Het influencertopic #24

Ik wil het niet weten maar ik kreeg het op insta toegestuurd en ze heeft wel 30k volgers :face_with_monocle::face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Ik wil een dosis van wat zij opheeft. Delulu ís de selulu?

:skull:

16 likes

Dit is toch echt totaal gestoord of niet dan

10 likes

Nee wij zitten gewoon vast in de matrix

9 likes

:rofl:

2 likes

het is niet te hopen dat die housemanager aan het manifesteren slaat

34 likes

97% korting :laughing:

23 likes

Dat het leven een piramidespel is en onderaan de piramide staat de loser (sorry housemanager) die de dingen doet waar zij hun tijd niet aan willen verspillen omdat ze niks toevoegen aan hun leven. Net als school, voegt ook niks toe aan je leven.

11 likes

6851 is het echte bedrag en het mooi afgeronde bedrag wat het nu kost is gewoon toeval en helemaal niet zo bedacht :smiling_face_with_tear:

20 likes

97% korting ook echt, geef het dan gewoon weg

6 likes

Dit is zo een piramide scam. Ik volgde eerst iemand die haar ging volgen en posten (toen heb ik ontvolgt). Die persoon heeft nu ook zo een manifestatie cursus te koop.

4 likes

Dan manifesteer ik bij deze even een miljoen euro, gewoon omdat ik het kan.

Was het maar zo’n feest…

Soms vraag ik me echt af of deze mensen zichzelf nou 100% serieus nemen en echt geloven in deze onzin?

6 likes

Nou gelukkig las ik gisteren een artikel over een middelbare school waar je leert manifesteren!

https://www.bd.nl/binnenland/school-van-anneloes-kost-ouders-7100-euro-per-jaar-dag-begint-niet-met-wiskunde-maar-meditatie~ae205f21/?cb=08a4cbfe-a71d-40a3-b4ed-c40da4042ffb&auth_rd=1

5 likes

Manifesteren kun je leren. Ohnee wacht…

Maar hoezo meet zij succesvol zijn 1:1 aan rijk zijn? Lijkt me juist erg leeg als je niks meer hoeft te doen en een passief inkomen hebt ofzo, weinig voldoening.

7 likes

Hahah de comments hieronder zijn wel echt smullen :ok_hand:

5 likes

Que?? :woozy_face:

17 likes

Dit is toch gewoon recht lullen wat krom is :joy: sorry maar als je dit gelooft ben je echt niet goed bij je paasei

35 likes

Dat ja :smile:

4 likes

Weird. Dit klinkt voor mij als je ogen ervoor sluiten en het uit je eigen leven manifesteren (of letterlijk uit je sociale-media-tijdlijn). Lekker doen alsof het er niet is, dan heb je er ook geen last van. Heel bizar en eng.

7 likes

Is dit niet een soort van kritische blik vanuit dat wereldje zelf? Hoe ik het lees is dat ze zegt je kan wel manifesteren dat iets er niet meer is maar dat is niet wat je bereikt, je zit alleen zelf op een andere tijdlijn. Of wel je isoleert je van iets maar je moet niet doen alsof het er niet meer is.

Geen idee of dat klopt hoor, zit zelf niet in de materie haha

2 likes