Het influencertopic #24

Ik zou zo’n pak gewoon lekker laten en een dagje op de markt gaan lopen. Heb je voor twee tientjes precies zo’n synthetische pyjama, zonder dat je er een veelvoud voor betaalt omdat het de Huismuts is.

86 likes

Nou idd ik snap echt helemaal niks van die hype. Dit bestaat toch al jaren en jaren op de markt joh, dat dit voor mensen zo life changing is (komt iig zo over) ben ik helemaal verbaasd over
Dat van dat pillen hierboven is exact mijn beeld bij dat soort kleding en stof

17 likes

Ben ik denk ik toch meer een basic bitch dan jij :joy:

7 likes

Dat geloof ik meteen 🫵, mijn titel klopt ook niet ik ben geen basic bitch

10 likes

Die kan vast aangepast worden, aangezien die van @Zemraluani de afgelopen week ook 300x is veranderd :rofl:

4 likes

Jajaja jongens ook met sanny en yorg kan je op retreat in iebiezzzz

7 dagen, 6 nachten, exclusief vlucht maar vol praaachtige workshops, yoga en meditaties

Je deelt een kamer met 1 andere deelnemer, hoeveel kost dit exclusief vlucht?

• 1750
  • 2931
  • 3300
  • 4440

0 stemmers

3300, het goede nieuws is wel dat je alle kosten kan opgeven als kosten voor je onderneming. Je moet natuurlijk wel ondernemer zijn

8 likes

Met wie ga je mee op retreat?

• Suz van Schaik
  • Sanny en Jorg
  • Cynthia

0 stemmers

8 likes

Afschuwelijk dat ik op Cynthia heb moeten stemmen

:pray:t3:

99 likes

Mag de retreat ook gewoon Dekmantel festival zijn, want dan ga ik met Sanny en Jorg.

11 likes

Oh men zelfs op een festival zou ik ze niet trekken. Zo overdreven energiek, druk, over the top enthousiast en blij. Nee, not my spirit animals. Word altijd al onrustig als ik die filmpjes zie.

19 likes

Ja dit en dan raken we gewoon per ongeluk expres de groep kwijt.

18 likes

Jouw titel is de eerste ooit, dankzij @lula :heart:

7 likes

Ja maar dat was dus voor mensen die alleen het budget hadden om op de markt te winkelen en was het een teken van een lagere sociale klassen en nu :sparkles: shoppen :sparkles: de girlies deze ‘heerlijk zachte pakken’ die ze ‘stylen’ (de voorkant van de trui in de broek stoppen)

25 likes

De business retreat juni 2025 van Cynthia naar Oostenrijk kost 3550 euro pp. Voor 7 nachten (wel privé kamer). Excl drankjes en vlucht, incl eten en workshops van Cynthia (yoga, sport, structuurjunkie) en zit al bijna helemaal vol (15 mensen).

53.250 in totaal maar hoeveel zou ze er zelf aan overhouden vraag ik me af.
Nu gaat er wel een PA mee die ze zal moeten betalen, en kosten van vier sterren hotel daar zullen ook wel hoog zijn

5 likes

Jaaaa dat weeeet ik nog heel goed :sparkles::sparkles:

8 likes

Ik zou gewoon zelf genoeg drugs doen hahaha, waarschijnlijk match ik hun energy dan wel

8 likes

Vergeet het leren jasje niet

@Scorpiovibes denk dat haar marge op die reizen best groot is. Zal me niet verbazen als de helft voor haar is. Vind ik ook best een terecht bedrag als je zeven dagen programma organiseert. Mijn impopulaire mening is dat ze die reizen voor een best redelijke prijs verkoopt en mijn zeer impopulair mening dat een retraite bij haar me helemaal niet zo hels lijkt als je tot de doelgroep behoort (succesvolle ondernemer). Je kunt alles zeggen, maar zij is een van de weinigen die haar influencerschap tot een stevig staand merk heeft kunnen ontwikkelen.

20 likes

Door de muziek bedoel je💥

5 likes

Opzich zijn die retreatprijzen niet zo gek, ik heb vergelijkbare of hogere bedragen betaalt voor workshops voor mn werk.

Het lijkt me alleen echt de hel om een week lang te mediteren, microdosen en manifesteren op een heuvel op Ibiza met Sanny en Jorg

5 likes

Ja ik schreef hierboven een PA maar die andere dame schijnt haar business partner te zijn las ik later.
Zij doet al langer dit soort werk (aanbieden van reizen). Dus de winst moet ook nog door 2 gedeeld worden, belastingen eraf etc.

Zie op booking.com vergelijkbare hotels in diezelfde periode voor 1200-1500 euro voor 7 nachten (dit hotel zit al vol voor vlg jaar!). En dan is het wel een aardige deal als alle maaltijden inbegrepen zijn, dagbesteding, fotoshoot etc als je in haar doelgroep valt en veel waarde hecht aan dit soort groepsreizen

3 likes