Het influencertopic #24

Romy praat echt alsof ze vrijgezel is. Ze had last minute toch een kleine babyshower gepland maar ook weer afgezegd omdat het teveel voor haar was om het te organiseren.

Waar is die vent? Doet hij ooit iets voor haar? Hij kan toch zeggen ga lekker liggen ik regel alles?

27 likes

Ik zag net ook die stories en vroeg me precies hetzelfde af. Die vent inderdaad, maar ook familie/vriendinnen? Het komt nu echt zielig voor haar over, maar ik ben benieuwd hoe het echt in elkaar zit allemaal

7 likes

Ja van die vriendinnen snap ik het wel als ze eerder heeft aangegeven het niet te willen. Maar daar heb je toch juist een partner voor, om je bij dat soort dingen te ontlasten?

7 likes

Echt? :cry:

8 likes

Ooooh :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

43 likes

Ja ik kon hem ook al niet vinden op de gram van Roomy!

2 likes

Ik heb zo’n vermoeden dat het klaar is met sharelotte en haar vriend nav haar insta story.

10 likes

Wel? Er staat een hele fotoshoot van hun als gezin op haar insta.

4 likes

Romy plaatst maar gelijk een story met haar vriend op de achtergrond.

9 likes

Dat kan echt vanalles zijn…

6 likes

Ze volgen elkaar ook niet meer op instagram.

9 likes

Nee de tag bedoelde ik! Kon het account tenminste niet vinden.

3 likes

Hij volgde haar sws niet. Zij hem wel maar nu idd niet meer zie ik.

7 likes

Ja nouja we gaan het zien. Ik hoop het niet voor haar

6 likes

Iedere keer als ik zo’n story zie zou ik ook het liefst willen vragen WAAR IS JE VENT DAN EN JE VRIENDEN maar ik wil niet geblokt worden😂

22 likes

Nou shit zeg. Heeft ze natuurlijk nét geld overgemaakt voor een ticket en visum en raakt het uit.

7 likes

Ik denk dat er héél veel dingen eenzamer zijn dan een zwangerschap van een kind dat je zelf wilt kort op een eerdere zwangerschap van een kind dat je ook zelf wilde.

75 likes

Idd! Maar het was eerder opeens uit toch? En daarna weer aan?

8 likes

Ja! Maar eerlijk is eerlijk. De enige kennis die ik van haar heb is van dit forum want ik ken deze meid verder niet :joy:

5 likes

Beetje gevoelloze opmerking dit.

10 likes