Ik vind haar story waar ze zichzelf filmt dat ze naar huis gaat omdat buiten de deur werken lichamelijk te zwaar bleek zooooo tenenkrommend. Dat overdreven gezucht de hele tijd. Ze vind zichzelf zo zielig😂
Ik blijf het zo irritant vinden dat ze steeds doet alsof dit haar overkomen is, dat ze er zelf geen enkele invloed op heeft gehad.
Dat scooterongeluk werd ook tot in den treure uitgemolken, maar dat was daadwerkelijk iets waar ze machteloos in was (lijkt mij).
Nu is ze er toch echt zelf bij geweest :’)
Edit: spelfouten
Dit lees ik zo vaak - jaloers op het geld of jaloers dat iemand vlogger is. Alles in hem is verschrikkelijk toch, daar kan geen geld tegenop.
Is prima toch. Ik kan alleen dat gedrag niet loszien van geld. Daarmee wordt hij rijk.
Monica die in de nieuwe campagne van Hunkemoller aan gaat geven dat je niet moet streven naar perfecte lichaam etc, toch altijd makkelijker als je zelf een waanzinnig lichaam hebt.
Plus de nodige ingrepen laten doen aan oa borsten
Die beha lijkt haar ook slecht te passen, de beugel tussen haar borsten komt los van haar lichaam als ze beweegt. Volgens mij verkoopt hkm haar maat ook niet eens
Ja en die zwangerschapsstriemen op haar buik houdt ze dan net haar arm voor.
Ja dit vind ik zo tenenkrommend. Op alle foto’s dr hand voor dr buik want onee straks zien we dat die niet perfect is. En dan wel roepen dat je echt moet stoppen naar een goed lichaam te streven.
De reacties van Hunkemöller op alle reacties van influencers op de foto’s zijn pas tenenkrommend
Hunkemöller was toch bijna failliet? En shoeby ook?
Is Vera getrouwd? Tenminste ik zie net een story bij Sophie en zo lijkt het wel.
Denk het ook! Teske postte vandaag ook al dat ze onderweg was naar iets speciaals
Jaa leek wel zo hè! Maar vind het zo gek om zoiets dan bij iemand anders te zien dan bij het bruidspaar zelf?
Sanneke zei trouwens ook dat ze eigenlijk een bruiloft had. Zij gingen toch ook ooit veel met elkaar om?
Wat leuk, ik word er gewoon een beetje blij van!
Ja klopt ik dacht ook wel wat gek dat ze het zelf nog niet gedeeld heeft maar misschien is het wel met toestemming.
Nou ze heeft de afgelopen weken wel samen met ons Jeff ringen opgehaald en min. 8x gezegd dat er een hele spannende stap voor hen samen aan kwam. Dus zo onverwacht is t niet ;p en ook niet zo secret.
Ah leuk! Ze deelde laatst ook in een Instagram-vlogje dat ze naar de juwelier gingen voor iets heel speciaals.