Oh lord. Klinkt als de hel.
Hij heeft ook alle comments uit gezet. Classic…
Oh lord. Klinkt als de hel.
Hij heeft ook alle comments uit gezet. Classic…
Wat me zo enorm pissig maakt altijd (en wat nu dus ook gebeurd) is dat Adriaan mensen confronteert met het beweren van onjuistheden, vraagt naar bewijzen en die mensen dan als ‘weerwoord’ op de man gaan spelen en hem gaan uitschelden of zo’n lullige opmerking als deze maken. Simpelweg omdat ze hem niet met logica kunnen verslaan (want die is er niet). Eerder deze week gebeurde dit ook met een of andere anti vax influencer. Enge mensen.
God deze man was echt een stuk minder irritant toen hij nog gewoon een refo was
Zijn comment is inmiddels weg. Maar wat een creep die Arie.
Hahaha, nog sneuer.
Was te verwachten. Gelukkig vergeet het internet niet.
Haha had super zin om me hieraan te ergeren maar kon alleen deze sketch vinden
https://youtu.be/MUtUxOxnJEs?si=o5HkGYEppDMlOKmb
Oh dat ik mijn opmerking moet terugnemen want ik kan er nu ook niks over vinden dus misschien heb ik dit in mijn hoofd geframed tot echt waar?
Jammer, ik had wel zin in juicy verhalen over Aar achter de schermen
Kan me er alles bij voorstellen dat dat frame ontstaat hoor
Ik ben een keer door Arie aan de telefoon bedreigd toen een columnist van de website waar ik toen voor werkte een kritische column over Romy had geschreven (en het beeld wat zij schetste over het moederschap)
Die columniste was 72 en woonde in Frankrijk, wat hij niet wilde geloven. Hij eiste dat we haar contactgegevens zouden geven zodat ze haar live in RTL Boulevard konden slepen, en toen ik dat weigerde ging hij totaal over de flip. Echt precies zo’n opgefokt sportschooltype verstopt onder een heel dun laagje refo.
kun je haar (columniste) aub vragen om over deze kwestie (arie is een kwal) ook een column te schrijven
Waar is dit artikel terug te vinden?
Alsof uiterlijk ook maar iets afdoet aan de inhoud. Echt wat een naar mannetje is ArieB. Van buiten de grote verlichte gezondheidsgoeroe, van binnen nogsteeds het pestende kutkind uit groep 3
Ik vraag me af wie zijn comment heeft verwijderd. Zou hij dat zelf hebben gedaan na negatieve reacties? Of heeft Sjamaan/Boos dat gedaan?
Denk hij zelf want Adriaan had er nog een story over gemaakt met een Screenshot geloof ik. Waarom zouden zij dat weghalen, Arie wordt er alleen maar zelf slechter van
Haha de site bestaat inmiddels niet meer. Denk ook dat het gedateerd zou zijn nu. Maar het was een kritiek op het supermommy/tradwife beeld dat Romy indertijd nogal etaleerde.
Oh jawel hoor, voor Me to We van An.na N.agtzaam van 71 staat er nog een column online
Mevrouw Nagtzaam verdient een groot applaus voor deze column!
@Glinternieuw @Beutyschooldropout
Dit is ook echt leuk:
Anna (70) is al 48 jaar getrouwd met Beer (71). Ze heeft een dochter en drie kleinkinderen. Anna verzet zich al haar hele leven tegen de traditionele rolpatronen in de samenleving en verbaast zich regelmatig over de houding van de Nederlandse vrouw en moeder.
Hahah wat een kutverhaal
‘Romy heeft geen baan en verdient haar geld met foto’s van borstvoeding (klinkt als een baan, red van Grace maar niet van de redactie)
Dat is erg want de schrijfster zag ook mensen op tv die gestopt waren met werken om aan het moederschap ideaal te voldoen (komt door de moederschapscultus en door Romy)
Niet werken als moeder is een privilege en andere vrouwen worden daar onzeker van zoals de dochter van de schrijfster
Helemaal prima als vrouwen niet willen werken maar je mag er niet trots op zijn’
Hier zou je geen eindexamen Nederlands mee halen hoor