Que??
Dit is toch gewoon recht lullen wat krom is sorry maar als je dit gelooft ben je echt niet goed bij je paasei
Dat ja
Weird. Dit klinkt voor mij als je ogen ervoor sluiten en het uit je eigen leven manifesteren (of letterlijk uit je sociale-media-tijdlijn). Lekker doen alsof het er niet is, dan heb je er ook geen last van. Heel bizar en eng.
Is dit niet een soort van kritische blik vanuit dat wereldje zelf? Hoe ik het lees is dat ze zegt je kan wel manifesteren dat iets er niet meer is maar dat is niet wat je bereikt, je zit alleen zelf op een andere tijdlijn. Of wel je isoleert je van iets maar je moet niet doen alsof het er niet meer is.
Geen idee of dat klopt hoor, zit zelf niet in de materie haha
Aha, struisvogel gedrag dus. Alles wat je niet aanstaat lekker weg manifesteren naar een andere tijdlijn. Gaat toch niet goed komen met de wereld als we allemaal zulke mensen hebben
Volgensmij denkt ze dat ze in de serie Loki zit
Ik dacht ook al, die heeft teveel Marvelfilms gezien!
Deze meid is geinterviewd voor de Powned serie â30 en nooit meerâ. Ze zegt dat ze âŹ100.000 per maand verdient maar met wat preciesâŠ? Dat blijft echt vaag.
Voor iedereen die de podcast van sharlotte niet luistert: ze is weer samen met fresh
Wtf hahaha ik zit echt net een post van haar te lezen, waarin ze zegt dat ze hem heeft geblokt op alle socials. My god!
Ik wil graag meer details
Oh echt? Waar kan ik dat vinden?
@Spencer meer info is er helaas niet echt. Ze is klaar met alle oordelen online en wil zich niet verantwoorden. Maar ze âblijven gewoon bij elkaarâ en ze heeft âzoooân zin om met hem te cocoonenâ deze winter. Verder was het uit elkaar gaan weer teruggaan naar een oud patroon van haar: mannen afstoten (edit: en ze vond het teleurstellend dat niemand in haar omgeving haar daar op wees maar alleen zei dat het een goede keuze was en dat ze beter verdiende)
haha verdomme ik WIST dat dit ging gebeuren
Oh mijn god
Willen zij de nieuwe Andre en Monique worden of wat
De post van 1 september.
Edit: ohh dit is allang besproken ook geloof ik hahahaha Was ff langs me heengegaan. En ik was Sharelotte even vergeten dus lees nu pas haar insta posts.
Wat is dat ook met die stipjes onder haar oog
Volgens mij las ik ooit eens een post van haar waarin ze beschreef haar ring van âŹ9000 kwijt te zijn. Maar toen heeft ze gemanifesteerd dat ze in de tijdlijn zat dat ze hem terug vond en ja toen vond ze hem dus terug. Waar ze net eerst nog gekeken had en niets gezien had!