Het influencertopic #24

Ik denk echt dat wij ons hier geen zak bij kunnen voorstellen. Volgens mij is eenzaamheid en bijbehorende verdrietige emoties tijdens de zwangerschap een veel voorkomend probleem, en ik vind dit best sneu voor haar.

13 likes

Huh? Je weet toch niet hoe eenzaam zij is? Een zwangerschap kan echt wel eenzaam zijn, en dat heeft vrij weinig te maken met of je er zelf voor gekozen hebt. Ik vind het namelijk ook veel eenzamer dan ik me ooit had kunnen voorstellen, maar een rondje Google zal vertellen dat eenzaamheid een bekend iets is tijdens zwangerschappen.

Edit; lees nu nog een keer en zie dat ze zelf schrijft dat ‘niks zo eenzaam is als’, vind dat soort stellingen ook altijd wel bijzonder maar neemt niet weg dat het echt wel eenzaam kan voelen.

6 likes

Ja eenzaam geloof ik zo en is hartstikke sneu voor haar. “Ik zweer het je, niets zo eenzaam als” vind ik juist van haar gevoelloos.

21 likes

Ze heeft volgens mij LDR ook uit haar insta bio gehaald
 cant wait voor dit verhaal đŸ«Ł

4 likes

Ik snap dat zij iedereens bec is hoor maar dit is toch gewoon zielig? En je hebt toch het inlevingsvermogen van een aardappel als je je niet kunt voorstellen dat iemand ondanks een relatie/vriendenkring zich eenzaam kan voelen, zeker in een bijzondere of spannende situatie? (Natuurlijk zijn er veel spannendere situaties dan een tweede zwangerschap etc, maar kom op.)

10 likes

Ze heeft toch zelf dat moment om samen die taart te eten afgezegd?

8 likes

Ik denk dat Romy een moeilijk persoon is om mee samen te leven en wat ik van haar zie op instagram heb ik het idee dat zij mensen vaak afstoot/aantrekt. Het gaat iig heel erg op en neer bij haar.

26 likes

Omdat ze het fysiek niet aankan om alles in haar eentje te regelen zegt ze. En schijnbaar had ze niemand die haar ermee kon of wilde helpen. En nu eet ze in haar eentje een stuk taart. Dus ze heeft het afgezegd maar ja ze wilde eigenlijk wel een babyshower. Dat klinkt wel sneu vind ik.
Trouwens wel een leuke taart.

9 likes

Volgens mij is zij zwanger of niet toxic as fuck. De hele tijd aandacht vragen / klagen / zielig doen, maar ook mega expliciet zijn in dingen. Die fotos toen na dat ongeluk??

Echt kut dat zij zich nu zo alleen voelt, maar ik geloof niet dat dit een op zichzelf staand ding is wat nu opeens speelt nu ze zwanger is.

42 likes

Vermoeden klopt

Hij liet haar toch niet helemaal goed voelen over haarzelf

8 likes

Heb net de (nogal cryptische) video gezien op haar Instagram. Het is inderdaad uit. Van wat ik ervan begreep had hij steeds meer kritiek op haar en ging zij zichzelf daardoor veranderen, wat ze eigenlijk niet wilde. En dan vervolgens gaslighten dat het niet zijn woorden waren maar wat zij ervan maakte. De volgende dag deed hij dan alsof er niks was gebeurd. Maargoed, wel echt op z’n Sharelotte’s uitgelegd dus ik heb geen idee of ik het nou goed heb begrepen.

13 likes

Echt wonderlijk hoeveel invloed iemand kan hebben die je nog nooit in het echt hebt gezien.

35 likes

Nou gelukkig is ze daar achter voordat hij daadwerkelijk hier is

8 likes

Ahh ik vind het wel echt zielig voor haar en ben ook een beetje sip dat deze content nu stopt :pensive:

Maar dit was toch al gedoemd te mislukken, dus ben blij dat het stopt nog voor dat hij hier haar kinderne ontmoet.

20 likes

Ja, inderdaad. Ik vind het ook wel zielig. Ze hoopte hiermee echt iets gevonden te hebben.

6 likes

Jamaar dat is toch gewoon een wijze van uitdrukken? Ik begrijp het nog steeds niet hoor. Als ik dat lees denk ik dat ze het als superlatief opschrijft voor extra nadruk, niet om voorrang te nemen op andere mensen die zich om andere redenen eenzaam voelen ofzo.
En dat is toch ook niet iets om over te denken als een systeem met communicerende vaten waarin het recht op eenzaamheid wordt verdeeld, waardoor als ik meer pak jij minder krijgt als het ware?
Van jou zeker verwacht ik zulke hardheid niet. Maar misschien lees ik je verkeerd.

9 likes

Vorige keer kreeg hij een herkansing dus wie weet

3 likes

Ja dit wilde ik ook ongeveer zeggen. Vind het heel knap van haar dat ze dit heeft beëindigd. Er zijn genoeg mensen die hier veel langer in zouden blijven hangen.

27 likes

Maar ze is nog niet door hem opgelicht toch? Ze heeft dan echt veeeel geluk gehad. Die man is ook niet slim door zich zo te gedragen. :rofl:

6 likes

Sterkte voor die Nigeriaanse man :heart::heart:

Wat een kracht om maandenlang met deze vrouw te communiceren, ik kan van haar oprecht niet eens een story afkijken omdat ze zo irriterend is. Ik vind het echt ongelofelijk dat hij dit maanden heeft kunnen volhouden, inclusief dagelijks FaceTimen en interesse tonen, echt gewoon cru dat het nou net moet stoppen voor hij er iets voor terug krijgt.

69 likes