Ik heb ook iets van Bolletje gekocht na het hier 100 keer te hebben gelezen (en dus niet na 1x) en juist omdat ik dacht van ja zoveel mensen raden het aan + ik ben toch al van plan koekjes te kopen + 2 euro kan eraf, heb ik het ook eens gekocht. (Afrader ja). Maar dan specifiek een jas en gilet, geen goedkoop iets, in een fysieke winkel, 1x aangeraden online, vind ik helemaal bijzonder.
Ja forever scarred door de tomatenrisotto die iedereen hier maakte en bleek te bestaan uit een blik tomaat met rijst en enkel op smaak gemaakt werd met een bouillonblokje en een gedroogde kruidenmix
hahahh mijn poll in het persoonlijke vragen topic was geïnspireerd op deze spon van haar. Ik vind het zo grappig dat ze nu weer influenced en dan met zo’n suf merk gaat samenwerken en doet alsof het echt een geweldige jas en gilet is lol maarja zal wel goed betalen ofc
Gilets van 100% polyester. Kon het niet laten om dat even op te zoeken. In de omschrijving staat ademend. Misschien omdat het geen mouwen heeft?
Ja ze moet uitkijken bij dat haardvuur van dr, vliegt zo in de hens
Er hebben hier laatst een stuk of vijf mensen op één dag een sjaal van 80(!) euro gekocht nadat iemand erover postte.
Maar hij was in de sale!!!
Nou dit vind ik wel lullig hoor want ze wilden die sjaal echt al héél lang
Plus die sjaal is sinds EGF al een hit, niet zomaar afgelopen week eventjes haha.
Oh, en ik heb ze in vijf kleuren.
Die hierboven was sarcastisch eh
Jammer
Maar het valt mij sowieso op dat jij veel koopt, dus van vijf keer dezelfde sjaal kijk ik in jouw geval niet op.
Wow shots fired
ja kom op vind je echt niet dat één à twee sjaals voldoende is om de winter door te komen?
Zij heeft zichzelf zon debiel accent aangemeten. Heel raar.
Bij dit soort reacties mis ik echt zulke emoji’s:
Mijn hele la vol met sjaals en ik zijn offended.
(geen acne trouwens, wel de weekday lookalike in twee verschillende kleuren)
Karin bradshaw hahahahahaha
dan heeft ze straks al 2x een break up gehad voor ze hem in real life heeft gezien
Videoland of TLC kijken jullie a.u.b. mee naar deze potentiële reality shit show