Het influencertopic #24

:sparkles: terStal Formal Style :sparkles:

42 likes

Hoe KAN het dat je naar al je schoenen hebt gekeken en dacht dat dit de beste optie was? Sandalen op een rode loper💀

7 likes

Ik vind dit echt bizar. Waarom brengt ze dat niet naar oa moeder & kind huis of blijf van mijn lijf huis? Daar zijn ze daar echt blij mee. Andere moeders die het krap hebben ondersteunen ipv winst maken op gratis gekregen spullen die bedoeld waren voor jou omdat je een zielige oproep hebt gedaan.

6 likes

Hoe weet je dat? Er is over het algemeen een enorm overschot aan kleding, ook in tweedehandswinkels/textielbakken etc.

Brengen jullie je spullen naar een blijf van mijn lijf huis dan? :joy: sorry maar dat geloof ik echt niet, bijna iedereen flikkert het gewoon in zo’n bak/knalt het op vinted of brengt het naar de kringloop.

Bovendien is Sanne zelf een vrouw die het al jaren vrij krap heeft, zéker vergeleken met de gemiddelde forummer. Niet naar beneden trappen, is niet chique.

55 likes

Yes doe ik, werk in deze sector en kan je zeggen met kleding maar ook oa babyspullen, speelgoed alles zijn ze zeeker blij. Ook organisaties zoals Sterk Huis of Stichting Babyspullen zijn er blij mee. Ik blijf het een asociale move vinden, maar oke agree to disagree.

4 likes

Wat is er precies asociaal aan? Ik ben geen groot Sanne fan maar vind hier eigenlijk vrij weinig van, ze geeft het ook gewoon aan dus er is weinig stiekems aan.

6 likes

Lol winst maken klinkt ook echt alsof ze straks ineens stinkend rijk is van wat gedoneerde kinderspullen ipv dat ze straks misschien een paar honderd euro overhoud en daar iets van haar verlanglijst van koopt. Voor iemand die in de sector werkt heb je belachelijk weinig empathie voor andere aanstaande jonge moeders.

54 likes

Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo’n gekke vraag. Stel nou ze had die gratis kleding aangenomen en was het dan gaan verkopen (zonder dit van tevoren te vermelden) dan had ik het misschien een beetje gek gevonden. Aan de andere kant: je doneert Sanneke jouw gratis kleding. Die heeft een bepaalde waarde, daar ben je je ervan bewust. Wat maakt het dan uit of zij die waarde dan in de kast hangt of verzilvert door het te verkopen? Maar zeker als ze het specifiek vraagt denk ik prima. Het zou mij ook niet zoveel uitmaken of ik een tas kleding naar de kringloop breng of naar Sanneke (mits dit voor mij niet meer werk zou zijn qua wegbrengen of hoge verzendkosten zou opleveren).

Ik denk wel wat Sanneke dit uiteindelijk toch teveel werk gaat vinden voor wat het oplevert. Veel influencers verkopen goed omdat zij hele hippe merkkleding online zetten die vaak weinig gedragen is en misschien ook wel omdat het dan specifiek van een bepaalde influencer is geweest. Ik denk dat de gedoneerde kledingkast van Sanneke niet beter zal verkopen dan van een willekeurig lid hier en dat het haar dan snel toch al teveel werk zal zijn voor relatief weinig geld.

11 likes

Ja en bovendien hoef je helemaal niet veel geld te verdienen om vervolgens weer goedkoop babykleding etc op vinted terug te kopen. Dat kan 100% de moeite waard zijn als ze er de tijd voor hebt (of noodgedwongen voor moet maken)

Ik vind dit zo’n smerige discussie, echt weer classist FF op z’n kutst

39 likes

Ik wist dat zo’n reactie zou komen, dacht al moet ik er nog een disclaimer bij zetten.

Ze geeft vaak aan dat ze weinig geld heeft maar is ook vrij klagerig en ziet snel beren op de weg. Ik denk daarom dat ze het toch al snel te zwaar en teveel gedoe gaat vinden (alles goed fotograferen, dealen met 101 vragen over afmetingen, aanfoto’s etc van mensen waar je vervolgens niks meer van hoort, pakketjes inpakken, naar allerlei verschillende pakketpunten brengen met al dan niet een verzendlabel dat je zelf moet printen etc.) voor een paar euro. Ik bedoel er niet mee dat het voor haar niet relatief veel geld kan zijn. Ik denk dat ze desondanks het teveel moeite gaat vinden.

Edit: ik had dus misschien het ‘relatief weinig’ er beter niet in kunnen zetten. Ik denk dat het haar uiteindelijk teveel moeite gaat zijn.

7 likes

En als je dan iets verzint om wel meer geld te hebben weer horen hoe dat absoluut niet de methode mag zijn want delulu en er zijn mensen armer en zieliger van jij en je gaat dat toch niet volhouden

24 likes

Gewoon shocking hoeveel moeite mensen doen om toch weer te essayeren over alle redenen dat deze ene zwangere vrouw met weinig geld het allemaal verkeerd doet. Dat mensen hun eigen posts niet teruglezen en zich kapot generen. Ben die walgelijke posts over Sannes zorgverzekering ook niet vergeten. Bah

25 likes

Ik ontken haar probleem toch niet? Ik geef juist aan dat ik het een prima plan vind en de ‘ophef’ niet zo goed snap, zeker omdat ze er gewoon transparant over is. Ik gun het haar van harte dat ze op die manier wat verdient.

Enige is dat ik benieuwd ben of ze het niet teveel moeite gaat vinden. Ik vind het zelf best tegenvallen hoeveel tijd en energie het kost namelijk.

4 likes

Same. Het is ook zo vaak als er hier over haar gepraat wordt dat je op haar insta kijkt en er iets serieus kuts speelt in haar leven (vandaag is haar oma overleden), maar daar gaat het nooit over.

5 likes

Sharelotte heeft het nu opeens weer helemaal voor vrouwen? Ik volg het allemaal niet meer hoor hahah

3 likes

wat een gezeik hier

8 likes

foefje is thuis

24 likes

Wat een overdreven reactie. We gaan het vanzelf wel zien ja.

4 likes

Ooo dit wist ik helemaal niet dan is het helemaal zo gek omdat die fresh toch een hele duidelijke mening had over homoseksualiteit vanuit geloof ook toch?? Of zuig ik dit nu allemaal uit mijn duim??

1 like

Ja dat is het ook daarom ben ik zo in shock, ik wist wel dat ze bi is maar ik had no clue dat ze haar kinderen met een vrouw heeft. Het is niet aan mij om te oordelen over de seksualiteit van een ander maar omdat ze wel meer vage verhalen heeft dacht ik ja oké ze is bi waarschijnlijk net zoals Mascha bi is tijdens pride. Maar dit is wel ff een ander verhaal

Hoe zag ze dat dan ook voor zich hem in huis met de kinderen die je uit een vorige relatie met een vrouw hebt terwijl hij daar tegen is??? Vet kut voor die kinderen

8 likes