Sowieso Cynthia, is in de plaats waar ik in mijn leven het vaakst heen ben geweest op winter/zomervakanties. Jammer wel dat ze voor dat verschrikkelijke hotel gekozen hebben wat vroeger nog wel een leuk restaurant/terras was voor de après ski maar nu een giga hotel is dat alleen maar mensen met
wil trekken.
Jennie from the blog gaat weer influencen. Ze is gestopt met loondienst, blijft wel haar boshuisje verhuren en gaat weer spon doen.
Ah bitcoins gaan slecht zeker
Ze gaat een cursus boshuisjes verhuur geven zie ik in d’r bio? Ooh de classic influencer roadmap
omg ik dacht dat dit een grapje was tot ik het checkte
Een cursus vakantiewoning verhuren. Echt wat de wereld nodig heeft. Nog meer Mariekes en Anne-Fleurs die hun nauwkeurig gestylde bungalows gaan verhuren.
Zo hee ik was haar echt helemaal vergeten. Wat was haar insta naam of staat het op prive
Ah ook de classic van je tweede naam ook gebruiken als influencer.
Stap 1. Koop/huur een huisje
Stap 2. Heb een groot aantal volgers zodat je nauwelijks marketing hoeft te doen behalve wat “aesthetic” reels.
Stap 3.
Stap 2: organiseer een crowdfunding voor de financiering. (Dat is zij toch?)
Ja dus ze zal wel weer een huisje willen kopen of nieuwe keuken in een huisje nodig hebben
Was zij een paar maanden geleden niet klaar met fluflu zijn en wilde ze lekker privé leven. Totdat dr bankrekening leeg raakte zeker
Ik las bij andere huisjesverhuis accounts dat er allemaal regels gaan veranderen waardoor je 36% belasting moet gaan betalen, alles moeilijker en duurder wordt voor mensen die verhuren. Dus mensen zijn juist aan het kijken hoe ze van hun huisjes af kunnen als die plannen echt door gaan, lijkt me niet het slimste plan van die jennie
Ja dat is het sowieso. Ze wil authentiek overkomen maar is dat echt niet, heel doorzichtig.
al dit gepraat zorgt wel weer voor nieuwe volgers
Ja maar ze bleek toch een te vrije geest
te zijn voor loondienst, dus dan moet je toch wat.
Ofwel, mensen hebben verwachtingen van je prestaties
Door het forum had ik van Jennie gehoord en ik vond het zo leuk om haar te volgen! Een tijdje geleden maakte ze ook hele leuke vlogs in haar boshuisje, echt zo jammer dat ze daarmee was gestopt.
Zo’n fijne stem, rustige vlogs en veel natuur.
Maar nu ik deze berichten lees voel ik me zo suf. Natuurlijk is ze gewoon een standaard influencer haha. En ik heb helemaal gemist dat mensen haar huisje hebben gesponsord, wauw dat heeft ze knap gespeeld
Haha ik wilde net een berichtje schrijven hierover met dezelfde strekking