruin haar. Ik dacht iets van Arina of Ariana zoiets maar kan haar niet vinden.

8 likes

Ari Fletcher?

8 likes

Adina Rivers, denk ik! Al is zij niet Amerikaans

6 likes

Jaaaa haar bedoelde ik! Oh ik dacht dat ze Amerikaans was oeps. Dankjewel!

7 likes

Heel veel van die Belgische influencers hebben wel beetje “zelfde” vibe ofzo? Allemaal juf of borstvoeding😅 soms lijken ze ook nog op elkaar…

10 likes

Toch wel iets minder heb ik het idee? Maar tegenwoordig krijgen ze allemaal dezelfde spon en is hun kind vaak een deel van het verdienmodel waardoor er weinig variatie in zit :sweat_smile:

6 likes

En dan ook nog allemaal hetzelfde accent!

4 likes

Ik vind die dutch performante en zn gezin zulke tokkies maar toch blijven kijken (op snapchat). En nu zijn ze naar zo’n all in ding op turkije en het zooo typisch :joy::joy:. Had niet anders verwacht

Desondanks wel jaloers op zn imperium en het geld wat die heeft

8 likes

Ik moet iedere keer als ik hem voorbij zie komen denken aan dat hij zijn kind uitschold voor kanker kind en dat per ongeluk online gooide. Misselijkmakend mannetje, tokkie to the max inderdaad.

17 likes

Ik ook! Tokkies gonna tok

5 likes

Romy die er nu pas achter komt dat ze niet ‘2 under 2’ heeft straks, maar ‘2 under 1’, wat dus alle relatable videos die ze tot nu toe heeft gezien niet meer bruikbaar maakt.

15 likes

Inclusief de standaard zwoele lip bijt

5 likes

Ach, kwestie van tijd tot ze de term ‘Irish Twins’ ontdekt. Daar zijn vast ook genoeg reels/posts over :slight_smile:

17 likes

Haha dat staat echt net in haar laatste post :joy::joy::joy:

8 likes

Correctie; er staat Iris twins :smiling_face_with_tear: spelfout of ze weet t niet

9 likes