Het influencertopic #24

Ik hoop voor Sanne dat het meevalt. Ze heeft het over een mededeling tussen neus en lippen door, het klinkt niet alsof ze daarna nog een gesprek met de eigenaar heeft gehad. Ik snap dat ze nu volledig in paniek en overstuur is, maar dit soort berichten op social media maken de situatie ook niet beter.

1 like

Wat moet er meevallen dan? Huis wordt verkocht en zij hebben blijkbaar een tijdelijk contract. En ja eerlijk is eerlijk, dan snap ik wel dat zij eruit gaan en de boel dan te koop wordt gezet want incl huurders drukt behoorlijk op de prijs en dan vallen een hoop potentiƫle kopers af. Ik denk niet dat de situatie rooskleuriger is dan wat ze nu zegt.

6 likes

Ik heb zelf ook particulier gehuurd, waarbij een keer de opmerking is gemaakt dat het huis wellicht te koop zou komen en dat ik dan mijn spullen moest pakken. Mijn situatie was ook verre van ideaal, dus die opmerking kwam verschrikkelijk hard aan. Voor mijn gevoel zou ik de volgende dag op straat staan. Ik had alleen in mijn paniek het woordje wellicht gemist (en de communicatie vanuit de eigenaar was ook discutabel). Het bleek na een gesprek een dag later ƩƩn van de opties van de eigenaar en het is tot op heden (voor zover ik weet) 9 jaar later nog niet tot uitvoering gebracht.

Maar als het plan van de eigenaren van het huis al rond blijkt te zijn, dan zal het niet veel rooskleuriger worden vrees ik inderdaad.

2 likes

Wat een rare post. 'hier heb je een spoiler naar vreselijk nieuws van yara"

61 likes

Ik dacht al dat het aan mij lag. Soort hele rare clickbait.

16 likes

Och man stel je niet zo aan zeg🫠

3 likes

Ik volg haar al een tijd niet meer dus ging nog eens op haar insta kijken, maar sinds wanneer heeft zij zo’n pillow face? Dit is toch niet alleen maar lipfiller?

5 likes

Waar gaat dit over? Ik kan hier precies niks uit opmaken

9 likes

Ik denk dat twee jaar min of meer non stop zwanger zijn dat wel met je doet

Edit OH haha verkeerde Romy!

5 likes

Oh nee zeker no judgement naar veranderende lichamen na zwangerschappen (kan ik over meepraten), maar bij romy valt me op dat ze zo’n kylie jenner gezicht heeft (als in teveel fillers)

3 likes

Volgens mij is ze gewoon wat zwaarder dan voor haar zwangerschappen en zie je dat ook in haar gezicht?

2 likes

Als je er inmiddels 9 jaar in zit heeft de verhuurder niet echt meer het recht om je eruit te zetten wanneer hij/zij wil haha. Dus good for you!

5 likes

Yara schrijft op haar instagram dat is gebleken dat haar kindje een hartafwijking heeft :pensive:

3 likes

Huh, bij haar is het toch overduidelijk lipfillers en daar is ze ook heel open over!? Zou wel heel chill zijn als je zulke lippen van wat extra kilo’s krijgt :joy:

2 likes

Nee ging over de opmerking dat ze een pillow face heeft

5 likes

Omg nu lees ik zelf eens verkeerd :joy:

Nee ze is gewoon voller in haar gezicht. Vind het niet echt een filler pillow face eigenlijk. (Pillowface is gemigreerde fillers die eerst op een andere plek in je gezicht zaten en die nu op andere ongewenste plekken vocht aantrekken)

3 likes

Wat een akelig nieuws zeg, moet een hel zijn om doorheen te gaan. Lijkt me ook zo kut om dan influencer te zijn en te moeten nadenken of en hoe je zoiets wilt delen. Zou daar helemaal geen ruimte voor hebben

2 likes

Michelle B schijnt mee te doen aan Het mooiste meisje van de klas volgens de juicechannels

6 likes

Dus we gaan eindelijk ontdekken hoe zij er uit ziet zonder al die filters? Zo ontiegelijk oranje altijd

20 likes