Jaa dan heeft ze het uitgemolken financieel en kan ze het nu nog gratis inzetten voor extra emailadressen (leads) om een soort 2.0 of andere dingen aan te bieden denk ik.
Ik ga me misschien toch aanmelden omdat ik toch wel benieuwd ben En ik de eeuwige jojo’er ben, al zou het wel niks nieuws zijn. Zal dan verslaglegging doen voor wie interesse heeft
Dan zal ze binnenkort wel sport schema’s gaan aanbieden
Dat doet ze al. Ze heeft het programma Lekker Lichter Leven.
‘Mijn online methode voor levensgenieters die gezonder willen leven en willen afvallen. Stap voor stap neem ik je mee in een gezondere levensstijl, waarin je je leven niet op pauze hoeft te zetten, maar waarin je juist méér gaat genieten.’
Bla bla bla… a 35 euro per maand…
‘Toegang tot de volledige methode, met alle video’s, opdrachten, community, en q&a’s. Later dit jaar komen er waarschijnlijk ook workouts bij ’
Dit webinar heeft ze een maand geleden ook al eens gratis gegeven. Dus er heeft nooit iemand voor betaald.
Het is reclame voor haar Lichter Leven programma wat wel betalend is.
Ze had een maand geleden ook al in de eerste webinar aangekondigd dat er veel inschrijvingen waren (en ik geloof het zelfs) en dat ze daarom nog eentje ging doen.
Ik heb het vorige maand gevolgd en ze had het wel goed aangepakt en vlotjes gegeven, maar ik kan me er eigenlijk weinig van herinneren behalve dat het reclame is voor haar Lichter Leven programma.
Op zich niet schadelijk om te volgen, maar verwacht er niet teveel van.
Sorry maar lichter leven klinkt voor mij echt als de hele biostabil reclame.
Ah het is dus niet dat webinar waar ze toen € 30 euro oid voor vroeg? Zo’n reclamepraatje hoef ik niet.
Het was toch miss lipgloss ooit die al haar bloglezers had gespamd, daar klachten over kreeg en dat haar vader toen een passief agressieve reactie op facebook of twitter ofzo plaatste en haar lezers belachelijk maakte
Master of the dots…
De vorige webinars met uitzondering van die laatste waren betalend
Dat webinar van 30€ heb ik precies gemist.
De laatste was gratis en ze had enorm veel inschrijvingen.
Daarom dat ze er nog eentje wilde geven.
Ik geloof ook wel dat ze veel inschrijvingen had want niet iedereen kon er live bij zijn omdat Zoom maar 500 (?) deelnemers kan hosten.
Het was wel een goed webinar, maar eigenlijk introductie voor Lichter Leven, inclusief kortingscode blabla…
Al die influencers die een bepaald leven (zeggen te) voortleven. Mijn doel is om wat harder, minder liefig en stevig door het leven te gaan, met je soft living en lichter leven.
CreaChick heeft een nieuw huis gekocht, ik hoop op veel klus/make-over video’s maar het huis ziet er eigenlijk al helemaal af en klaar uit
-verwijderd door moderator-
edit: hier stonden geen hints of adressen
Nou inderdaad! Ik woon ook in het noorden van noord holland maar het komt mij niet bekend voor. Echt een heel mooi huis!
Woon blijkbaar om de hoek bij een Youtuber nu hahhaa. Creachick in de Appie hoiii
Maar dat wil ik niet. Was even verward over dorp of stad. Interesseert me verder niet waar ze wonen.
Haha moest lachen toen ze zo voor dat huis stond op die brug, zie helemaal die buren voor me die naar buiten kijken en daar iemand zien staan zwaaien voor een camera.
-verwijderd door moderator-
Nou inmiddels weet het hele forum het
Lekker bezig creepers.
Ze deelt het zelf herkenbaar toch? Dat vind ik iets heel anders dan als iemand z’n huis onherkenbaar in beeld brengt.