Het is ook echt een heel herkenbaar plek in die omgeving, ik woon er niet eens bij in de buurt en ik herken het van gewoon erlangs rijden.
De afspraken omtrent dit topic zijn heel duidelijk; geen adressen en/of hints om adressen op te zoeken van influencers. Deze worden direct verwijderd. Een beetje fatsoen mensen.
Ik gun het Creachick van harte, maakt altijd leuke en creatieve content, lijkt heel erg oprecht en ze brengt mijn dochter op veel leuke ideeƫn om haar creativiteit verder te ontwikkelen in plaats van al die inhoudsloze influencer shit.
Dit. Lol ik had kunnen weten dat er toch mensen gaan opzoeken en roepen waar ze wonen, interesseert mij ook helemaal niet. Ik ben ook alleen verward met het type huis en de omgeving die ze openbaar in beeld brengen en dat ze het een stad noemen terwijl het echt net een dorp lijkt.
Ik zie steeds reclames voorbij komen van Leonie van gewoon wat een studentje āās avonds eet voor Green Chef. En ik vind dat toch zoān rare combinatie. Heb je een blog met recepten en dan ga je reclame maken voor een maaltijdboxš Leonie is natuurlijk geen professionele kok maar alsnog vind ik het geen match
Tsja dat enorme huis in de randstad moet ook betaald worden
Ze is begonnen met recepten maar dat is inmiddels toch uitgegroeid naar verbouwing/interieur, lifestyle, vleugje moederschap⦠ik volg haar iig voornamelijk voor al die andere dingen
Ze post ook nooit meer recepten op insta.
De term recept kunnen we bij haar überhaupt met een korreltje zout nemen toch?
Zoals kipcorn in de airfryer gooien en met een beetje kaas en saus op een wrap gooien of letterlijk een pak van knorr in de ingrediƫnten zetten en bij de beschrijving zetten dat je het knorr pak moet volgen
ja als er iemand niet kon koken dan was zij het wel
Hahaha inderdaad, maar ik vind het wel leuk dat ze dat zelf ook inziet
Ah ik weet nog wel dat ze toen op egf zat en dat haar blog toen van de een op de andere dag ineens viral ging
Haha ik vond toen ik student was haar recepten wel chill. Er is er zelfs nog een die ik af en toe maak (salade met vega kipschnitzel, ei en truffelmayo. Totaal niet culinair maar super lekker )
Dat is toch precies hoe een student eet? Prima op de doelgroep ingespeeld in ieder geval
Ik ga echt stuk om dat filmpje van Claire Lucia die als een soort Hollandse Karin Bradshaw zit te typen
Niet dat ik er nu pas achterkom, maar wel weer besefmoment dat mensen dom zijn.
Jenniefromtheblog post een jas en gilet (bodywarmer?) van Welkoop en er is serieus iemand meteen naar die winkel gecrosst (gierende banden half door de bocht vliegend of keihard fietsen en zwetend aankomen zie ik voor me) om die ook te kopen. Had diegene toevallig een jas Ʃn gilet nodig. Zijn ze zo goedkoop. Waarom meteen na het zien van die stories. Zou diegene geld in overvloed hebben. Of een koopverslaving. Of tijd teveel. Worden die spullen collector items. Is Jennie echt een Enorm Groot voorbeeld en moet die kleding bijdragen aan het gevoel van het zijn van een vakantiehuisverhuurder.
Meerdere mensen zijn gisteren gelijk naar de winkel gegaan. Jennie is in ieder geval een echte influencer te noemen, lijkt me best grappig gevoel opleveren.
Maar dat zie je hier toch ook. Als iemand iets gekocht heeft en iedereen rent opeens naar de winkel.
Vind dat hier eigenlijk nog meer bijzonder, het zijn allemaal random mensen die je nog nooit hebt gezien en toch wordt er soms na 1 mening al meteen iets gekocht door 10 anderen.
Het is hier ook zwaar onbetrouwbaar want ik ben nog steeds diep teleurgesteld door die Bolletje sneeuwpoppen die hier zo gehyped werden.
Oh heb ik nog niet gezien. Ja forumtrends bestaan of dat iemand voor de 20e keer antwoord moet geven op welke zonnebrandcreme ook alweer zo goed was.
Maar dat mensen a la minute hun ālaptop dichtklappenā, schoenen en jas aanschieten en richting de winkel rennen zie ik dan niet voor me.