Oh dan was dat denk ik waarom in haar nieuwste vlog er een cameraploeg bij haar thuis is. Ze doet een beetje ‘gespeeld’ awkward omdat Koen dan gefilmd wordt in hun woonkamer, maar dat is dan denk ik omdat hij over haar praat.
Zou je ook een pillow face kunnen krijgen van lip fillers? Niet per se in dit geval maar in algemeen
Ja ik weet wat een pillow face is.
Er was laatst een foto/scan van iemands gezicht: onderhuids was alles zichtbaar, van iemand die jarenlang fillers had gebruikt en waarbij toch bleek dat het allemaal bleef hangen, waren allemaal gele vlekken (ook rondom mond). En vroeg me af of ook dus lipfiller evt dat effect kan geven, dus ook buiten je lip (denk bij onder wangen of kin) kan migreren? Voor een hele lange tijd
Zal zo kijken of ik die scan nog kan vinden online
Heb die foto ook gezien. Maar denk niet dat lipfillers door je hele gezicht gaan. Wel rond je mond. Die scan was van fillers in andere delen dan het gezicht dat is gaan migreren.
Is dit niet wat zij heeft? Vind Romy’s gezicht echt lijken op dat plaatje links, enkel op een wat jonger gezicht. Zeker dat strakke bij haar neus en ogen?
Echt heel erg idd.
neejoh, is door de juiste supplementen!!
vind het zo’n fascinerend fenomeen dat er zoveel vloggende KLM stewardessen zijn (vooral op tiktok)
maar dat het ook vaak voorkomt dat ze opeens niet meer de maatschappij in beeld brengen/semi offline gaan
krijgen ze dan opeens een ultimatum of verbod van hogerop? en beginnen die nieuwe vloggers zonder toestemming? spannend
Er zijn regels in wat wel en niet in beeld mag.
Loool had Monica niet altijd een samenwerking met hey Estrid? Nu ineens die Gilette scheermesjes.
Sowieso heeft de helft van de influes die die mesjes promoten gelaserde benen/bikini/oksels ook.
Scheermes-abonnement voor 8 beenharen.
Ja dat vroeg ik mij ook af! Net als Lauren Loois bijvoorbeeld. Jammer, want vond haar werk-vlogs echt heel interessant. En Denise Anna die ineens geen stewardess meer was.
Ja maar Lauren was al stewardess voor ze bekend werd volgens mij en bij Denise vond ik het echt een gooi naar relevant en populair zijn incl een hele identiteitsshift op insta. Snap dat je daar als bedrijf niet op zit te wachten en Denise bracht ook nog eens echt veel in beeld (ook de opleiding). Zit ook een verschil tussen het niet meer in beeld brengen en stoppen/ontslagen worden
Volgt iemand nog het Wylde pad?
Martijn had toch na zijn burn out aangegeven uit het bedrijf te stappen? Of is hij wel weer gewoon in beeld
Ik vind de actie die Judith Noordzij heeft georganiseerd voor de man en het zoontje van Jaimy wel echt mooi. Ik heb Jaimy gevolgd sinds ik tegelijk met haar zwanger was en door deze actie voelt het alsof je toch nog iets heel kleins terug kan doen.
Ik blijf me dus altijd verbazen over dit soort gelul.
Wie trapt hier nou werkelijk in?
En wat wil ze nu überhaupt eigenlijk zeggen.
Dat je ipv studeren beter kunt manifesteren
Dat ze een fantastisch leven heeft en joejoe kijk mij eens met mijn housemanager.
Waarschijnlijk zoiets als: koop mijn cursus / volg mijn content en sponsor daarmee deze lifestyle van mij terwijl je zelf doorzwoegt in je mediocre leven met je gewone baan en dit nooit zal bereiken.
En wie is ze eigenlijk