Waarom zie ik het eerder gebeuren dat JIJ een Nigeriaanse man scamt dan andersom?
Ik denk dat de kans heeeeeeeeeeeeeeel groot is dat er al geld overgemaakt is naar deze man
Ik vraag me af of dit het echte verhaal is
Vraag me af of ze het zou vertellen als de reden bijvoorbeeld was dat hij toch weer met andere vrouwen bleek te chatten, of als ze op een of andere manier erachter is gekomen dat ze idd opgelicht werd
Dan krijgt ze heel het (niche gedeelte van het) internet over zich heen
Maar hoe weet hij dan wat zij zegt? Of heeft insta/tiktok een vertalingsoptie?
Subtitels in alle talen
Ah hij probeert haar aandacht te krijgen
Ik zat net ook terug te scrollen op haar profiel maar echt een paar dagen geleden deelde ze nog van alles over hoe lief hij voor haar was, dat ze bezig waren met een visum maar hij ook alvast studeerde voor een verblijfsvergunning, weet ik wat allemaal.
Tuurlijk is het allemaal nooit zo mooi als het lijkt, maar dit is wel een heel drastische omslag
Edit: lol kijk mij eens serieus deze situatie analyseren. Uiteindelijk was het ook gebaseerd op een paar keer videobellen dus idk
Yes king doe een exposure!!!
Ja love ook de passive agressiveness in de laatste zinnen
Maar ben ik de enige die gisteren of eergisteren een Tiktok van haar voorbij zag komen met iets van ‘als de knappe broer van je partner je een liedje stuurt met diepere betekenis’ (iets seksueels??) en allemaal een beetje flirterig over de broer of vriend van hem?
Sorry heel vaag (ik kan haar filmpjes ook niet altijd goed hebben en afkijken), maar ik zag dit en dacht echt wtf. Alleen nu is die hele Tiktok ook weg en zie ik daar ook helemaal geen comments over. Maar zou dat er niet ook iets mee te maken hebben? (Zit veel te diep in deze lore my god)
Dit zou ik nou wel een goed doel vinden om geld aan te doneren. Vind het maar knap
Ergens is het een ‘ik zei het toch!’ situatie, maar vind het ergens ook wel sneu want zij was dus echt helemaal een toekomst aan het plannen. En die valt nu voor haar in duigen.
Ja het was iets over dat ze met die broer muziek aan het uitwisselen was maar bij 1 lied meer op de flow had gelet dan op de tekst en die tekst was mega flirterig en dat ze zichzelf daarom achteraf uitlachte. Ze zocht nu wel een witte vrouw voor hem dus je kon in haar DM’s sliden bij interesse
Aaah zie je wel! Ik dacht echt even dat ik het verzonnen had haha
Sorry maar als je met iemand die je een paar weken kent (via internet ook nog!) al een hele toekomst aan het plannen bent, dan ben je ook wel een béétje bijzonder toch?
Ik heb altijd het idee dat zij is gestopt met ontwikkelen op haar 13de en dat ze dat heel goed weet te verbergen door bepaalde woorden te gebruiken
Als je die outfits van haar soms ook ziet dan denk je ook ‘dat droeg ik toen ik 10 was’
Dat ze wil laten zien hoe verliefd ze is en hij op haar met walgelijke quotes/fotolijstjes, cadeautjes etc doet me ook denken aan MSN namen hVJj NtB WjNmK
Voor mezelf toch wel jammer dat het nu is afgelopen, maar de passief agressieve stories over en weer zullen ook vast smeuïg zijn
Cynthia biedt nu haar webinar over afvallen gratis aan. Ook leuk voor de mensen die eerder hiervoor hebben betaald
Haha omg en ze heeft het zo gepromoot met dat het eenmalig zou zijn. Die vrouw is schaamteloos.
Dat is zeker een tactiek om straks weer iets nieuws te introduceren waar ze dan wel weer geld voor gaat vragen. Was ze niet druk met die cursus om personal trainer te worden? Vast zoiets: coaching of schema’s.