Hoezo blijvende obsessie? Ze heeft meer volgers dan gemiddeld, pikt af en toe een goede deal mee en deelt sinds jongs af aan haar leven, wie zegt dat ze daar niks uit haalt? Hoezo is het zo’n probleem dat ze blijft hopen op meer? Daarnaast heeft ze bijna altijd banen naast haar instagram gehad. Hoezo zou zij omdat jij haar negatief vindt niet mogen delen? En met welke informatie besluit jij dat zij niet gelukkig is met het leven dat ze nu leidt. Ze is zwanger, verloofd, heeft na jaren zoeken een gelukkige relatie. Je kunt ook heel erg jouw maatstaaf van een goed leven projecteren op een ander hoor.
Denk dat ze het ook wel lastig vindt omdat ze in beautyblogpeaktijd natuurlijk betrokken was bij een succesvolle beautyblog. Ze heeft kunnen proeven van zo’n leven. Ik snap best dat het voor haar dan lastig is om die periode definitief af te sluiten.
Dat ze er niet blij mee is maak ik op uit dat eeuwige geklaag. As ik al jaren in een baan zat met nul groei en waar ik alleen maar over kon klagen had ik allang wat anders gezocht. Maar blijkbaar is dat bij influencers dan anders ofzo
“Gewoon” wat anders gezocht, je vergeet “gewoon” (“gewoon even”?)
Dan snap ik nog steeds niet waarom je haar vergelijkt met de VI mannen? Slaat nergens op haha
En om te concluderen dat “we” iets volstrekt normaal vinden, maar dat vinden “we” helemaal niet volstrekt normaal
Dit laat ook wel weer zien hoe leeg het is als influencers ‘eerlijk zijn over [mentale problemen, gezondheid, moederschap etc] want het is zogenaamd rauw en eerlijk maar wel met een sausje. Iemand die het echt zwaar heeft en niet als de fluflu versie daarvan presenteert is negatief en niet leuk, dat willen we niet zien.
Dat willen we wel zien maar ze haalt me niet over om dingen te kopen.
Nee jij wacht natuurlijk op deel 2 van het boek van Bonnie over depressief zijn
Romy praat echt alsof ze vrijgezel is. Ze had last minute toch een kleine babyshower gepland maar ook weer afgezegd omdat het teveel voor haar was om het te organiseren.
Waar is die vent? Doet hij ooit iets voor haar? Hij kan toch zeggen ga lekker liggen ik regel alles?
Ik zag net ook die stories en vroeg me precies hetzelfde af. Die vent inderdaad, maar ook familie/vriendinnen? Het komt nu echt zielig voor haar over, maar ik ben benieuwd hoe het echt in elkaar zit allemaal
Ja van die vriendinnen snap ik het wel als ze eerder heeft aangegeven het niet te willen. Maar daar heb je toch juist een partner voor, om je bij dat soort dingen te ontlasten?
Echt?
Ooooh
Ja ik kon hem ook al niet vinden op de gram van Roomy!
Ik heb zo’n vermoeden dat het klaar is met sharelotte en haar vriend nav haar insta story.
Wel? Er staat een hele fotoshoot van hun als gezin op haar insta.
Romy plaatst maar gelijk een story met haar vriend op de achtergrond.
Dat kan echt vanalles zijn…
Ze volgen elkaar ook niet meer op instagram.
Nee de tag bedoelde ik! Kon het account tenminste niet vinden.