Het influencertopic #24

CreaChick heeft een nieuw huis gekocht, ik hoop op veel klus/make-over video’s maar het huis ziet er eigenlijk al helemaal af en klaar uit :joy:

-verwijderd door moderator-

edit: hier stonden geen hints of adressen :grinning:

16 likes

Nou inderdaad! Ik woon ook in het noorden van noord holland maar het komt mij niet bekend voor. Echt een heel mooi huis!

9 likes

Woon blijkbaar om de hoek bij een Youtuber nu hahhaa. Creachick in de Appie hoiii

4 likes

Maar dat wil ik niet. Was even verward over dorp of stad. Interesseert me verder niet waar ze wonen.

3 likes

Haha moest lachen toen ze zo voor dat huis stond op die brug, zie helemaal die buren voor me die naar buiten kijken en daar iemand zien staan zwaaien voor een camera.

5 likes

-verwijderd door moderator-

Nou inmiddels weet het hele forum het :+1:
Lekker bezig creepers.

27 likes

Ze deelt het zelf herkenbaar toch? Dat vind ik iets heel anders dan als iemand z’n huis onherkenbaar in beeld brengt.

6 likes

Het is ook echt een heel herkenbaar plek in die omgeving, ik woon er niet eens bij in de buurt en ik herken het van gewoon erlangs rijden.

7 likes

Ik gun het Creachick van harte, maakt altijd leuke en creatieve content, lijkt heel erg oprecht en ze brengt mijn dochter op veel leuke ideeën om haar creativiteit verder te ontwikkelen in plaats van al die inhoudsloze influencer shit.

15 likes

Dit. Lol ik had kunnen weten dat er toch mensen gaan opzoeken en roepen waar ze wonen, interesseert mij ook helemaal niet. :rofl: Ik ben ook alleen verward met het type huis en de omgeving die ze openbaar in beeld brengen en dat ze het een stad noemen terwijl het echt net een dorp lijkt. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ik zie steeds reclames voorbij komen van Leonie van gewoon wat een studentje ‘‘s avonds eet voor Green Chef. En ik vind dat toch zo’n rare combinatie. Heb je een blog met recepten en dan ga je reclame maken voor een maaltijdbox😓 Leonie is natuurlijk geen professionele kok maar alsnog vind ik het geen match

5 likes

Tsja dat enorme huis in de randstad moet ook betaald worden

9 likes

Ze is begonnen met recepten maar dat is inmiddels toch uitgegroeid naar verbouwing/interieur, lifestyle, vleugje moederschap… ik volg haar iig voornamelijk voor al die andere dingen

5 likes

Ze post ook nooit meer recepten op insta.

1 like

De term recept kunnen we bij haar überhaupt met een korreltje zout nemen toch?

Zoals kipcorn in de airfryer gooien en met een beetje kaas en saus op een wrap gooien of letterlijk een pak van knorr in de ingrediënten zetten en bij de beschrijving zetten dat je het knorr pak moet volgen

11 likes

ja als er iemand niet kon koken dan was zij het wel

23 likes

Hahaha inderdaad, maar ik vind het wel leuk dat ze dat zelf ook inziet

2 likes

Ah ik weet nog wel dat ze toen op egf zat en dat haar blog toen van de een op de andere dag ineens viral ging

3 likes

Haha ik vond toen ik student was haar recepten wel chill. Er is er zelfs nog een die ik af en toe maak (salade met vega kipschnitzel, ei en truffelmayo. Totaal niet culinair maar super lekker :sweat_smile:)

11 likes

Dat is toch precies hoe een student eet? Prima op de doelgroep ingespeeld in ieder geval

20 likes