Mwa, er is ook nog zoiets als inflatie. In de tijd dat Lowlands 175 euro kostte kostte een rekje eieren ook geen drie euro. Ik snap je punt hoor, maar Lowlands is al heel lang geen liefdadigheidsproject voor de kunsten. Het is in zijn huidige opzet nooit enigszins betaalbaar geweest.
Ja, dat zei ik toch ook al in mijn eerste post, dat dat al minstens sinds midden 00s zo is
@ciselering mijn eerste LL-kaartje kostte 160 gulden
Kunnen jullie het ontopic houden aub. Voor discussies over festivalprijzen kun je in het festivaltopic terecht.
Ik zag bij Danique Bossers dat ze op vakantie is in Oostenrijk en ik vond die accommodatie er leuk uitzien, dus ik dacht laat ik dat eens opzoeken voor volgende zomervakantie. Hahaha €12.000 voor nog geen twee weken.
Zij is echt veel te loaded geworden door die marktkleding die ze verkoopt
Vind het wel heel bewonderenswaardig dat ze die kleding zelf blijft dragen ook al heeft ze zoveel geld
Als dat het enige offer is
Als je het geld hebt voor mooie kleding van goede kwaliteit vind ik dat best een groot offer eigenlijk
Waarschijnlijk draagt ze alles 1x en als het gewassen moet worden gooit ze het weg. Dan is de kwaliteit misschien nog wel ok.
Ff stomer erover en weer terug de winkel in
Ja eens, zou ik ook dragen ipv die goedkope synthetische meuk, maar denk dat zelf rondlopen in die kleding ook wel een mooi staaltje reclame is voor haar
Zou niet zo moeten zijn lelijke troep.
Oeh misschien dat ik eens boodschappen ga bestellen, zo benieuwd wat er dan gebeurt
Nah wat toevallig zeg
Is dat dan niet toch een vorm van manifesteren?
Is er iemand hier die het huispak heeft van de huismuts? Hoe is de kwaliteit?
Het gaat hier ook al over in een ander topic:
Nee
Ik heb hem en de kwaliteit is niet zo goed als dat ze beweert. Hij pilt bijvoorbeeld op de benen en hij loopt snel uit waardoor hij afzakt. Ik was hem trouw binnenstebuiten op koud/max 30 graden in een waszak.
Ik vind hem vrij warm, dus echt meer iets voor echt frisse dagen. Hij zit verder wel mooi genoeg maar zeker niet life changing. Ondanks dat er nu nieuwe kleuren uitkomen, voel ik geen enkele behoefte er nog één aan te schaffen