als je zelfs te erg gesteld bent om de nederlandse versie van 90 day fiancee te starten
Dacht ff kort dat dit over Charlotte Blitzblum ging haha, daarover gesproken die is weer terug bij haar ex. Weet niet of dat al benoemd was.
Volgen hier ook meiden Mayra Louise? Volgens mij heeft die het ook best moeilijk met de relatie die ze heeft met de vader van haar dochter⦠ik zie dat ze nu weer apart van elkaar gaan leven
Oh echt? Dat van Charlotte Blitzblum? Hoe dan? En woont ze daar dan ook weer? Niet Ʃcht zin om haar drie-uur-durende vlogs te kijken om te horen hoe dit zit.
Ja zoals ik het lees uitelkaar en co ouderschap
Ohh ik had dit juist geĆÆnterpreteerd als ā ze dacht dat deze boy het helemaal was, maar ze mag zich ook bedenkenā (als in; het was het gewoon niet en ze hoeft er niet voor te gaan puur omdat ze het tegen al haar volgers heeft gezegd)
(Edit: nog een keer beluisterd en ik denk dat je gelijk hebt š« )
Nee volgens mij wonen ze wel apart, maar de intentie is niet om te LAT-en begreep ik. Dus de vraag is voor hoe lang haha. Ik volg haar eigenlijk verder niet maar ze had laatst een video met als titel āHoe zit het met mijn relatieā en toen heb ik uit nieuwsgierigheid toch even gekeken (wel geskipt naar het betreffende stuk om de reden die jij noemt )
Het ging hier al eens over Maike Beunk en het idee dat zij erg op uiterlijk is gefocust. Nu had ze een story geplaats over een kindje bij haar dochter in de klas en daarover gezegd dat het een knap jongetje was. Blijkbaar is daar veel kritiek op gekomen, wat ik ergens wel begrijp.
De afgelopen jaren kwam Nicokado Avocado wel eens voorbij in mn aanbevolen videoās op YT.
Volgens mij begon hij met content over veganistisch eten, maar ging toen opeens extreme mukbangs maken (echt gigantische hoeveelheden eten) en kwam mega veel aan. En een hele rare vibe met heel veel gestoorde meltdowns.
Hij heeft opeens na 7 maanden weer geüpload en ziet er weer zo uit als voordat hij met die mukbangs begon:
Ik heb er nul reden voor, ken hem en zijn geschiedenis helemaal niet maar vind deze video echt vrij creepy.
Jaa rare video is het!
Kennelijk is hij al twee jaar aan het afvallen en heeft ie al die tijd oude videoās geüpload.
Ennnnn nu wil die weer net zoveel aankomen als toen of�
Hij zit in de video een hele tafel vol noodles te eten, dus het zal me niets verbazen.
Ja ik zag het vandaar mijn opmerking haha. Echt bizar
Ojaa! het is letterlijk de thumbnail was ik ff vergeten
Ik vind t heel erg wat mensen allemaal doen voor aandacht views of geld.
Ja!!! Mijn vriend heeft t hier altijd over hoe insane deze dude is.
Ik volg Sjamadriaan en hij doet nu een (mini-?) serie met BOOS. Nu is hij nogal kritisch op Arie Boomsma. Nu zie ik dat Arie dit plaatst onder zijn video waarin hij dus pseudowetenschappen debunkt. En het maakt mijn onevenredig kwaad, want lekker shamen op zogenaamde niet fitheid⦠Ik had (heel) vroeger bewondering voor deze man, maar dit bewijst precies dat hij net zo judgemental is als de rest van deze fitfluencer-voedingssupplement influencergroep. Wat een kwal.
Ik vond hem al een kwal, maar nu helemaal.
Haha ja Arie is echt verschrikkelijk. Zag laatst op insta van Romy zoān story reeks voorbij komen dat Elise Boers en Wouter daar gingen logeren en die mannen (Wout en Arie dus) liepen daar ook halfnaakt te trainen en te huggen en het was echt om te janken zo intens navelstaarderig en trots ze waren