Het influencertopic #24

ik hoef zeker niet te doneren maar we mogen toch gewoon een mening hebben over een rijke vrouw die geld vraagt voor iets totaal onbelangrijks? en dat mensen hun geld ook daadwerkelijk daaraan doneren ipv aan mensen die het echt nodig hebben vind ik ook echt plaatsvervangend genant

*duizend disclaimers voor het geval dat de donateurs ook lid zijn van 5 goede doelen pp

19 likes

Nee bij goede doelen is het natuurlijk weer: doe ik niet want de directeur verdient te veel :crazy_face:

Ja ja bla bla soms Ă­s dat ook zo bla bla bla

7 likes

Zo grappig dit :rofl:

9 likes

Ik vind het ook genant hoe sommigen haar verdedigen. Blijkbaar mag je alleen iets van deze situatie vinden als je geld hebt gedoneerd😆.

En als je dat wel hebt gedaan dan wordt er op je neer gekeken want dan heb je niet goed gelezen of ben je vatbaar voor de mening van anderen.

Waarom mogen mensen niet zeggen dat Jennie verwend is?

5 likes

Tuurlijk mag dat! Het gaat me er meer om dat er elke keer weer zo verbaasd over gedaan wordt. N dat iedereen het Jennie zo kwalijk neemt. Terwijl die donateurs dat toch echt zelf hebben gegeven. Wat ik sowieso heel dom vind. Maar dat is het gevaar van parasociale relaties natuurlijk, maar het is van beide kanten een stom verhaal. En vind het hele verhaal dat je aan goede doelen moet geven i.p.v. een influencer ook onzin. Mensen moeten zelf weten waar ze geld aan uitgeven :sweat_smile:

Ja de wereld zou beter zijn zonder influencers maar helaas helaas.

5 likes

Ik vind schooien om geld omdat je niet genoeg hebt om een huis te kopen niet heel sympathiek :smiling_face_with_tear: Alsof zij de enige op de wereld is die niet even een huis koopt

4 likes

Hallo, dit was haar GROTE DROOM.

15 likes

Godver, had ik toch mijn beutieblog moeten doorzetten toen ik 13 was, want is ook mijn grote droom en die valt nu mooi in duigen😭

14 likes

Nou kan je altijd nog zo gaan klagen als Sanneke

7 likes

Maar Sanneke heeft altijd die zeikmentaliteit gehad? Het is niet dat ze zuur is geworden doordat Vera haar beste vriend stal of zo

6 likes

Denk ook niet dat de grootste tegenslag uit haar leven het ‘stelen’ van haar beste vriend door Vera is

6 likes

Sanne heeft ze toch zelf gekoppeld? :sweat_smile:

6 likes

Nee maar die tegenslag ga ik ook niet bagatelliseren, al was ze daarvoor ook ook al schijtireitant.

6 likes

Je weet dat ze ook daarvoor al vrij heftige dingen heeft meegemaakt?

Ik vind het zo treurig dat gezeik elke keer over Sanne, laat haar gewoon en zoek het niet op als het alleen maar voor irritatie zorgt.

27 likes

Dat was ook al in 2021, de pakketten.

4 likes

Daarna was ze toch ook nog een soort slow living community begonnen? Staat me vaag bij

7 likes

Ja klopt, kon je je daar niet inkopen ofzoiets?

3 likes

Ik vind het een beetje dubbel. Dat ‘als het je irriteert dan kijk je niet’ gaat voor alle influencers op natuurlijk. Elke influencer heeft wel dingen waar mensen zich aan storen, bij Sanneke is het haar negatieve houding.

Ik vind het trouwens heel zielig als ze tegenslag heeft gehad (zo goed ken ik haar niet dus geen idee verder) maar ze hĂłeft geen influencer te zijn natuurlijk. Dat mensen er iets van vinden hoort er dan wel een beetje bij

5 likes

Ja, klopt! Of misschien was dat ervoor trouwens.

5 likes

Zo doe ik dat ook bij mijn vriend inderdaad

1 like