Het influencertopic #24

Loool had Monica niet altijd een samenwerking met hey Estrid? Nu ineens die Gilette scheermesjes.

12 likes

Sowieso heeft de helft van de influes die die mesjes promoten gelaserde benen/bikini/oksels ook.

Scheermes-abonnement voor 8 beenharen.

31 likes

Ja dat vroeg ik mij ook af! Net als Lauren Loois bijvoorbeeld. Jammer, want vond haar werk-vlogs echt heel interessant. En Denise Anna die ineens geen stewardess meer was.

1 like

Ja maar Lauren was al stewardess voor ze bekend werd volgens mij en bij Denise vond ik het echt een gooi naar relevant en populair zijn incl een hele identiteitsshift op insta. Snap dat je daar als bedrijf niet op zit te wachten en Denise bracht ook nog eens echt veel in beeld (ook de opleiding). Zit ook een verschil tussen het niet meer in beeld brengen en stoppen/ontslagen worden

8 likes

Volgt iemand nog het Wylde pad?
Martijn had toch na zijn burn out aangegeven uit het bedrijf te stappen? Of is hij wel weer gewoon in beeld

4 likes

Ik vind de actie die Judith Noordzij heeft georganiseerd voor de man en het zoontje van Jaimy wel echt mooi. Ik heb Jaimy gevolgd sinds ik tegelijk met haar zwanger was en door deze actie voelt het alsof je toch nog iets heel kleins terug kan doen.

6 likes

Ik blijf me dus altijd verbazen over dit soort gelul.

Wie trapt hier nou werkelijk in?
En wat wil ze nu überhaupt eigenlijk zeggen. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

45 likes

Dat je ipv studeren beter kunt manifesteren

:upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

16 likes

Dat ze een fantastisch leven heeft en joejoe kijk mij eens met mijn housemanager.

15 likes

Waarschijnlijk zoiets als: koop mijn cursus / volg mijn content en sponsor daarmee deze lifestyle van mij terwijl je zelf doorzwoegt in je mediocre leven met je gewone baan en dit nooit zal bereiken.

26 likes

En wie is ze eigenlijk

6 likes

Ik wil het niet weten maar ik kreeg het op insta toegestuurd en ze heeft wel 30k volgers :face_with_monocle::face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Ik wil een dosis van wat zij opheeft. Delulu ís de selulu?

:skull:

16 likes

Dit is toch echt totaal gestoord of niet dan

10 likes

Nee wij zitten gewoon vast in de matrix

9 likes

:rofl:

2 likes

het is niet te hopen dat die housemanager aan het manifesteren slaat

34 likes

97% korting :laughing:

23 likes

Dat het leven een piramidespel is en onderaan de piramide staat de loser (sorry housemanager) die de dingen doet waar zij hun tijd niet aan willen verspillen omdat ze niks toevoegen aan hun leven. Net als school, voegt ook niks toe aan je leven.

11 likes

6851 is het echte bedrag en het mooi afgeronde bedrag wat het nu kost is gewoon toeval en helemaal niet zo bedacht :smiling_face_with_tear:

20 likes