Het influencertopic #24

Aha, struisvogel gedrag dus. Alles wat je niet aanstaat lekker weg manifesteren naar een andere tijdlijn. Gaat toch niet goed komen met de wereld als we allemaal zulke mensen hebben :weary:

6 likes

Volgensmij denkt ze dat ze in de serie Loki zit

8 likes

Ik dacht ook al, die heeft teveel Marvelfilms gezien!

3 likes

Deze meid is geinterviewd voor de Powned serie ‘30 en nooit meer’. Ze zegt dat ze €100.000 per maand verdient maar met wat precies
? Dat blijft echt vaag.

3 likes

Voor iedereen die de podcast van sharlotte niet luistert: ze is weer samen met fresh

22 likes

Wtf hahaha ik zit echt net een post van haar te lezen, waarin ze zegt dat ze hem heeft geblokt op alle socials. My god!

2 likes

Ik wil graag meer details :innocent:

13 likes

IMG_8407

6 likes

Oh echt? Waar kan ik dat vinden?
@Spencer meer info is er helaas niet echt. Ze is klaar met alle oordelen online en wil zich niet verantwoorden. Maar ze “blijven gewoon bij elkaar” en ze heeft “zooo’n zin om met hem te cocoonen” deze winter. Verder was het uit elkaar gaan weer teruggaan naar een oud patroon van haar: mannen afstoten (edit: en ze vond het teleurstellend dat niemand in haar omgeving haar daar op wees maar alleen zei dat het een goede keuze was en dat ze beter verdiende)

6 likes

haha verdomme ik WIST dat dit ging gebeuren

32 likes

Oh mijn god

7 likes

Willen zij de nieuwe Andre en Monique worden of wat

11 likes

De post van 1 september.

Edit: ohh dit is allang besproken ook geloof ik hahahaha Was ff langs me heengegaan. En ik was Sharelotte even vergeten dus lees nu pas haar insta posts.

3 likes

Wat is dat ook met die stipjes onder haar oog

9 likes

Volgens mij las ik ooit eens een post van haar waarin ze beschreef haar ring van €9000 kwijt te zijn. Maar toen heeft ze gemanifesteerd dat ze in de tijdlijn zat dat ze hem terug vond en ja toen vond ze hem dus terug. Waar ze net eerst nog gekeken had en niets gezien had! :exploding_head::exploding_head:

10 likes

Vind ze mooi ofzo maar volgens mij heeft ze gewoon ooit ergens gelezen dat mannen dat aantrekkelijk vinden. Ik kan me dat iig wel herinneren van jaren geleden, artikelen enzo. Sowieso haar make-up is vaak nogal apart. Groene wenkbrauwen enzo. Maar ieder z’n ding.

7 likes

Ja hier had ik wel serieus geld op willen inzetten. Beter dan een 1/5 staatslot

13 likes

De dingen die ze vertelde kwamen niet echt over alsof het ging om mannen afstoten? Ze kreeg toch een naar gevoel over zichzelf van hem? En dan die post van hem toen

Vind het best wel zorgwekkend dat ze nu in haar podcast zegt dat ze het zo fijn en bijzonder vindt dat iemand voor haar vecht
 meid dit is niet helemaal hoe dat werkt
En nu gaat ze er ook nog nauwelijks wat over delen vanwege de reacties die het oproept, en inderdaad cocoonen met hem deze winter. Hoe iemand aan de andere kant van de wereld je toch zo in zijn greep kan krijgen

14 likes

Met alle respect naar haar toe, maar je merkt toch dat zij wel een type is die altijd in 7 sloten tegelijk loopt. Dat is ook niet zo moeilijk, als je voor jezelf alles recht lult wat krom is, ondanks dat iedereen die dichtbij je staat je waarschuwt.

7 likes

Ik had een vriendin in zo’n gelijk soort situatie. Hij woonde in Tunesie en had haar helemaal in zijn greep, 7 jaar lang. Hij had alleen geen visum, dus zij ging 3x per jaar zijn kant op en alsnog besliste hij alles wat ze op ten duur deed, ookal was ze gewoon hier in NL. Hij hield er meerdere vriendinnen op na, waar zij ook van wist, maar ze kon hem niet loslaten omdat ze het ergens ook heel fijn vond om iemand te hebben en ze bang was om “alleen” te zijn. Ik denk dat Charlotte dat ook moeilijk vind, alleen hoop ik echt dat ze heel sterk naar haar intuitie gaat luisteren. Als je via internet al zo’n nare vibe van iemand krijgt en merkt dat iemand je probeerd te gaslighten
 ik wil niet weten hoe dat gaat zijn als ze alleen in haar huis zijn.

33 likes