Het influencertopic #24

Ja ik kon hem ook al niet vinden op de gram van Roomy!

2 likes

Ik heb zo’n vermoeden dat het klaar is met sharelotte en haar vriend nav haar insta story.

10 likes

Wel? Er staat een hele fotoshoot van hun als gezin op haar insta.

4 likes

Romy plaatst maar gelijk een story met haar vriend op de achtergrond.

9 likes

Dat kan echt vanalles zijn

6 likes

Ze volgen elkaar ook niet meer op instagram.

9 likes

Nee de tag bedoelde ik! Kon het account tenminste niet vinden.

3 likes

Hij volgde haar sws niet. Zij hem wel maar nu idd niet meer zie ik.

7 likes

Ja nouja we gaan het zien. Ik hoop het niet voor haar

6 likes

Iedere keer als ik zo’n story zie zou ik ook het liefst willen vragen WAAR IS JE VENT DAN EN JE VRIENDEN maar ik wil niet geblokt worden😂

22 likes

Nou shit zeg. Heeft ze natuurlijk nét geld overgemaakt voor een ticket en visum en raakt het uit.

7 likes

Ik denk dat er héél veel dingen eenzamer zijn dan een zwangerschap van een kind dat je zelf wilt kort op een eerdere zwangerschap van een kind dat je ook zelf wilde.

75 likes

Idd! Maar het was eerder opeens uit toch? En daarna weer aan?

8 likes

Ja! Maar eerlijk is eerlijk. De enige kennis die ik van haar heb is van dit forum want ik ken deze meid verder niet :joy:

5 likes

Beetje gevoelloze opmerking dit.

10 likes

Ik denk echt dat wij ons hier geen zak bij kunnen voorstellen. Volgens mij is eenzaamheid en bijbehorende verdrietige emoties tijdens de zwangerschap een veel voorkomend probleem, en ik vind dit best sneu voor haar.

13 likes

Huh? Je weet toch niet hoe eenzaam zij is? Een zwangerschap kan echt wel eenzaam zijn, en dat heeft vrij weinig te maken met of je er zelf voor gekozen hebt. Ik vind het namelijk ook veel eenzamer dan ik me ooit had kunnen voorstellen, maar een rondje Google zal vertellen dat eenzaamheid een bekend iets is tijdens zwangerschappen.

Edit; lees nu nog een keer en zie dat ze zelf schrijft dat ‘niks zo eenzaam is als’, vind dat soort stellingen ook altijd wel bijzonder maar neemt niet weg dat het echt wel eenzaam kan voelen.

6 likes

Ja eenzaam geloof ik zo en is hartstikke sneu voor haar. “Ik zweer het je, niets zo eenzaam als” vind ik juist van haar gevoelloos.

21 likes

Ze heeft volgens mij LDR ook uit haar insta bio gehaald
 cant wait voor dit verhaal đŸ«Ł

4 likes

Ik snap dat zij iedereens bec is hoor maar dit is toch gewoon zielig? En je hebt toch het inlevingsvermogen van een aardappel als je je niet kunt voorstellen dat iemand ondanks een relatie/vriendenkring zich eenzaam kan voelen, zeker in een bijzondere of spannende situatie? (Natuurlijk zijn er veel spannendere situaties dan een tweede zwangerschap etc, maar kom op.)

10 likes